Vopred sa ospravedlňujem že v tejto časti budem strašne často meniť charakteri, ale mne sa to tak páči.Príjemné čítanie.
Z pohľadu Amy:
Justin ma vtiahol do jeho medvedieho objatia a do ucha mi zašepkal tiché ďakujem. Len som sa nad tým pousmiala a odtiahla sa od neho. "Honey?" "Áno?" pozrela som sa na neho a išla si sadnúť späť na stoličku, na ktorej som sedela ešte kým sem Justin neprišiel. "Odkedy fajčíš?" začala som kašlať a prekvapene sa na neho pozrela. Zasmial sa a tiež si sadol. "Noo...ehmm...taaak" začala som koktať a nevedela som čo mu mám na to povedať. "Nemusíš sa hanbiť zlatko." natiahol sa a vzal do ruky tú moju. " No vlastne ja ani nefajčím, len som zbadala krabičku, tak som to chcela ochutnať. No a bohužial mi to zachutilo. Ak ti to vadí tak sa vopred ospravedlňuje" nevinne som sa na neho pozrela a natiahla som sa po pohár s džúsom z ktorého som si odpila. "Nie vôbec mi to nevadí ale keď som sa tak na teba pozeral tak mi to prišlo jak keby ai fajčila roky. Na nováčika si fakt dobrá" potichu som sa zasmiala a zahrýzla do pery. Tiež sa zasmial a natiahol sa po krabičke. Jednu si vytiahol a zapálil si ju. "Chceš?" nechal otvorenú krabičku a jedna trčala von. Bože čo mám robiť? Nechcem zase fajčiť jeho cigarety, ale vyzerá že mu to nevadilo. " Zlato nerozmýšlaj a ber." žmurkol na mňa a ja som si ju zobrala a zapálila. "Vidíš že to ide." zasmial sa.
************
Ráno som sa zobudila ne to že do mňa niekto kopol. Zostala som zarazená. Kurva kto je vedľa mňa? Pomaly som sa otočila a zbadala vysmiatú tvár, ktorá nemohla patriť nikomu inému ako Justinovy, ktorý sladko spal. Vydýchla som si a pritúlila sa viac k nemu. Pýtate sa že prečo spí Justin vedľa mňa? Ani ja to neviem proste to tak je. Ale musím uznať spalo sa mi výborne. Pomaly som sa od neho otiahla a posadila sa do tureckého sedu. Pozrela som sa na Jussa, ktorý mal už otvorene oči a skenoval ma pohľadom. "Čo tak pozeráš?" zasmiala som sa pozrela sa na svoje spojené ruky pri nohách. "Prečo si ma tu chcela nechať ležať samého?" nahodil psie oči a smutno na mňa pozeral. "Ále nechcela. Len som sa chcela ísť osprchovať a spraviť nám raňajky." žmurkla som na neho. Postavila som sa o išla smerom do kúpeľne ale zastavil ma jeho hlas. "Môžem ísť s tebou?" hlasno som sa zasmiala. "Justin aj keby si ma prosil na kolenách by som povedala nie. Nezabúdaj že mňe je ešte stále 15 a tebe 19. Niesom nejaká lacná slečna." žmurkla som na neho a chcela už zatvoriť dvere ale Justin tam dal svoju nohu. Neviem prečo ale pripomenulo mi to včerajší večer ako ma Justin zbil. Tiež sa to stalo pri kúpeľni. Pocítila som ako mi po tvári tečie jedna neposlušná slza. "Stalo sa niečo? Amy prepáč ak ťa to urazilo ja som to myslel zo srandy. Určite niesi lacná slečna. Prepáč." objal ma a pobozkal ma na vrch hlavy. "Idem sa osprchovať. Choď zatiaľ spraviť ranajky." falošne som sa na neho usmiala. Bolo vidno že si všimol tak iba prikívol hlavou a odišiel.
Z pohľadu Justina:
"Idem sa osprchovať. Choď zatiaľ spraviť raňajky." usmiala sa na mňa ale ten úsmev bol falošný. Iba som prikívol a radšej odišiel. Však som nepovedal až takú zlú vec, veď som to hovoril zo srandy a ona to vedela. Prečo mám pocit že v tom bolo niečo viac. Že by si jej pripomenul ten včerajšok? Ozvalo sa moje svedomie. Nechápal som. Jak by som jej to mohol pripomenúť keď som nič nespravil. Nebudem to riešiť. Ani neviem ako ale už som bol v kuchyni. Na stole bol lístok a na ňom bolo napísané: Pre Justina....ooo to budem asi ja ten Justin. Nad svojou mysliekou som sa pousmial a začal čítať.
Milý Justin,
Odišli sme súrne aj s Jeremym na pracovnú cestu do Amsterdamu. Vrátime sa až o týždeň. Ospravedlň sa za nás Amy že sme nemohli byť prvé dni u nás s ňou. Na karte máte dosť peňazí aby ste bez nás prežili. Postaraj sa o Amy a nech si nájde nejakých kamarátov. A nezabudaj ruky preč od nej. S láskou vaši milovaný rodičia. ♥
ESTÁS LEYENDO
Fucking life ...
RomanceOna: Žije v detskom domove. Je nenávidená a znásilňovaná staršími. Má však svoje sny, ale neverí že sa jej môžu splniť. On: Milovaný babami. Party, alkohol a drogy sú jeho závislosť. Raz zažil lásku.... nenávidí ju. Čo sa stane ak sa stretnú? Budú...