"Eu: Mă duc sa aduc pătură că mi sa făcut frig să-ți aduc și ție una
Tae: Nu nu am nevoie nu-mi este intrat de frig.
Eu: Bine.""
Am luat o pătură și am coborât înapoi în living. M-am așezat pe canapea langa Taehyung și ne-am uitat la film mai departe.
•••••
Pe la mijlocul filmului Taehyung a început a trage de pătură mea.Eu: Hei dami pătură înapoi.
Tae: Mi sa făcut și mie frig acum. Dami și mie.
Eu: A trebuit să-mi spui atunci să-ți aduc și ție una nu acum.
Tae: Atunci nu am știut că o să-mi fie frig.
Eu: Atunci du-te și ia-ți singur.
Tae: Nu, e prea interesant filmul.
Am inceput a trage pătură când la unul când la altul și nustiu cum am făcut că am tras pătură mai tare și Taehyung a căzut peste mine.
Ne uitam unul în achii celuilalt și nu spuneam nici un cuvânt. Parca ochii noștri spuneau pentru noi.
Tae: Pot sa te sărut?
Eu: Ce?
Tae: Buzele tale mă fac să le frământe extrem de mult.
Eu:Și atunci de ce stai.
Și atunci el mă sărută.
Eu am încremenit și nu făceam nimic stăteam că o piatra. El a văzut asta și mă muscat de buza.
Am deschis gura și el și-a introdus limba in lăcașul meu. A început să-mi cutreiere fiecare părticică din gura. După care ne-am desprins din sărut din cauza aerului.Eu: Acum nu-ți mai este interesat filmul?
Tae: Ba da, doar că aici în fața mea am ceva mai interesant.
Eu: Ce anume?
Tae: Pe iubita mea.
Iubita mea,Ce frumos a sunat asta. Vreau să-mi zică așa mai des.
Eu:Mai spune o data.
Tae: Ce sa mai spun o data?
Eu: Cuvântul acela care mi-a făcut inima sa bata de 10 ori mai tare.
Tae: Iubita mea.
Eu: Ce frumos suna.
Tae: Suna frumos pentru îți spun ție.
Eu: Mă faci sa mă rușinez
Tae: De ce sa te rușinezi?
Eu: Nimic. Las-o baltă.
După care iarăși nimeni nu a mai spus nimic. Tae sa apropiat din nou de fata mea și ma sărutat.
Mâinile lui calde se plimbau pe talia mea și îmi dădea fiori in tot corpul. Îmi pun mâinile după gatul lui și adâncesc mai mult sărutul.
Pe fundal se auzea filmul căruia de mult timp deja nu-i mai acordam nici o atenție, dar nu băgăm de seamă acum suntem doar noi doi și nimeni alt cineva care sa ne deranjeze.El își bagă mâna subt tricoul meu și o ridică din ce in ce mai sus.
Printr-o mișcare rapidă o aruncă pe jos. De rușine îmi acopăr pieptul.
Tae: De ce te ascunzi?
Eu: Pentrucă sunt in sutieni in fața unui băiat....
Tae: Și ce daca. Vrei să-mi scot și eu tricoul? Atunci o sa fim chit.
Nu reușesc să mai spun ceva că și tricoul lui zboară undeva pe jos lângă al meu.
Își pune mâinile pe fesele mele și se ridică în șezut. Se razămă de canapea și mă trage mai aproape de fața lui. Incepem un război al limbilor noastre în timp ce încetul cu încetul eu începeam să mă frec de bărbăția lui. Îl auzeam gemând in sărut, eu zâmbind victorios.
Tae: Daca nu te oprești acum nu știu ce o să-ți fac. Așa că te sfatui sa încetezi mai repede.
Eu: Și daca nu încetez ce îmi vei face?
Tae: Mai bine nu ai vrea să știi.
Eu:Si dacă totuși vreau?
Tae: Atunci nu mai ai scăpare deja.
Printr-o mișcare se ridică în picioare cu mine in brațe și se pornește spre scări sărutându-mă. Urcă fiecare treaptă parca cu frica ca să nu cumva sa se împiedice și să cadă.
Ajunge in dreptul ușii de la camera mea și o deschide cu piciorul. Intra înăuntru și închide ușa înapoi tot cu piciorul ,sărutul inca nu a fost întrerupt. Merge cu pași lenți spre pat și mă așează cu grija. Se urca peste mine și începe să mă sărute. Peste câteva minute a coborât cu săruturile spre bărbia mea apoi pe gât.
Eu: Ahhh
Am gemut fara că să vreau.
A observat că acesta este locul meu sensibil și a muscat o parte din piele apoi a supt-o . Mai târziu va apărea o pata mov care nu va putea fi acoperita cu ceva.
A coborât pe clavicula unde a mai last câteva pete mov apoi și băgat o mana după spatele meu. A deschis încuietoare sutienilor și ia aruncat undeva pe jos. A plasat câteva săruturi umede și fierbinți după care a început ai dezmierda pe fiecare în parte cu foarte multe săruturi.
Eram in al nouălea cer, mă simțeam atât de bine.Tae: Ahhhh. Ești așa de dulce.
Printr-o mișcare rapidă m-am trezit peste el.
Nu am mai stat pe gânduri și am început să-i dezmierd și eu corpul un pic.
I-am plasat săruturi scute dar fierbinți pe gat apoi l-am muscat.
Ce îmi place să mă răzbun. I-am mai făcut câteva pete mov după care el iar a preluat controlul asupra lui.In timp ce mă săruta si-a coborât mana încet spre pantaloni și ia aruncat pe undeva pe jos lângă sutienii mei.
Că să nu fiu mai prejos de cat el mi-am îndreptat și eu mâinile spre pantalonii lui. Am incercat săi desfac cureaua dar nu se primea.
Cad a văzut că mă chinui și nu se primește a chicotit. Atunci am simțit că o sămi sara inima din piept.
..............................
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
FanficLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...