Odtiahli sme sa od seba a ja som mu potom už len venovala letmý bozk na pery, kde sme sa obaja usmiali, pretože sme vedeli, že ten kto odišiel bol Justin a naša hra sa práve začala.
"Mám nápad." Žmurkla som na Khalila a začala ho ťahať hore schodmi. Otvorila som dvere pravdepodobne od Khalilovej izby a hneď ich aj za sebou zatvorila a zamkla. Vedela som, že hneď vedľa nás v druhej izbe je Justin, tak prečo to nevyužiť? Lyšiacky som sa usmiala na Kahlila a pomaly ho tlačila smerom k posteli. Tesne pred posteľou som zastavila a pozrela mu do očí.
(Pustite si pesničku v multimédiach 😍❤️ fest sa to tam hodí ❤️ hlavne to čítajte pomaly aby Vám to vyšlo 😘 komu to nejde pustiť je to pesnička od The Weeknd- Eerned It)
"Možno ti to príde divné, ale vyspi sa somnou." hodila som na neho psie oči a čakal čo mi na to povie. Nedalo sa prehliadnúť vzrušenie v jeho tvári rovnako ako tvrdú gulu ktorá začala rásť v jeho gatiach. Nahlas preglgol a jeho pravou rukou ma chytil za líce. "Ani si nevieš predstaviť ako rád by som to urobil, ale nemôžem, pretože som videl na Justinovy čo s ním robilo iba keď sme sa bozkávali a predsa len je to môj kamarát, ktorého si vážim rovanko moc ako teba." prečo som mala tušenie, že povie niečo v tomto zmysle? Nevadí. "My teraz vlastne spolu "chodíme", takže to môžem od teba žiadať nie?" Sladko som sa na neho usmiala a špičkami prstov mu prechádzala cez jeho vypracované brucho až po jeho stojacého kamoša. Opäť pregĺgol a chytil ma za riť, ktorú stlačil čím si ma pritihol bližšie k sebe. "Za toto pôjdem do pekla."dopovedal a jeho pery boli rázom na tých mojích. Začal s nimi jemne ale zároveň vášnivo pohybovať. Opatrne ma položil na postel a ľahol si nadomňa. Ruky si položil z oboch strán mojej hlavy a pohľadom ktorým sa ma pýtal či môže pokračovať mi hľadel do očí. Iba som jemne prikívla a tento raz som svoje pery priložila ja na tie jeho. Rozkročila som si nohy aby mal ku mne lepší prístup. Cez bradu mi prešiel jazykom až na krk, ktorý mi celý začal zasypávať bozkami, ktorými sa dostal až na rameno. Zavzdychala som a ruky si položila na prsia, ktoré som si začala stláčať a hladkať. Khalil mi zacukal na perách a rukami dal preč tie moje. Prstami mi prešiel cez brucho, kde na konci chytil lem môjho trička, ktoré mi roztrhol na dve polovice, čím sa mu na obdiv ukázali moje prsia len v podprsenke. Zahrýzla som si do pery a pozerala na neho. Ako môže byť niekto tak dokonalý? Jezykom mi prešiel cez brucho,prsia a krk späť k perám kde mi hneď strčil jazyk do úst. Rukami mi prešiel na chrbát, kde si ma trochu podvihol a rozopol mi podprsenku, ktorú hneď odhodil niekam do kúta izby, rovnako ako obe polovice môjho trička. Nebudem vám klamať. Užívala som si to a čo ma prekvapilo, že som sa absolútne pred ním nehanbila. Celú dobu sa mi pozeral na prsia a hrýzol si do pery. Na nič som nečakala a tiež mu vyzliekla tričko, no to čo som uvidela ma zarazilo. Cez pólku brucha mal neuveriteľne veľkú jazvu. Tvárila som sa že som si to nevšimla a pokračovala ďalej no Khalil to na mne videl. "To nič." Žmurkol na mňa a prilepil sa mi na pery. Celou silou som sa zaprela a otočila nás tak že som na ňom sedela obkročmo. Prisala som sa mu na krk, kde som si ho pekne označila. jazykom som pokračovala ďalej po jeho bruchu. Po každej tehličke som prešla jazykom, no celú jazvu som mu zasypala bozkami, ktorými som sa dostával jeho teplákom, ktoré som mu stiahla spolu s boxerkami. Páni. Fakt ich majú černosi veľkých. Počula som ako sa Khalil jemne zasmial no keď som sa na neho pozrela, tak prestal a obaja sme sa na seba pozerali s neuveriteľnou túžbou cítiť toho druhého. Naklonila som sa k jeho perám na ktoré som mu dala jemný bozk. "Tak strašne moc ťa chcem." zašepkala som mu do ucha, načo to Khalil už nevydržal otočil ma pod neho, stiahol mi legíny spolu s nohavičkami a vrazil ho do mňa až po koreň. "Bože." Vykríkla som snáď na celý dom. Toto je vlastne prvý krát čo s niekým spím dobrovoľne a musím uznať je to úžastný pocit. Khalil sa najskôr začal pomaly pohybovať, no postupne pridával na rýchlosti a tvrdosti. Okolo neho som si obmotala nohy a začala pánvou prirážať oproti tej jeho. "Kurva si tak úzka." zašepkal mi do ucha, na ktoré ma jemne pohrýzol. Zavzdychala som a cítila chvenie v podbrušku. Khalil sa mi prilepil na prsia a začal ich jemne kúsať a sáť. V ten moment som myslela že už viac nevydržím. Chytila som ho za zátylok a pritlačila ho k perám. Začala som ho bozkávať a hneď som mu vopchala jazyk do úst. Khalil začal ešte tvrdšie prirážať a ja som už viac nemohla a prepadla vlne orgazmu. "Khalil." Vykríkla som a zároveň somnou sa urobil aj on. Zvalil sa vedľa mňa a pritiahol si ma k sebe. Pobozkal ma na pery a pohrýzol ma do spodnej pery, ktorú potiahol k sebe. "Si kurevsky dobrá srdiečko." obaja sme sa nad tým pomenovaním zasmiali a ja som sa postavila z postele. Khalil len na mňa pozrel a zakúsol si do pery. "Si nádherná." žmurkol na mňa a postavil sa predomňa. Bol síce o hlavu a pól vyšší ale to nevadí. Sklonil sa ku mne a znovu ma pobozkal. "Čo by si povedal na to keby sa ideme osprchovať?" Zašepkala som mu do ucha a perami sa oň optrela. "Druhé kolo?" Nadvyhol obočie a usmial sa. Ja som iba prikívla a išla k dverám. Odomkla som ich a skontrolovala chodbu či na nej nikto nejde. Pozrela som na Khalila a dala mu pokyn, že môžme ísť. Chcela som otvoriť dvere od kúpeľne, no bohužiaľ sa otvorili samé a stál tam Justin. Vykríkla som, lebo som sa strašne zľakla a rýchlo sa skrila za Khalila, lebo som bola predsalen nahá. "Aha...no dobre...ehm....nenechajte sa rušiť." falošne sa na mňa usmial a z oka mu vypadla jedna slza, ktorú okamžite zotrel. Chcela som niečo povedať, ale on ma zastavil tým, že pokrútil hlavou, sklonil ju a odišiel.
YOU ARE READING
Fucking life ...
RomanceOna: Žije v detskom domove. Je nenávidená a znásilňovaná staršími. Má však svoje sny, ale neverí že sa jej môžu splniť. On: Milovaný babami. Party, alkohol a drogy sú jeho závislosť. Raz zažil lásku.... nenávidí ju. Čo sa stane ak sa stretnú? Budú...