~***Pov Min-Hee*****
Am terminat lecțiile și mă îndrept spre casa. Acum e ora 15:30 dar zici că e ora 20:00 deoarece e întuneric.
Deodată se oprește o dubiță langa mine, și deschide ușa. O mana mă trage înăuntru Simi pune o batistă la gura după tot negru. ~O durere de cap se face simțită și deschid ochii,dar îi închid imediat înapoi deoarece o lumină puternică îmi bate in ochi.
X:Te-ai trezit?
Eu:Unde sunt. Vreau sa ma mișc dar mâinile îmi sunt legate la spate. Încep să mă zbat dar fara de folos.
X: Nu te mai zbate atât îți pierzi forța.
Eu:Unde sunt și ce vrei de la mine?
X: Eu, nimic nu vreau de la tine. Însă șeful meu......... Multe.
Eu: Și cine este acest șef al tau, daca nu te superi că te întreb?
X:El este ......
X²: Eu sunt Felix, Lee Felix. Tu trebuie sa fii Lee Min-Hee asai.?
Eu:Eu sunt, dar ce va trebuie de la mine?
Felix: Văd că nu ai înțeles ce ți-a spus Bora da?
Eu:Ce legătură ai tu cu Bora?
Felix: Eu? Ei bine eu sunt mana ei dreapta că să mă înțelegi corect.
Eu: Și cu ce nu am înțeles o eu pe Bora că te-a pus să mă răpești? Aaa?
Felix: Mai exact, tu, tu ai stat foarte mult pe lângă Kim Taehyung, dar ea ți-a spus nici să nu te uiți la el. Mai ai întrebări?
Eu: Îmi pare rău sa te dezamăgesc dar trăim în aceeași casă.
Felix: Daca vrei sa mai apuci ziua de mâine ai face bine sa taci.Spune el deja satul de comportamentul meu.
Eu: Și dacă nu vreau sa fac? Ce o sa-m......Nu reușesc să spun propoziția până la capăt deoarece sunt lovită de palma lui.
Felix: Sa nu te mai prind ca-mi răspunzi înapoi așa.
Eu:Cine ești tu, să-mi spui ce sa fac?
Felix: Eu sunt cel ce te va ucide daca nu îți vei închide gura.
****Pov Tae****
Este ora 23:45 și Min-Hee nu a ajuns acasă.La telefon nu răspunde și prietenele ei nu știu unde este . Mama și tata sunt foarte îngrijorați și nustiu ce sa fac.Daca in 5 minute nu vine îl sun pe Yoongi.
***Convorbire telefonică***
Eu:Alo. Yoongi?
Y:Care-i traba, de ce suni așa târziu?
Eu:Poți să-mi faci o favoare? Te rog foarte mult...
Y:Depinde ce favoare?
Eu: Min-Hee a dispărut. Nu răspunde la telefon nimeni nu știe unde este.Poti sa o localizezi sa vezi unde este?
Y: Ok. In maxim 5minute te sun și îți spun locația. Intre timp sunai le restu și spunele că ne întâlnim la Min-Hee acasă.
Eu: Ok. Chiar acum îi sun.
****Convorbire telefonică încheiată****
Deja au trecut 5 minute și Yoongi nu mă sunat, oare nu o găsește?
Peste câteva secunde se aude ușa și merg sa o deschid. Acolo erau toți și i-am invitat înăuntru.Peste inca vreo 3 minute iar se aude soneria și acolo era Yoongi. In sfârșit a venit și el.
Y:Haideți sa mergem cu toții la baza, avem nevoie de arme.
RM:De ce noi sa avem nevoie de arme la ora asta?
Y: Min-Hee are nevoie de noi urgent!!
Eu: Unde e locația în care se afla?
Y:Într-un spital părăsit de la marginea orașului. Acum mai puține vorbe și la lucru.
Cu toții am ieșit din casă am urcat în mașini și am pornit spre baza noastră.
Am ajuns la bazaz neam echipat și ne-am înarmat. Am mers la mașini i am pornit cu viteza spre marginea orașului.
Peste jumate de ora am ajuns la locație am ieșit din mașini și am intrat în spital. Am intrat aproape în fiecare cameră și nu era nimeni insa când sa face cotitura spre ultima ușa de pe hol de după colt a apărut un bărbat foarte musculos și când mă văzut a vrut să tragă în mine dar am fost mai rapid și l-am împușcat eu primul in partea de jos a bazinului.
***Pov Min-Hee***
Felix: Eu sunt cel care te va omora daca nu îți vei închide gura.
Vreau sa spun ceva dar o împușcătură se face auzită și mă sperii. Cu o putere zdravănă ușa este aruncata pe jos și pe ea își fac apariția 7 persoane înarmate și îmbrăcați în negru cu măști pe fata.
Felix: Și voi cine mai sunteți?
X: Noi.
Se uita unul la altul după spun.
X²:Chiar cine suntem noi?.
X³:Ei bine, noi suntem cei care te vom ucide daca nu-i dai drumul acestei fete.
Aceasta voce îmi sună atât de familiară, dar nu pot să înțeleg cine este.
Felix: Hahahahahaha. Stați un pic să mă opresc din ras. Hahaha. Gata. M-am oprit acum vă puteți continua spectacolul mai departe.
X³:Mai ai mult sa faci pe prostu?
Felix:Cine face pe prost?Eu?
X⁴:Ori e prost ori e prost prost.
Felix: Haide mă, ce nu pot glumi și eu un pic cu voi sau ce?
X³:Imi calci ne nervi deja. Mai ai sa o faci pe prostu?
Felix: Haide mai, suntem prieteni ce te enervezi așa TaeTae?.
Tae: Sa nu mai spui vreodată că suntem prieteni. Nu mai suntem prieteni de când mai trădat.
X⁵:Hei, facem ceva sau va ascultam mai departe poveștile voastre de prietenie?
Tae:Sigur Jimin chiar acum.
După ce spune asta scoate arma de la spate și îl împușcă pe Felix in picior, Doi dintre ei vin și îi pun niste cătușe după îl iau le sus și îl duc din camera.
Langa mine vin 2 persoane și se pun jos langa mine . Unul dintre ei își scoate masca și își scutură capul că un motociclist când își scoate casca. Arată așa de sexy.După ce ii văd fata îmi dau multe palmi mintale. De ce am zis că-i saxy când face așa ceva.De ce el.
X:Ce te uiți așa la mine parca ai văzut un mort mergând.
Eu: Tu.... Cum? De unde? Când?
X:Am multe să-ți spun.
Eu:.............
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
ФанфикLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...