Ne luam cate o tava și ne punem ~in rând sa așteptăm să ne de-a mâncarea.
După ce ne-am luat mâncarea și ceva de băut ne ducem la o masa liberă și ne așezăm acolo.Incepem să mâncăm și să mai schimbam vreo două vorbe că d simt pe umărul meu ceva greu. Îmi întorc privirea și îl vad pe~
Îl văd pe Taehyung.
Eu: Taehyung, ce faci aici?
Spun cât mai frumos pot eu, că să nu mă enervez prea tare.Tae: Te-am văzut aici și am decis sa vin la tine.
Eu: Ok. Acum că mai văzut poți să te întorci la treburile tale. Spun eu cat de frumos as putea.
Tae: Văd că ai deja companie. Nu cunosc băiatu. Este nou?
Eu: Da, este nou, și suntem prieteni. Și pun accent pe prieteni.
Tae: Atunci nu te deranjează daca mă împrietenesc și eu cu el. Nu-i așa?
Eu: Nu, nu sunt împotriva. Spun cu un zâmbet fals pe fata că să nu par deranjata de fapta lui.
Tae: Buna, eu sunt Kim Taehyung.
Spune și întinde mâna spre prietenul meu.Jong-In: Eu sunt Kim Jong-In. Spune și îi cuprinde mana politicos.
Eu care stau și mă uit la ei că la mașini străine.
Eu: Ok, acum că ați făcut cunoștință, Taehyung, poți să pleci? Te rog?
Tae: De ce? Abea ce mi-am făcut un prieten nou și tu mă alungi deja?
Jong-In: Min-Hee, dă-mi voie să-mi fac prieteni noi. Nu pot sta doar pe capul tau toată ziua.
Eu: Bine, vorbiți.
Nu mai spun nimic altceva. După puțin timp cand văd că nici unu dintre ei nu mă bagă în seamă mama ridic de la masă și ies afara
Mă așez pe un scaun care nu prea este la vedere și îmi aprind o țigară și încep să fumez.
Când fumez mă eliberez de stres și nervozitate, iar câteodată chiar fez și de plăcere. Însă acum am nevoie să scap de nervozitatea pe care mi-a creat-o ,,DOMNUL VREA PRIETENI NOI,,
Ughhh. Ce mă enervează. Mai repede să mă duc acasă și să mă pun in pat.*****Peste cateva zile******
Astăzi este sâmbătă.
M-am decis sa mergem să-mi vizitez părinții. De mult nu i-am văzut.Mă ridic din pat și merg la baie.
După ce îmi fac rutina mă îmbrac asa:
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
FanficLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...