Nic sem neřešila jen sem se chtěla vyhnout vlastně nelítostným pohledům a utíkala sem stále vpřed a doufala že si pamatuju cestu zpátky. Dost mě sere že Dominik bude na straně Jakuba. Takže i kdybych s ním mluvila o Jakubovy, tak by chtěl to co by bylo pro Kubu dobrý, nebyl by mezi mnou a Jakubem ale spíš blíž u Jakuba.
Chvíli jsem bloudila po Pardubicích ale dostávala jsem se jen do neznámých míst a už sem z toho měla dost úzkosti. Fakt by se mi nechtělo volat Dominikovi nebo Jakubovi aby mě šel najít zrovna když sem s oběma rozhádaná. Ale mám stale větší a větší pocit toho že sem se ztratila. Dominik mě musel vzít dost mimo centro. Nějak se zachráním a najdu cestu to nebude tak těžký. Zkusím mapy a nějak se dost zpátky, ikdyž moje navigační schopnosti jsou fakt špatný.
Řekla bych že tak do hodiny sem se dostala zpátky. Neskutečně mě bolí nohy trochu toho že jsem z toho auta vystoupila lituju.
Dala bych si vanu ale tady mají jen sprchovej kout takže se natáhnu až v posteli. Mohla bych si pustit nějaký seriál a k tomu něco malýho na jídlo.
Vyhrál to seriál La casa de papel kterej mám rozkoukanej už dost dlouho teď sem v 4. sérii a 1. dílu snad to dokoukám brzo. Z mého přemýšlení mě vyrušilo zaťukání na moje dveře.
Nataša: Ano?
Jakub: Můžu dovnitř?
Nataša: Asi jo. Co chceš?
Jakub si sedl vedle mě na postel
Jakub: Víš já jsem ti jen chtěl něco říct.
Nataša: Tak říkej.
Jakub: No všiml jsem si, teda nejen já i dominik, že nejíš. Každý ráno ikdyž nesnídáš, na obědy si dáváš jen nějakou tyčinku a na večeři jsem ve studiu, takže nevím ale myslím si že ty taky nejíš. Jestli máš nějakej problém tak si se mnou můžeš promluvit to je jasný ne?
Nataša: Jenže ono není o čem. Já prostě jen nemám hlad nic víc. A jestli si myslíš že jsem nemocná tak ne nic mi není.
Jakub: Cháou že se o tom nechceš bavit ale mohli bychom třeba k nějakýmu psychiatrovi.
Nataša: Teď jsi právě ignoroval co sem řekla nebo co do piči? NIC MI NENÍ A NIKAM NEPOTŘEBUJU.
Jakub: Prosim nech si pomoct. Nechám toho až uvidím že normálně jíš. Slib mi že budeš jíst normálně.
Nataša: A necháš toho když to slíbím?
Jakub: Jestli budeš jíst tak jo.
Nataša: Tak slibuju.
Jakub: Tak a půjdeš se mnou do studia ať vidím že jsi snědla večeři.
Nataša: Mě se tam nechce to tam musím jít?
Jakub: Jo musíš. A byla jsi ve studiu vůbec? Ještě ne co?
Nataša: Ne ani se mi tam nechce.
Jakub: Tak strašný to nebude slibuju.
Nataša: A kdo všecko tam bude?
Jakub: Nik, Decky, Toky, Hasan a asi přijde i Robin.
Nataša: Ok.
Jakub: Než odjedu tak ti řeknu.
Snad se dominik nebude na nic ptát nebo se chtít usmířit nebo něco. Snad to v tom studiu přežiju.
Moc se vám všem omlouvám za skoro měsíční pauzu😬❤️ A taky vám moc chi poděkovat že si moji povídku čtete💕❤️ moc vám za to děkuju💕 Snad se mi další díl povede napsat dřív než za měsíc
Děkuju za vaši trpělivost 💕Vaše Lori❤️
YOU ARE READING
Sestra | Milion+ fanfikce
FanfictionJsem Natálie Vlčková a jo byla jsem sestra toho rappera Yzomandiase, ne příbuzná toho debilního pedofilního youtubera Ondry Vlčka. Od tý doby co Jakub odešel do Pardubic, když mu bylo 18, odešel z domu a opustil mě, když jsem ho potřebovala. Ikdyž v...