~***** - X -pov*****
De 17 minute stau și privesc cum aceste 2 fete joaca basketball. Sincer una dintre ele mi-a atras atenția. Nu juca chiar așa de bine că cealaltă, dar când sarea sa de-a la coș sânii îi săreau in sus. Și arată așa de bine........~
****Taehyung pov****
Am ieșit din mașină și Min-Hee mia mulțumit că am adus-o la școală. Am dat din cap in semn afirmativ și am plecat spre gașca mea. Prima lectie noi nu o aveam dar am venit azi mai devreme deoarece am vrut să o aduc pe Min-Hee la școală, și cum na veam ce face i-am chemat pe: Yoongi,
Jimin,Jungkook, și J- hope că doar nu era să stau și gura nu?
Vorbeam și dintr-odată Yoongi se ridică de pe scaun și se pornește să meargă.Jk: Hyung, unde te duci.
Yoongi: Mă duc pe teren vreau sa arunc la coș.
Jk: Venim cu tine, nu-i așa băieți??
Jimin: Da venim.
J-Hope: Eu tot vin, Tae, tu vii?
Eu: Daca se duc toți vin și eu.
Yoongi: Ok, ne ducem toți.
Am ajuns pe stadion.
Stam pe un scaun și ne uitam la cele 2 fete care joaca basketball.
Nu le văd cine sunt, dar joaca destul de bine.
Stam și ne uitam deja de 30 de minute cum joaca, și în sfârșit se opresc și acum pot sa văd cine erau acele fete.
Nu-mi vine să cred era chiar Min-Hee și So A, nu știam că joacă basketball.******Min-Hee pov********
Au trecut 30 de minute de când jucam și deja am obosit. Mă duc pe scaun și îmi iau sticla de apa. Iau o gura dar o vărs înapoi cand văd cine era pe partea cealaltă a stadionului.
Ce caută ei aici?Eu:So A ia vino puțin încoace.
So A: Ce s-a întâmplat?
Eu: Uită-te pe partea cealaltă a stadionului.
So A: Pentru ce?
Aaaaaaaaaaaaaaaa., Doamne ferește ce m-am speriat.Ce caută ei aici?Eu: Asta mă întreb și eu.
So A: Nu pot sa cred că Yoongi ma văzut jucând așa de rău.Spune și da din picioare ca un copil mic care vrea o acadea dar mama îi interzice să o manance.
Eu: Nu ai jucat chiar așa de rău.Spun eu sperând să o încurajez.
So A:Da, da, hai că îmi ridici tu așa moralul. Mulțumesc mult.
Eu:Cu place.
Se făcuse auzit și clopoțelul. Eram ridicat de pe bancă și am plecat spre intrarea în școală. Următoarea lecție o aveam cu profesoara de engleză nu spun că sunt as la engleza dar mă descurc cat de cat.
Prof: Hello children.
Elevi: Hello.
Prof: How are you tod......
Profa nu reușește să termine ce are de spus că ușa clasei este deschisa te Taehyung, care arata de zici că a alergat 100 de metri.Tae: Min-Hee, Mama și cu tatăl.Tau. Face o pauza că să tragă aer că să poată vorbi mai departe.
Mama și cu tatăl tău. Sunt in stare grava la spital.
Atunci mi-a picat fața. Mă ridic de pe scaun și mă duc în fața lui.Eu: Sper că e o gluma.
Tae: Eu tot as vrea sa fie o gluma. Dar nu este.
Eu: E...eu..eu.......Incep a plânge în hohote. De ce mie mi se întâmplă toate acestea? De ce eu?
Tae: Hai. Hai sa mergem la spital sa vedem cum stau lucrurile...
Eu: Da. Hai sa mergem.
M-am oprit cat de cat de plans și am început a fugi spre ieșirea din școală.
Tae:Stai un pic. Nu știi adresa spitalul, unde fugi așa.Stiga el din urmă mea.
Chiar unde m-am pornit așa. Nici nu știu adresa Spitalului.
Tare vine langa mine ne urcăm într-un taxi și îi spunem adresa șoferului.
Eu: Domnule puteți merge mai repede.
Șoferul: Mă scuzați domnișoara, dar va trebui sa o luam pe alt drum, acesta este închis.:
Eu: Haideți mai repede va rog.
****Între timp la mama și tata lui Min-Hee****
Mama Min-Hee: Este gata totul?
Tata Min-Hee: Da totul este gata.
*****Mama Min-Hee pov****
Noi acum suntem la casa noua care i-am cumparat-o lui Min-Hee.
Astăzi fetița mea împlinește 19 a!i și vrem să-i facem o surpriză.
I-am spus lui Taehyung sa inventeze ceva și să o aducă aici.
Sper că va fi fericita când va veni.Eu: Jung, abia aștept să vina fetiță noastră mai repede.Nu mai am răbdare.
Pe măsuța de sticla din living stătea telefonul meu care bâzâia.
Este Taehyung zice că sunt pe drum.
Doamne inca puțin și o voi vedea pe fata mea.*****Înapoi la Min-Hee*****
Doamne cat mai avem de mers.
Eu: Domnule mai avem mult de mers?In întreb eu nerăbdătoare.
El nu spune nimic încuie ușile și schimbă traseul.Eu: Domnule unde vă duceți spitalul este in alta parte. Domnule.
***Taehyung pov***
I-am spus șoferului să schimbe traseul spre viitoarea casa a lui Min-Hee și să încuie ușile de la mașină.
Cat de mult aștept săi văd reacția când își va vedea părinții.
O aud din spate cum strigă la șofer să oprească.
Eu: TACI!!Ups nu am vrut sa spun așa dar pare mai realistic, că și când am furat-o. Hmmmm suna interesant.
Min-Hee: Am știut că nu trebuie sa am încredere în tine. O aud spunând cu o voce stinsă.
Sincer nu vreau sa o vad tristă dar, in acest moment chiar trebuie sa rezist.Peste 27 de minute ajungem langa blocul in care va locui Min-Hee. Acesta este un bloc de lux curat și frumos amenajat.
Între timp pe bancheta din spate ea adormise.Se vede că să stresat foarte tare.
O iau stil mireasa și intrăm în bloc.
Am uitat să menționez un lucru important, in acest joc locuiesc și eu, chiar suntem vecini.Ea este la etajul 36 iar eu la etajul 38, este foarte bine că în acest bloc de la etajul 35 apartamentele sunt cu 2 etaje.
Ajung in lift și peste câteva secunde ea se trezește.Min-Hee: Ce, Unde sunt?
Eu: Taci și ai să vezi. Cu cât mai multe întrebări dai cu atât vei îmbătrâni mai repede.
Ea tace și nu spune nimic. Când ajungem la etajul 36, o dau jos din brațele mele și o conduc spre o ușă mare și neagra.
Cand deschid ușa, pe ea ies...........
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
FanficLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...