~3 GÜN SONRA~
Artık evde rahat rahat yatakta yatarken bir taraftanda Batu ile Çağan' ın kavgalarını dinliyordum. Gerçi şuanda dinlediğim kavga yastık kavgsıydı. O günden beri artıl o kadar kavga etmiyorlardı. Bu da enteresandı ama böylesi çooooooook daha iyi ve rahttı. Benim yüzümden hiçkimse 3 gündür okula gitmiyorlardı.
Sağolsun Asya hergün başımda günün raporunu, sağlığımın durumunu ve ateşimin olup olmadığını söylüyordu. Duru ise hergün gündeen az 10 espri yapıp biraz da olsa neşelenmemi sağlıyordu. Poyraz ise okula hiçbirimiz gidemediğimiz için bizi günde 1 saat topluyor ders çalıştıttırıyordu. Çağan ve Batu ise kavga edip edip bide bana bakıyorlardı. Sanki kavga edince "aferin çok iyi gidiyorsunuz(!)" diyorum. Evet ev arkadaşlarımın 3 gündür başımda neler yaptıklarını size kısaca tanıtmış oldum. Ne güzel amadeğil mi?
~1 saat sonra ~
Çağan'ın hepimizi mutfağa çağırmasıyla uyandım. Zorda olsa kalkıp elimi yüzümü yıkayıp mutfağa yöneldim. Sanırı Çağan melemen yapmıştı. Kokusu buraya kadar geliyordu. Sonra kapı çaldı ve bende hem hava almak için hem de kapıdakini merak ettiğim için hızlıca koşarak kapıyı açtım. Tabi bende o sırada hiç kimo falanda demiyorum. Allah korusun katil yada hırsız falan olsa "gel buyur" diyeceğim yani. Her neyse çok uzattın. Kapıyı açtım ve karşımda rüzgardan dağılmış, yağmurdan ıslanmış saçlarıyla Batuyu gördüm. Sonra dıştan söylediğimi farketmeyerekten bir ohh çektim. Dah sonra Batu bana soran gözlerle " kızım sen daha 10 dk. Önce yatakta deyilmiydin? Hadi onu da geçtim beni daha ne kadar bu yağmutun altında bırakacaksın?" dediğinde kenara çekilerek ona yol verdim. Ve hep birlikte oturup melemeni yedik...
.
.
.
Evet nasıl buldunuz?
Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim. Fakat şöyle bir sorunumuz var. Ben şuanda tarayıcıdan girdiğim için yazı fontlarını kullanamıyorum. Bu yüzden sizden çok ama çok özür diliyorum.
Hoşçakalın....👍💜✋✋✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementlerin Koruyucuları
FantasyNormal ve sıkıcı giden hayatımın bir anda evimiz basılıp kaçırılmamla son bulmuştu. Beni artık yeni bir hayat bekliyordu. Fakat normal bir insan olarak değil Elementlerin koruyucusu olarak... Evimize gelmiştik. Kapıyı açtık ama ev talan olmuştu. Ar...