Okula geldiğimizde hemen onu ilk geldiğimde getirdikleri yere götürdüm. Daha sonra yine o (GEVEZE!) Hoca geldi ve testleri yaptı.
...Yarım!saat sonra da yine bizi yanına çağırarak "evet çocuklar. Gerçekten de diğer Element koruyucusunu bulmuşsunuz" dediğinde kendimi tutamayarak "HOCAM BUNU BİZDE BİLİYORUZ. ŞİMDİ BİZİ NEDEN ÇAĞIRDIĞINIZI AÇIKLARMISINIZ." Dedim sesimin yüksek çıkmasını umursamayarak. Daha sonra arkadan Çağan' ın kolumu tutup "sakin ol Ekim" dediğinde biraz daha uysallaşmıştım. Hoca da bu sefer daha az konuşarak "evet sizi çağırmamın sebebi bu değildi. Fakat siz brbirinize bağlısınız. Birinize bir şey olsa diğerinin hemen hissediyorsunuz. Ayrıca tüm güçlere sahipsiniz. Şimdi hangi güçlerin siz ikinizde daha yoğun olduğunu anlamak için kinize de bir test daha yapacağız" dediğinde gösterdiği masaya doğru yöneldik ve geveze hocamız da kapıyı kapatıp yanımıza geldi.
Daha sonra elimizi açmanızı istedi. Elindeki bıçağı gördüğüm an Batu' nun koluna dokundum. Daha sonra hocayı pür dikkat izleyen gözlerini bana çevirdiğinde "korkuyorum" dediğimde bana sarılmaya başladı. Bir anda şok oldum çünkü o da titriyordu. Ama bana daha da cesaret veriyordu. Fakat ne kadar cesaret versede o bıçak, gözlerimin önünden gitmiyor! Sonra bana sarılmayı bıraktı v kulağıma doğru eğilip "canın açıldığında veya korktuğunda elimi tut veya sık, tamam mı?" Dediğinde elini kıracağıma inanıyordum. Ayrıca hocaya gelecek olursak bir lakap daha eklendi. Geveze ve canı hocamız galiba ilk benden başlamaya karar verdi! Yaklaştı hatta daha çok yaklaştı! Sonra açık olan elime o soğuk bıçak değince kendime engel olamayıp çığlık attım. Bu geveze ve canı hocamız bunu umursamayarak elimi boydan boya kestiğinde bağırmaktan nefesim kesildi. Galiba Batunun eli ise sıkmam ile mosmor olmuştu. Tabii biz birbirimize bağlı olduğumuz için (güç) Batunun gözünden yaş gelmişti. Sonra kapı tıklatıldı ve biri içeri girdi. Yüzüm mosmor olduğu ve nefesim kesildiği için kafamı çevirecek güç bulamadım. Daha sonra sesinden Çağan olduğunu anladım. Hocaya "Hocam bir test diye bu kadar kesilir mi? Oldu olacak elini yerinden kopartsaydınız daha rahat olurdu sanki he! Hocam kız avazı çıktığı kadar bağırdı ya!" Dediğinde gelip bana sarıldı. Sonra geveze ve cani hocamız ise "aslında elini kopartmayı düşündüm. Bence de daha rahat olurdu fakat müdüre ve element koruyucusu olduğuna dua etsin. Evet avazı çıktığı kadar bağırdı ama ben mi dedim bağırmdiye!" Deyince çağan ve Batu aynı anda aynı küfürü ettiler. Sonra geveze ve cani hocamız Batuya yaklaştı ve Batunun elinin ortasına bir nokta açtı sadece. Şuan da sinirden ağlaya ağlaya buradan çıkmak istiyordum. O anlık sinirle "ne!" Dedim. Benim elimi boydan boya kesip Batu beyin eline minnacık bir delik! Batu da şoka girmiş olacak ki "hocam benim elime nokta açıp da ekimin elini niye boydan boya kestiniz!" Dediğind hoca "öf ne bileyim ya canım öyle istedi." Dediğinde ani bir şekilde ayağa kalktığımda başım döndü. Elimdeki kanlar yerde bir göl oluşturmuştu. Sonra gözlerim karardı ve galiba çağanın kucağına yığıldım.
...
Biraz zaman geçtikten sonra bilincin açılmaya başladı. Gözlerimi açamıyordum fakat duyabiliyordum. Batu' ya ait olduğunu düşündüğüm ses hemşire ya da doktorla konuşuyordu büyük ihtimal. Sonra kapı tıklatılma sesi duydum. Ve galiba Çağandı. Geldi ve hemşire ya da doktora uyanıp uyanmadığımı sorduğunda Batuya ait olduğunu düşündüğüm ses "hayır" dediğinde çağan sert bir şekilde " sen sus hiç konuşma. Senin yüzünden öldü zaten. Nereden geldin başımıza" dediğinde istemsizce gözlerimi açmaya çalıştım. Fakat sadece çalıştım. Yine Batuya ait olduğunu düşündüğüm ses " ben gelmeseydim belki de başka biri gelecekti ve daha kötü olacaktı. Herşeyden beni sorumlu tutmayı bırak!" Dedi daha doğrusu haykırdı. Ben de bu davranışına anlam veremeden gözlerimi tekrar açmaya çabaladım. Bu sefer olmuştu. Ama bulanıktı. O zaman çağan "şimdi sus. Başka zaman sana sorucam bu haykırışını Batu Bey!" Dedi.
.
.
.
Vote?❤️🤍💙💚🖤
Nasıl buldunuz. Yorumlara yazmayı unutmayın...
Uzun bir aradan sonra sizinleyim. Malum okullar açıldı. Biraz derslere çalışmam gerek. Bu yüzden biraz ara vererek yazıyorum.
Lütfen oylamayı, yorum bırakmayı, beni takip etmeyi ve hikayeyi önermeyi unutmayın sizleri çok seviyorum hoşçakalın ❤️💙🤍💚🖤👍👋👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementlerin Koruyucuları
FantasyNormal ve sıkıcı giden hayatımın bir anda evimiz basılıp kaçırılmamla son bulmuştu. Beni artık yeni bir hayat bekliyordu. Fakat normal bir insan olarak değil Elementlerin koruyucusu olarak... Evimize gelmiştik. Kapıyı açtık ama ev talan olmuştu. Ar...