Sonra hepimiz üstümüzü değiştirdik. Korkuyordum açık açıkçası. O kadın, o adam, o çocuk, o bebek ve Batu... Derin bir nefes aldım. Sakın kalmalıydım. Hazırdım. Saçımı her zamanki gibi at kuyruğu yaptım, altımda siyah eşofman üstümde ise mavi renkte bir tişört vardı. Makyaj yapmayacaktım. Çünkü nefret ediyordum. Sonra odamdan çıktım. Herkes beni bekliyordu. Çağan' ın tatile gider bir havası varsı. Poyraz aynı Poyraz' dı. Asya da aynıydı. Duru her zamanki gibi enerji kaynağıydı. Batu! Dur bir dakika. Onunda altında siyah pantalon ve üstünde de mavi tişört vardı. Gözlerim dehşetle açıldı. Sessizliği bozan Çağan' dı. "Uyumun da bu kadarınkardeşim." Dediğinde ikimiz de gözlerimizi birbirimizden ayıramayıyorsuk. Sonra araya Poyraz' ın eli girdiğinde hızla kendime geldim ve "tamamen tesadüf." Diyerek kıya yöneldim. Ardından dünki olaylar apyaşanmamış gibi bembeyaz ayakkabılarımı ayağıma giymeye başladım.
...
Sınıftan içeri girdiğimizde hiç özlemediğim bir ses geldi. Evet, Lena'ydı. "Batu'm canım, Batu'm." Diye bana bakarak söylemeye başladım. Hayır yani ne yapmaya çalışıyordu? Sonra "Batu' cuğum, iyisin değil mi? Bu kız yüzünden sana bir şey olucak diye çoook korkuyorum. Azıcık sana değer veren insanlara bak ya!" Diye devam etti. Sertçe arkamı döndüm ve sırama oturdum. Sonra "bu kız nasıl hayatını kurtardı?" Diye sesli düşünürken Ayaz geldi ve "orasını ben de bilmiyorum." Dediğinde ona döndüm. Sonra bana "günaydın." Dedi ben de karşılık verdim. Ardından Batu' nün bakışları bana döndü. Sorun yok diye bakış attım. Sonra Lena' ya baktı. Hala bir şeyler sayıklıyordu. Sonra profesör(Onur) girdi ve hepimiz yerleştik.
...
Profesör ile dersin 20. Dakikasında iken hoca iki kişi istedi. Lena tabi ki yalakalığın kralını yaptığı için parmak kaldırdı. Sonra hoca onu seçti. "Şimdi birbirinize sunbüyüsü ile yenmeye çalışacaksınız. Evet Lena. Birini seç" dediğinde seçeceği kişi çok da zor değildi. Tabi ki de bendim! Lenanın bakışları bana odaklandı ve "Ekimi seçiyorum hocam!" Dedi. Ayağa kalktım. Asya tedirgindi. Batu' ya döndüm. Gözlerinde korku vardı. En son Lena' nın yaptığı büyüyü hepimz hatırlıyorduk. İlerledim. Lenanın karşısında durdum. Hoca 3ten geriye doğru saymaya başladı. Ve başladık. İlk yaptığınşey , tam beceremese dem su topuydu. Burnumla güldüm. Küçücük topu bana yolladığında o topu okyanusa çevirdim ve kafasından aşağıya boşalttım ama baskıyı bırakmıyordum. Kız kalkmak şurada dursun doğrulamıyordu bile. Sonra profesör "Ekim kazandı!" Dediğinde bıraktım. Lena derin bir nefes aldı. Sonra sırama geçicekken bana bağırdı. Arkamı döndüm. Elinde kırmızı ışık vardı. Gözleri, gözlerini okuyamıyordum. Profesör anlamış olacak ki sakince "Lena, indir onu" dedi. Ama Lena dinlemedi. Üstüme yürümeye devam etti. O yürüdükçe ben geri gidiyordum. Çünkü ona vuramazdım. Sonra bana "suyla yenmek kolay Ekim hanım!" Dedi ve elindeki kırmızı ışık ile sadece bizim için bir çember oluşturdu. Hayır, hayır, hayır. Bu kara büyüydü. Tarihin en korkunç büyüsüydü. Sorun şu ki Lena bunu nasıl öğrendi?
Ben bunları düşünürken Lena bana daha çok yaklaşıyordu. Batu' ya baktım. Batu korku dolu gözleri ile bana bakıyordu. Artık her şey için çok geçti. Ya kazanacaktım ya kaybedecektim. Lena aniden durdu. Elindeki küreyi daha çok büyüttü. Derin bir nefes aldım sonra boynumda bir şey hissettim. Kafamı aşağıya indirdiğimde anahtar kolyenin parladığını gördüm ve YANIYORDU! Tenim cayır cayır yanarken daha çok sinirlenmiştim. Kaybetmeyi kabullenecekti. Hem tenimde hissettiğim o acı hem de Lena' ya karşı duyduğum kine daha fazla dayanamayarak pozisyonunu aldım. O sırada Batu bunu anladı ve onaylar bir ifade ile bana baktı. Sonra Profesörün yanına gidip bir şeyler söyledi. Daha sonra profesör yapabileceği hiçbir şeyin olmadığını yaparsa da birimizin yok olacağından bahsediyordu. Sonra hızlıca dikkatimi topladım. Lena ile kesişti gözlerimiz. Gözleri kan kırmızısıydı. Galiba büyünün etkisindeydi. Sonra bana o küreyi fırlattı. Kendimi büyü ile savunmak yerine kaçtım. Büyünün boşluğa çarptığını görünce mutlu olmuştum fakat onun tekrar geri döndüğünü görünce tüm mutluluğum silindi. Sonra Lena 3 kişi oldu. Birisi ellerimi, birisi ayaklarımı tutuyordu. Kendisi ise keyifle gülüyordu. Küre hızla bana yaklaşırken tüm gücümü ellerimde topladım. Ellerimi tutabilirler di fakat gücümü? ASLA! Ellerindeki gücü küreye öyle bir yönelttim ki kürenin kırmızı ışığıyla benim küremin beyaz ışığı çarpışıyordu. Beni tutan Lena'lar beni sarsmaya başlamışlardı. Güzümü başka yönlere yöneltmem için ellerimi hareket ettirmeye çalışıyorlardı. Fakat kendimi öyle bir kasmıştım ki hareket bile edemiyordum. Lena' nın gülüşü soldu. Sonra yanıma yaklaştı ben hala küreyle mücadele ederken eli boynundaki kolyeye dokundu. Hala yanıyorsu. Daha çok BASTIRDI! Çığlık attım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Cidden çok yanıyordu. Arkadan Batu'nun çığlı gelmişti. Ama Lena dinlemiyor daha çok bastırıyordu. Sonra Batu daha fazla dayanamayıp kalkanı geçmeyi denedi. Ama olmadı sonra bir kere daha denedi. Sonra bir kez daha. Her deneeyişinde Lena kolyeyi daha çok bastırıyordu. O da yetmezmiş gibi cebinden bir şey çıkarttı. BIÇAK! Dehşet içinde gözlerimi açmıştım. Herkes şok içindeydi. Lena Batu'ya baktı ve " eğer bir kere daha denersen veya yerinde durmazsan, elimdeki bıçağı hiç acımam saplarım. Gerçi saplayacağım zaten." Dediğinde Batu dehşet içinde gözlerini açtı. Duru daha çok ağlamaya başladı. Asya öyle bir bağırdı ki Poyraz onu zpr tuttu. Çağan atlamaya çalışırken Ayaz tuttu. Batu ise olduğu yere dizlerinin üstüne çöktü. Ve Lena ise elindeki bıçağı tam kalbimin üstüne sapladı. O sırada yanma hissi geçmişti çünkü kolye kırılmıştı. Kolyenin içinden benimkine zıt olarak siyah bir ışık çıktı. Ve Lena' ya doğru ilerledi. Aynı şey Batu' nunkine de olmuştu. Tek hatırladığım ise Lena' nın kırmızı çemverinin kırılıp Batu' nün bana "Ekim!" Diye seslenişiydi. Gerisi karanlıktı...
(BATU'DAN)
" eğer bir kere daha denersen veya yerinde durmazsan, elimdeki bıçağı hiç acımam saplarım. Gerçi saplayacağım." Dediği anda Lena, gözlerim dehşetle açıldı. Zaten kolyeden dolayı acı çekiyordu. Olamazdı. Olmamalıydı. O sırada aklıma rüyam geldi. 3 tablo ve 3. Tabloda Ekim. Bir silah ve bir kılıç. Hayır, hayır, hayır. Sonra korktuğum o gerçekle karşılaştım. Lena canice bıçağı Ekim' in tam kalbini üstüne saplamıştı. Ekim acıyla inledi. Sonra kolyeyi öule bir tuttum ki kolye koptu. Ve Ekim' in ki de. Sonra içinden aynı benimkine benzer siyah bir ışık çıkıp Lena' yı bulduğu anda Lena' nın çe,beri kırıldı. Siyah ışık Lena'yı kaplarken ben Ekime bağırıyordum. Son bir umut son bir umut EKİM BENİNDUYSUN diye. O anda Ekim bana baktı göz göze geldi. Ben o anda ZAMANI DURDURMAK istedim. Ama olmadı gözleri kapanırken elim belini buldu. Hemen kucaklayıp revire götürecektim. Lena' nın canı cehenneme. Sonra Ayaz'a döndüm. Anlamış olacak ki onaylar bir bakış attı.
(ASYA'DAN)
Ekim, Lena bıçagı ona sapladığı an öyle bir çığlık atmıştı ki yerimde duramadım. Öyle bir öfleyle öyle bir kinle bağırıp koşmaya başladım ki resmen ZAMANI O ANDA DURDURMAK istedim. Ama olmadı. Poyraz beni belimden tutarak engellemeye çalışıyordu. Tırnaklarımı poyrazın koluna öyle bir geçırıyordum ki elime bir sıvı geldi. Kan olduğuna emindim. Sonra Batu kolyeyi öyle sert çekti ki kolye koptu. Sonra Ekiminki de. Sonra siyah ışık Lena' yı buldu. O anda kırmızı çember kırıldı. Batu öyle bir haykırdı ki. İçim gitti. Sonra Ekimi kucaklayıp sınıfı terk etti.
(AYAZ' DAN)
Lena, Ekim' e bıçak çektiği anda kalbim hızla atmaya başladı. Sonra Lena durmayıp Barutu tehdit etti. Ardından gözlerindeki tüm o acımasızlıkla bıçağı Ekimin tam bkalbine indirdiğinde yanımda duran Çâğan hızla öne atıldı. Hemen onu tuttum. Çünkü kırmızı çemberi kırabilecek tek kişi Batuydu. Çağan girerse ki giremezdi, ona çok büyük hasarlar verirdi. Sonra Batu kolyeyi kırdı. Aynı zamanda da Ekim' in kolyesi de kırıldı. Sonra siyah bir ışık lenayı buldu. Sonra kırmızı çember kırıldı. Çağanı tutan elim gevşedi. Batu bağırarak Ekimin yanına koştu. Belinden tutup onu kucağına aldı. Sonra göz göze geldik. Anlamıştım. Benden Lenayı halletmemi istiyordu. Bunu Ekim için ZEVKLE yapardım. Sonra eve gidince de bu güne not düşerdim. Batu ile anlaştığımız ilk gün.
.
.
.
Evvet bölüm sonu. Bu bölümde olayları bir kaç farklı kişiden duymanızı istedim. Nasıl omuş? Yorumlarınızı bekliyorummmm...❤️❤️❤️🗝️
Aşağıya Ekim' in Batu' yla bakıştığı o anın fotoğrafını bırakıyorum...
☘️ 🗝️ (EKİM). 🗝️ ☘️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementlerin Koruyucuları
FantasiaNormal ve sıkıcı giden hayatımın bir anda evimiz basılıp kaçırılmamla son bulmuştu. Beni artık yeni bir hayat bekliyordu. Fakat normal bir insan olarak değil Elementlerin koruyucusu olarak... Evimize gelmiştik. Kapıyı açtık ama ev talan olmuştu. Ar...