Capitolul 9

79 7 0
                                    

~După ce ii văd fata îmi dau multe palmi mintale. De ce am zis că-i saxy când face așa ceva.De ce el.

X: Ce te uiți așa la mine parca ai văzut un mort mergând.

Eu: Tu.... Cum? De unde? Când?

X: Am multe să-ți spun.~

Eu: De unde ai știut unde sunt?

Tae: Avem căile noastre de aflare. Spune și își scarpină ceafa.

Unul din cei 7 miau dezlegat mâinile și picioarele și mai ridicat de pe scaun. Au vrut să mă duca pe sus dar le-am spus.

Eu: Nu puneți mâna pe mine. Pot merge și singura.

Mi-au dat drumul la mâini și nici 2 pași nu am făcut și deja m-am cuplat cu podeaua rece.

Tae: Offff ce mă fac eu cu tine?

După ce spune asta mă ia de jos stil mireasa și mă duce spre ieșire,mă urca în mașină și pornim
spre casa. 

După vreo 40 de minute  de mers cu mașina, normal că dormind, sunt luată în brațe stil mireasa și sunt dusa undeva. Ochii nu mii puteam deschide sa văd ce se întâmplă deoarece ii simt foarte grei și obosiți așa că ce o fi, o fi.

Sunt pusă într-un pot foarte moale. Mă mișc un pic și mă fac mai comodă  după adorm într-un somn adânc.

         ****Pov Tae****

După ce am aju s în fața casei mele m-am uitat spre Min-Hee.
Dormea, dar sincer sa spun e mai frumoasa atunci când tace.  Ce tot spun aici ea mereu e frumoasa chiar și când se enervează, și chiar când se poarta caraghios.
STOPPPP!!!. Ce tot spun aici ce e cu mine că d ea sa fie frumoasa oprește la ce te gândești Tae, tiai  tâmpit la cap sau ce?

După ce mă opresc din a mă certa cu propria mia conștiința o iau pe Min-Hee în brațe și o duc in camera mea. O pun pe pat. Ea se mișcă în somn puțin și adormi înapoi.

Și eu acum unde o sa dorm? Sa întins pe tot patul.

Mă duc spre dulap și imi iau o pereche de pantaloni de trening negri și un maiou larg  negru și ma duc la baie. Îmi dau jos cate o piesa vestimentara și mă bag sub jetul  de apă ce îmi dezmiardă piele cu picături fierbinți.

După ce  termin dusul mă îmbrac in hainele alese și mă duc in camera. Ba bucur când văd o jumate de pat liber deoarece o sa pot dormi normal cat de cat. Mă întind pe partea mea de pat și mă învelesc apoi cad în lumea visurilor.

☾︎*****༄𝔻𝕀𝕄𝕀ℕ𝔼𝔸𝕋𝔸༄*****☽︎
*****POV MIN-HEE******シ︎

MA trezesc din cauza telefonuluibce suna in continu de cinci minute si prind a ma enerva. Iau telefonul de pe noptiera crezand ca este   al meu si raspund fara ca sa vad cine suna.

**Convorbire telefonică*****

X: Tae de ce răspunzi așa de greu unde îți ții telefonul, ai găsito pe Min-Hee?

Eu: Doamna Kim?

Kim: Min-Hee, tu iești? Vai draga ce mai speriat, unde ai fost și de ce nu răspundeai la telefon? Și de  ce răspunzi tu de pe telefonul lui Taehyung?

Eu: Mă scuzați că am răspuns pe telefonul lui dar am crezut că este al meu.Si am fost la o prietena.

Kim: Și de ce nu ai răspuns la telefon?

Eu: Mia murit bateria și nu am avut cu ce sal încarc.

Kim: Ok atunci când va veni Tae săi spui sa mă sune.

Eu: Bine doamna Kim așa o să fac. O zi frumoasa în continuare.

Kim:Și ție o zi frumoasa.

****Convorbire telefonică încheiată***

Ce a fost asta? Unde mă aflu eu?
Mă uit la ceas și văd că e ora 13:48
Mama ce mult am dormit. Demult nu am dormit atâta, mă ridic din pat și mă duc spre ușă, o deschid încet , scot capul pe crăpătura care am făcut-o și  mă uit în stânga și în dreapta. Nu este nimeni.Pot sa merg mai departe.

X: Te-ai trezit?

O voce familiară din spatele meu mă face să mă opresc din mers. Întorc capul  încet în spate și dau de Taehyung.

Tae: Nu am știut că tu poți dormi atât de mult.

Eu: Daca sincer, nici eu nu am știut că pot dormi atât.

Tae: Acum că te-ai trezit trebuie sa mănânci ceva.

Eu: Nu e nevoie nu mie foame.Dar că să vezi universul nu vrea să țină cu mine azi și mă da de gol.Mațele mele incep a face zgomot.

Tae: Aha. Văd și eu că nu ție foame.

Eu: Serios chiar nu mie....

Tae:Vrei sa te iau cu forța sau vii singura?

Eu: Vin,Vin singura nu trebuie sa mă forțezi.

Tae-Așa ziceam și eu.

Nu mai spun nimic și mergem spre bucătărie.

Tae: Ce vrei să mănânci?

Eu:Fa ce vrei tu. Nu are importanta, mănânc orice,doar sa fie comestibil.

Tae: Comestibil zici.

Eu-Da...

Nu mai spune nimic și se duce spre frigider. Scoate de acolo o roșie ,un ardei gras, o bucată de varza, cașcaval și carne?
Legumele le spala și le taie cuburi după pune carnea tot cuburi pe tigaia încinsa cu ulei și o rumenește puțin. După ce carnea sa rumenit o pune într-un bol. Adaugă legumele și sarea, apoi mai adaugă și puțină maioneza și pesmeți. Amesteca totul și le pune în 2 farfurii egal. Deasupra pune cașcaval ras.

Eu: Sper că e ceva comestibil.

Tae: Că sa te convingi că este comestibil o sa manan eu primul și o sa vezi.

A luat o lingura și a mâncat peste câteva secunde cade jos de pe scaun.

Eu: Taehyung, Taehyung, trezește.
Vezi ți-am zis că no să fie comestibil acum o sa și mori din cauza mea. Ce o sa fac, dar mai rău ce o să-i spun doamnei Kim?
Doamne ferește și păzește. Ce sa fac sa sun la o ambulanță?

Tae: Sa știi că e o varianta buna.

Eu: Știu că este. Chiar acum sun.

***Convorbire telefonică***

X: Alo. Ați sunat la 112, ce urgență aveți?

Eu:  Un prieten de-al meu a căzut jos fara conștiință.

X: Bine, spunetimi adresa.

Tae: Mă scuzați doamna asistenta a fost o greșeală am vrut doar sa o sperii puțin pe prietena mea și sa ajuns prea departe. Cer scuze pentru deranjul cauzat.

X: Nu-i ni...

***Convorbire telefonică încheiată***

Asistenta nu reușește să răspundă bine că Taehyung a și închis.

Eu: Tu ești prost sau prost. Cum poți să faci așa ceva?

Tae: .....

O singura viata avem    ( KTH);)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum