Capitolul 5

107 8 0
                                    

Cat timp așteptăm comanda mă ~uitam prin jur și l-am văzut pe~ Jimin cu iubita lui la o masa din colț.Pe el l-am văzut deoarece era cu fata spre noi dar pe iubita lui nu am văzut-o căci era cu spatele la noi.

Eu:  So A cum crezi cine e fata aceea de lângă Jimin. Spun și arat cu degetul spre masa lor.

So A: Nustiu dar de ce te interesează?

Eu: Nu mă interesează doar ca eram curioasa cu cine o să și-o tragă noapte asta.

So A: Eii ia mai puneți pofta in cui și nu mai fi așa curioasa .

Între timp au fost gata și băuturile noastre așa că am băut cate un gât.

La un moment dat fată misterioasă de la masa lui Jimin sa sculat și a plecat la baie,și eu de curioasa ce sunt m-am dus și eu la baie cu So A pe urmele mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La un moment dat fată misterioasă de la masa lui Jimin sa sculat și a plecat la baie,și eu de curioasa ce sunt m-am dus și eu la baie cu So A pe urmele mele. Am intrat în baie și langa lavuar am văzut-o pe acea fata.Se spala pe fata cu apa rece,dar  de ce?

Eu:  Hei, ești bine?

X: Da sunt bine mulțumesc.spune ea cu o voce familiară.

Ea ridică capul și când mă vede își pierde graiul. Mă uit la ea cu ochii mari și vreau să spun ceva dar cuvintele îmi sunt blocate în gat.

X: D-de cand-d nu ne-am mai văzut.
Spune ea cu lacrimi in ochi.

Eu: Lee Eun-Ji  tu ești?

Ji: Nu, ma-ta, clar ca-s eu doar nu e altcineva mai frumos ca mine nu?

So A:  Eun Ji

Ji: So A
Spun ambele în același timp și se iau în brațe

Eu: Agham. *Mă prefac eu că tușesc* Nu ați uitat nimik? Le întreb eu?

După ce ies din îmbrățișare se uita la mine și toate incepem a râde.
După ce ne-am oprit din ras Am mai povestit ce am făcut cat timp nu ne-am mai văzut.Ne oprim din vorbit în momentul în care se aude un ciocănit in ușă și o voce.

X: Eun-Ji ești bine. Spune și mai bate odată.

Ji: Am uitat. Acesta este Jimin. Se presupune că am ieșit la o întâlnire.

Eun-Ji deschide ușa și Jimin  cade pe jos.Cand ne vede se uita la noi apoi la Eun-Ji care murea de ras din cauza lui Jimin.
*Că să înțelegeți cum a căzut Jimin

ganditiva că în jurul lui Jimin este o baie din club*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


ganditiva că în jurul lui Jimin este o baie din club*

*TIME SKIP*

După ce am băgat în noi ca spartele că na, nu ne-am văzut de multi și am decis să sărbătorim, însă Jimin a băut doar un pahar de wiski.
Cat timp noi am mai băut și am spus niste cuvinte pe limba noastră Jimin la sunat pe ......  Da cred că v-ați dat seama la sunat pe Taehyung . Ia spus sa vina la club insa nu ia spus că noi toate suntem aici brațe moarte. Daaa Jimin e deștept , nu vrea să-l doară spatele doar pe el la sunat și pe Tae să-l ajute sa ne care în carcă.

Peste ceva timp

Tae: Hyung de  ce m-ai chemat aici la ora asta?

Jm: *Nu spune nimik și arată cu degetul spre noi.*

Tae:  Ok eu înseamnă că trebuie să te ajut,asai?

Jm: Ce deștept eși! Vezi singur ți-ai dat seama . Eu am luat-o pe Eun-Ji și am plecat sa o duc acasă, tu descurcate cum știi tu mai bine.*Spune și o ea pe Eun-Ji de la masa dormind.*

*********POV TAE**********

Stau de 5 minute in fata lor și aștept ca măcar una dinte ele sa se trezeasca dar ce sa vezi... Nici una nu are de gând să se trezească.Cat timp stăteam așa și le priveam mia venit o idee.
M-am dus la baie am umplut un pahar cu apa rece apoi m-am întors înapoi la masa lor. Cred că v-ați dat seama  vreau sa fac asai? Da vreau sa le arunc paharul de apa in fața sa le trezim.
Am aruncat apa in fața lor și în câteva secunde sa trezit So A, însă Min-Hee nici nu sa clintit.Se vede că a băut cel mai mult.

So A: Ce sa întâmplat?

Tae: Uite stau și aștept să vă treziți voi?

So A sta și se uita prin prejur și da de Min-Hee.Se uita la ea, se apropie de ureche ei și îi tipa.

So A:  Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Min- Ce moare? unde moare? Cum moare?*Se ridică panicata și se uita in jur*
Eu mă abțineam din răsputeri să nu izbucnesc in ras dar nu m-am putut abține mult timp și i-am dat drumul .

***TIME SKIP***

In sfarsit am ajuns acasă.  După un drum plin de chinuri și dureri de spate am ajuns acasă.Am puso pe Min-Hee la culcare, dar mi-am dar seama că nu o să poată dormi în acea rochie așa că m-am gândit să o scol sa se schimbe. Așa cum ea nu sa trezit a trebuit să o imbrac eu, am căutat o pijama la ea in dupap după mi-am închis ochii însă nu de tot doar că să pot vedea so schim normal. După m-am dus in camera mea care de fapt este camera de oaspeți si miam făcut rutina m-am îmbrăcat în pijamale și m-am pus la somn. Mâine la școală nu mă mai duc.

*******MIN-HEE POV*******

Sunt trezita de către telefonul care suna întruna. Îmi caut telefonul pe noptiera cu ochii închiși.Raspund fara că să văd cine suna.

X: Hey, unde ești?

Eu:  Cat este ceasul?

X: Este ora 10:30 lecțiile sau început de la 8:30 și tu nu ești la școală inca.

Eu: Eu nu mai vin la școală atunci.* Spun și închid apelul*
Dau sa mă ridic din pat însă o durere groaznică de cap își face apariția și scot un mic sunet de durere. Nu o sa mai beau așa de mult în viața mea.

După ce mă vait eu de durere incerc sa mă ridic din pat, cu greu dar m-am sculat. Am coborât jos și m-am dus la bucătărie,și de căscată ce sunt m-am lovit de masa că altfel nu se putea. Mda după ce îmi mângâie locul cu pricina îmi fac o cafea și niște sendvișuri. Le pun pe o tava și mă duc în sufragerie. Mai nu am vărsat cana de cafea pe mine de sperietura pe care am traso.Pe canapea era .....




°°°°°°°°°°°°′°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°
-------------------------------------------------
__________
Salut lume!!!!
Vă mulțumesc din suflet pentru 85vde ochișori 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤😊💗

Mă scuzați că nu am postat mai demult dar na nu prea am avut inspirație timp mdaaa.

Vă mulțumesc încă o dată ca citiți această carte pe care duci 2 bani bai da......😊💗🖤😑

O singura viata avem    ( KTH);)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum