"******Min-Hee pov*******
Acum ce sa fac?
Săi spun lui So A ceea ce sa întâmplat?Mă uit la Tae și în întreb din priviri ce sa fac.
El se gândește câteva secunde apoi da din cap......................"
Eu: Promite că asta va fi doar intre noi. Nu spui nimănui, dar mai întâi să mergem acasă.
Mă îmbrac și ne ducem la mașină.
Fisa de externare a completați deja Tae.••••••••••••••
Ajungem acasă și merg spre canapeaua din living.
So A vine spre mine și se așeză pe canapeaua din fata mea,iar Tae se așeză lângă mine.So A: Va ascult.
Eu: Acum promite-mi că nu o sa spui nimănui nici măcar mamei tale. Nimeni nu trebuie să știe ce să întâmplat cu mine.
So A: Nimănui nu-i spun. Jur pe..
Pe ce vrei tu.Eu: Ok. Asculta atent.
~~~~~~~~~~~
I-am spus lui So Am tot.
Eu bine nu chiar totul. I-am spus doar că acum fac parte dintr-o mafie pe care a condus o fatală meu timp de 23 de ani și acum va veni rândul meu sa o conduc.
Singurul lucru de care nu i-am spus au fost sentimentele mele fata de Taehyung, sentimentele care pentru o perioadă lungă de timp vor rămâne ascunse in sufletul meu.So A: Ammmmm. Ce sa spun......
Hahahahaha (Râs forțat) Este interesat.Nu am ce sa spun.
Cum de ai putut ține în secret toate acestea atât de mult timp?.Eu: Păi, nu prea am avut timp să-ți spun.
So A: Eu cred că o să plec deja, sa făcut destul de târziu.
Eu: Daca vrei poți rămâne peste noapte.
So A: Nu e nevoie. Voi pleca acasă.
Eu: Bine,pa. Ne mai vedem.
So A: Da ne vedem mâine, însă vin la tine.
Eu: Bine. Vezi sa nu te superi și să mă suni când ajungi acasă.
So A: Bine.
So A a plecat acum am rămas doar eu și Tae.
Tae: Și, ce voiai să-mi spui.
Eu: Ce voiam să-ți spun?
Tae: Atunci când eram în spital.
Eu: Aaaaa, nu băgă de seamă, nu e nimic important.
Tae: Bine, însă eu as vrea să-ți spun ceva foarte important.
Eu: Este de rău sau de bine
Tae: Nustiu pentru tine, dar pentru mine este foarte greu să.....
Eu: Hai spune o data.
Tae: Din prima clipa în care te-am văzut,in inima mea sa stârnit o scânteie care sa aprins tot mai mult în fiecare zi când te vedeam.
Te plac de mult timp.
Am inceput sa realizez abea atunci, in seara aia cad de mult te iubesc. Chiar te iubesc enorm de mult și nu mi-ar imagina viața fără tine. Tu ești ultima piesa din puzzle care îmi completează inima. Îți sunt recunoscător pentru răbdarea, perseverența și tandrețea ta. Cu tine, chiar mă simt ca în spatele unui zid de piatră și este un sentiment minunat. Ești singura persoană căreia îi aparțin. Când ești aproape, mi se pare că toate căile sunt deschise și nimic nu este imposibil.Eu: Taehyung.....
Tae: Înțeleg că sentimentele nu sunt reciproce in sensul acela, dar as vrea sa primesc un răspuns. Nu-l vreau acum, îți dau timp sa te gândești și să analizezi situația.
Eu acum am sa plec.Se întoarse cu spatele spre mine și o luă spre ușă.
Eu: Stai, nu am nevoie de timp, știu deja ce să-ți răspund.
Eu: Taehyung, eu....... Eu tot te iubesc.
Atunci el se întoarce spre mine și mă privește mirat
Eu: Am inceput sa te plac de mult timp, daca sincer nici eu nu știu de cat timp te plac. Poate team plăcut dintotdeauna dar mintea mea nu a vrut să accepte asta.
Dar mi-am dat seama că acei fluturi din stomac și acele momente in care tu mă atingeai mă făceai să mă simt incredibil.
Eu eu....
Și atunci nu mai reușesc să răspund că Taehyung vine cu pași mari și rapizi înspre mine. Își zdrobește buzele peste ale mele.
Începe să le miște,însă eu am rămas blocată și nu am mai putut gândi normal.
Tae se îndepărtează de mine puțin și spune.Tae: Scuze, nu am...
Atunci eu mă ridic în vârful degetelor și mă apropii de fața lui.
Îmi pun mâinile peste obrajii lui și mă apropii de buzele lui.
Îmi zdrobesc buzele mele peste ale lui și începem un sărut timid si plin de pasiune.
Încet mă desprind din sărut și mă uit în ochii lui.Tae: Mai făcut cel mai fericit om de pe Pământ.
Eu: Și eu sunt fericită.
Tae: Atunci îmi faci onoarea de a-mi fi iubita?
Eu: Mă mai gândesc....
Tae: Cum adică te mai gândești?
Trebuie să spui DAEu: Atunci.....Daaaa. Vreau sa fiu iubita ta.
Taehyung mă sărută apăsat.
Incepem un război al limbilor pe care desigur că la câștigat el. A ranjit atunci când a văzut că a câștigat și să desprins din sărut.Tae: Acum ce propui sa facem?
Eu:Ce zici sa ne uitam la un film?
Tae: O idee genială.
Eu: Ce gen de film. Sau mai bine cauta tu un film bun și eu o sa merg sa fac popcorn-ul.
Tae: Bine. Dar sa nu spui că nu-ți place filmul.
Eu: Ok.
Am plecat la bucătărie și am pus într-un castron mai mare cutiuță pentru popcorn, am pus în cuptorul cu microunde și l-am lăsat acolo pentru 5 minute. Cat timp se făcea popcorn-ul am scos din frigider sticla cu suc și două pahare. Am turnat suc in pahar apoi am scos popcorn-ul.
Le-am luam în mâini și am pornit spre living. Le-am pus pe măsuța din fața iar eu m-am așezat lângă Taehyung.
A pornit filmul iar peste vreo 25 minute din el mi sa făcut frig.Eu: Mă duc sa aduc pătură că mi sa făcut frig să-ți aduc și ție una
Tae: Nu nu am nevoie nu-mi este intrat de frig.
Eu: Bine.
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
FanficLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...