"Cad a văzut că mă chinui și nu se primește a chicotit. Atunci am simțit că o sămi Sara inima din piept."
A deschis cureaua și printr-o mișcare a zburat pe jos împreună cu pantalonii lui.
Se ridica in picioare și se duce spre ușă langa întrerupător. Stinge lumina și vine înapoi. Aprinde veioza de lângă pat.
Tae: Va fi mai romantic așa.
Eu nu mai spun nimic căci se năpustește asupra buzelor mele.
In sărut și-a băgat mâna în lenjerie și și-a introdus un deget in
vagin. Făcea mișcări rapide și adânci. Apoi mai adaugă un deget.Eu: Ahhhhh
Tae: Inca puțin.
După încă câteva secunde de penetrări a scos degetele și le-a băgat în gură. Lea lins și a spus.
Tae: Ahhh. Ești atat de dulce.
Mia dat jos și ultima piesa vestimentara la feel făcând și el.
Sa pus peste mine și parcă din p=iviri îmi cerea permisiunea să facă următorul pas.
Eu ii fac semn că da. Își introduce încet bărbăția in vaginul meu in timp ce face mișcări lente de du-te-vino.
Gemeam de durere și aveam lacrimi în coltul ochilor.
Că să-mi aline durerea a început să mă sărute.
Cu timpul durerea se transformă în plăcere și acum gemeam de plăcere.
Când a observat că încep să primesc plăcere a început să facă mișcări mai rapide și mai adânci.După un timp a încetinit cu mișcările și apoi sa oprit dar nu a ieșit din mine.
Am simțit ceva lichid și cald înăuntrul meu.Eu&Tae: Ahhhhhhhhhh.
Tare: M-am simțit atât de bine.
Ești perfectă.Eu: Și eu m-am simțit bine.
Mi-am pus capul pe pieptul lui și puteam să-i aud bătăile rapide ale inimii.
Eu: De ce inima ta bate atât de tare ?
Tae: Deoarece ești tu langa mine.
Eu: Te iubesc.
Tae: Și eu te iubesc.
Și am adormit.
••••••••••
M-am trezit din cauza razelor solare ce-mi băteau in fața. Deschid ochii cu greu și privesc pe partea de lângă mine. Unde este Taehyung?
Mă uit prin camera și observ că hainele care noaptea trecută erau pe jos acum sunt puse frumos pe scaunul de lângă pat.
Brusc se deschide ușa și pe ea intră Taehyung cu micul dejun.
Tae: Neața raza de soare.
Eu: Neața.
Tae: Cum ai dormit? Te simți bine?
Eu: Am dormit foarte bine și mă simt foarte bine deoarece ești lângă mine.
Spun și zâmbesc.
Tae: Atunci hai să mâncăm micul dejun.
Eu: Pofta buna.
Tae: Mersi, și ție.
După ce am mâncat i-am mulțumit lui TaeTae și am plecat la baie. Mi-am făcut rutina și m-am îmbrăcat așa.
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
Fiksi PenggemarLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...