Capitolul 29

44 5 3
                                    

,,Doc: Presupun că ati venit să aflați sexul copilului nu-i așa.

Tae: Da. Dar puteți să vedeți mai reoede. Sunt foarte emoționat și nerăbdător.

Doc: Bine, bine, băiete.
Doctorul a râs și mi-a spus sa mă așez pe măsuța speciala.
Mi-am ridicat bluza și doctorul și-a început treaba.

Doc: Ammm. Iată. L-am găsit acum sa vedem.........

Tae:Ce este."

Doc: O să aveți gemeni. Mai exact o fata și un băiat.

Eu mă uit la Taehyung care sta langa mine și mai că plânge. Sunt așa de bucuroasa.

Tae: Nu pot sa cred. O sa avem gemeni.

*****Peste câteva zile******

****Taehyung pov*******

Este ora 20:56.
Sunt in club, nu as fi venit daca nu ma chemau băieții.

Eu sunt la masă, singur deoarece băieții au vrut să se ducă să danseze dar eh nu am vrut așa că stau și beau cate un gât de whisky.

Am decis sa nu beau mult deoarece trebuie să plec acasă unde mă așteaptă Min-Hee.

Își întorc privirea spre dreapta cad îmi dau seama că se află cineva așezat lângă mine.

Eu: Ce cauți tu aici? Spun și strâmb din nas.

X: Buna iubitule, demult nu ne-am văzut.

Mă uit la ea și mă ridic in picioare.
Mă apucă de mână.

Eu: Ce vrei?

X: Vreau să fiu în seara asta cu tine.

Eu: Du-te dracu.

Îmi iau paharul și beau ultima gura apoi mă îndrept spre baie.

Ajung in baie și mă pun in fața oglinzii. Mă sprijin cu mâinile de chiuveta atunci când începe să mă amețească capul. Parca nu am băut mult de ce ma doare capul. Încep să văd totul prin ceață. Îmi scutur capul sperând să-mi treacă aceasta stare, inca se face mai rău.

Aud ușa de la intrare deschizanduse sj pe ia intra o fata. Numi pot da seama cine e. Nu o vad bine.
Vine langa mine și îmi pune mana după gatul ei.
Mă uit mai atent la ea și îmi dau seama cine e.
E Bora.

Când îmi dau seama cine e îmi iau repede mana din jurul gatului ei și mă dau introparte.

Eu: Ți-am zis sa mă lași dracului in pace. Ce nu inetelegi?

Bora: Iubitule ce e cu tine? Nu te simți bine.

Eu: Ia mana de pe mine târfo. Sa nu mă mai cauți. NICIODATĂ. Ai auzit N.i.C.I.O.D.A.T.A.

Merg spre ieșirea din club. Bine că nu am venit cu mașina mea. Comand un taxi și în câteva minute vine. Urc in el și-i spun adresa.

Peste 15 minute ajung acasă.
Urc la etajul meu și intru in casă. Merg la baie și îmi fac un dus rapid apoi mă îmbrac in ceva comod.
Beau un pahar de apa calda și cobor la etajul de jos. Bat la ușă și în secunda următoare se deschide.

Min-Hee îmi sare în brațe și mă îmbrățișează.

Min-Hee: Ai venit în sfârșit.

Eu: De fapt am venit mai devreme dar am fost până acasă.

Min-Hee: Cum a fost la club.

Eu: A fost bine, dar era mai bine sa fi stat acasă cu tine.

Min-Hee: Eu nu prea m-am simțit bine. Am avut mici dureri de burtă.

Eu: Și de ce nu mai sunat?

Min-Hee: Nu am vrut sa te deranjez.

Eu: Și daca se întâmpla ceva grav?

Min-Hee:Eu.... Nustiu.....

Eu: Gata. Scuze nu am vrut sa strig. Doar că îmi fac griji pentru tine și micuții noștri.

*****Bora pov******

Aghhh.
De ce nu se uita și la mine?
Ce are ea mai bun că mine?
De cele mine nu mă iubește?
De ce ? De ce? De ce?
O sa vedeți voi ce va pot face.
Nu mă puneți la încercare.

*******Min-Hee pov*******

Este ora 1, iar eu nu pot adormi.
Vreau sa merg până afară să mă plimb puțin, aici simt că nu pot respira normal.
Mă ridic din pat pentru a merge să-mi iau un cardigan. Nu vreau sal trezesc pe Taehyung doarme așa frumos.

Merg spre ieșirea din bloc că să merg la un magazin nonstop și să-mi iau o înghețată.

După ce mi-am luat înghețata am ieșit bucuroasa din magazin și am început să mă îndrept spre parcul din fata casei.
Mai am de mers doi metri și ajung la intrerea parcului cadn dintr-o dată în fața ochilor mi se face negru și cad jos.

****Taehyung pov****

Ma Trezesc când simt că Min-Hee nu e langa mine. Mă ridic din pat și merg sa o caut prin casa.
Am căutat în fiecare colțișor al apartamentului și nu este nicăieri.
Decid sa o sun.
Nu răspunde. O mai sun inca o data......nu răspunde.......inca o data și răspunde....

*Convorbirire telefonică*
Eu: Min-Hee unde ești? Știi cate griji mi-am făcut?

X: Buna, d-voastră, ar trebui sa fiți iubitul ei.

Eu: Sunt iubitul ei ,dar cu cine vorbesc?

X: Eu sunt asistenta medicala de la spitalul********* de pe strada ******.

Eu: Ce? De ce e acolo? Știți ceva, nu mai spuneți nimic. Chiar acum vin la spital.

*Convorbire telefonică încheiată*

Ies grăbit din casă urc in mașină și pornesc spre spital.

In 10 minute am ajuns, ies repede din mașină .

Întreb la recepție unde este Min-Hee și merg repede in salonul ei.

Vreau sa intru însa mă opresc când aud voci dinăuntru salonului.

X:......

O singura viata avem    ( KTH);)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum