Time skip......
In sfârșit am venit acasă. Da ... după ce că m-am ciocnit de unul dintre băieții putrezi de bogati și populari am mai fost și amenintata de ei.
Mama: Min-Hee vino la masa.
Eu: Acum mama .
Am coborât jos și m-am pus la masa.
Eu: Tata unde este?
Mama: Inca e la firma, vine mai târziu.
Eu:Tu nu mănânci?
Mama: Nu, am mâncat deja.
Eu: Ok??¿Dup ce am mâncat am spălat vasele și m-am dus sus in camera.
Era ora 16 așa că m-am pus să-mi fac temele, Ahhh ce nas da că mâine să fie sâmbătă dar na, e marți ...
Time skip ****
Este ora 20 și 29 de minute m-am coborât jos la bucătărie că să-mi iau ceva dulce. Dar mai bine nu făceam asta... In living stătea persoana de care m-am ciocnit azi dimineață pe holul scolii.Eu: Tu ce cauți aici?
Mama: Tocmai voiam să te chem.Noi cu tatăl tău va trebui sa mergem în altă țară cu firma pentru o luna și cum familiile noastre (arta spre Tae) se cunosc destul de bine am decis că Tae să rămână cu tine până venim.
Eu: Pot sta și singura nu trebuie sa stea cineva cu mine mamă.
Mama: Am pus punct pe tema asta. Tae rămâne cu tine și gata. Eu merg să-mi fac bagajul că mâine la prima ora avem zborul.
Eu:Bine mama.*Merg și o îmbrățișez și îi urez drum bun*
Mama: Ah da..., era să uit, Tae o sa fie șeful și să-l asculți.
Eu: Dar mamă.
Mama: nici un dar... O sa fie cum am spus eu. Tae sta aici din seara asta așa că arătai casa.
Eu: Da mama.
Am mers și i-am arătat toata casa mai puțin camera părinților și a mea.
Apoi el sa dus in camera de oaspeți și eu in camera mea.Cum nu mai aveam chef de nimic m-am dus la baie min făcut un dus fierbinte și relaxant apoi mi-am făcut rutina de seara și m-am schimbat în pijamalele astea.Dimineață***
Este ora 6 dimineață și eu trebui să mă trezesc adică trebuie să mă trezească ceasul .Mă ridic cu greu din pat și mă duc la baie, îmi fac rutina apoi mă îmbrac așa.
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
Fiksi PenggemarLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...