~~~Pohled Nataši~~~
Probudila jsem se před 8 a tak jsem se v postely rozhodla že ještě někam zajdu. Nik ležel vedle mě a lehce mě objímal, tak sem mu posunula s rukou a šla jsem do sprchy. Převlíkla jsem se, napsala vzkaz na menší papírek na stole pro Nika o tom kam jdu, aby mi trochu důvěřoval a šla jsem.
V klubu jsem čekala podstatně víc lidí ale co je už pracovní týden a čekat to tu narvaný nebyl dobrej odhad. Přišla jsem k baru a dala si gintonic.
...
Furt jsem něco popíjela a tancovala s pár týpkama co mi kupovali drinky. S jedním jsem tančila už fakt dlouho a v tom přišel Nik. Vypadal trochu nasraně a vypadalo to že míří ke mě ale já jsem dál tančila.
~~~Pohled Nika~~~Přišel jsem do klubu a Nataša se tam otírala o nějakýho chlapa a vypadala dost opilá. Chtěl jsem za ní jít, jít si pro ni je přece moje... bude moje ale v půli cesty mě zastavil její úsměv. Myslim že se neusmívá kvůli tomu chlapu a alkoholu ale kvůli tanci. Třeba by to mohl být lék aby nemusela dělat to co dělá teď. Tancování jí neublíží, dokud se nezraní, to může tancovat doma a nemusí se tu po někom plazit. Půjdu na bar a budu na ni dávat pozor.
Ten chlap jí koupil už 3 drink od doby co jsem tu. Chudák moje malá Nataša, ten chlap nevypadá dobře. Nelíbí se mi od prvního momentu co sem tu vešel, asi tam za chvilu vlítnu a vezmu si ji jenom pro sebe. On ani nikdo jinej nemá právo šahat mi na holku... ikdyž není moje. Hrozný je že nevim jestli se jí alespoň trochu líbim.
~~~Pohled Nataši~~~
Tenhle týpek vypadá dobře, je hezkej, má dobrý svaly a krásnej hlas podobnej Nikovy ale Nikův je hezčí. Už spolu tancujem docela dlouho a ani mi neřekl jméno, furt jenom pijeme. A taky sem přišel Nik, furt mě pozoruje, hrozně mě znervozňuje. Za celou dobu co přišel si koupil jen jedno pivo a ješté ho nemá vypitý. Jestli přišel jen aby si dosvědčil že se nepořežu tak ho asi zabiju. Říkal že dúvěru potřebujem vzájemně ale takhle tu moji nezíská, to snad ví ne?
Týpek: Kotě, nejdem ven?
Nataša: Můžem. Tady se moc mluvit nedá.
Týpek: Jo můžeme si promluvit.Týpek: Bydlíš někde tady kotě?
Nataša: Teď už jo. Jak se jmenuješ?
Týpek: Jsem Samuel a je mi 25. Co ty?
Nataša: Nataša, je mi za chvíli 18.
Samuel: A co tu děláš seš mladá, krásná a jsi tu sama. Nemáš třeba nějakýho kluka?
Nataša: Ne, nikoho nemám.
Samuel: A ty měla jsi někdy kluka?
Nataša: Vlastně ne.
Samuel: Aa takžee jsi to s nikým ještě nedělala?
Nataša: Ne. A ty někoho máš? Nebo jsi tu taky sám.
Samuel: Jsem tu sám jako ty. A nedáš mi tvůj instagram prosim?
Nataša: Jo klidně. Tady.~~~Pohled Nika~~~
Musim jít za nima. Nemůžu mu Naty nechat. Dopiju zaplatim a hned jdu.
Kousali se tam, je to hajzl.Nik: Naty! Pojď za mnou.
Nataša: Ok no.
Samuel: Kotě kdo to je?
Nataša: Kámoš bratra.
Nik: Kdo je on?
Nataša: Kámoš, můj. A proč tu jsi a furt mě jenom pozoruješ. Dost mě znervozňuješ a není mi příjemný abys mi stál za prdelí. Jestli chceš abych ti důvěřovala tak odejdi a nech mě se bavit s kámošem.
Nik: Nechci... aby ses zas pořezala.
Nataša: Ahoj uvidíme se zítra.
Nik: Nelíbí se mi to.~~~Pohled Nataši~~~
Otočili jsme se a oba si zapálili. Já šla zpátky za Samem a pokračovali jsme tam kde sme skončili.
Samuel: Co chtěl?
Nataša: Jen se mi srát do života.
Samuel: Jestli tě sere tak můžu zařídit aby k tobě už nikdy nepromluvil.To je tak hrozně hot. Líbí se mi ještě víc než předtím je hezký slyšet že by se kvůli mě rval.
Nataša: Ne to nemusíš. Ale znělo to hrozně hezky☺️.
Samuel: 😅 Tak asi děkuju. A nepůjdem jít ještě pít?
Nataša: Jo a kam pujdem? Zpátky?
Samuel: No můžem ke mně jestli teda chceš? Mám tam docela dobrý zásoby chlastu. Můžem pít a víc se poznat.
Nataša: Jo, tak jo můžem.
Samuel: Bydlím jen kousek odtud. A ty to máš odsud jak daleko?
Nataša: Taky kousek....
Dost dlouho jsme si povídali a zjistila jsem že má fakt rád motorky a že dokonce jezdí na nějakejch závodech a má hrozně hezkej dům. Jo vyspali jsme se spolu. Jo je hrozný se s někým vyspat když ho pořádně neznáte může být úchyl, nemocnej nebo ženáč. On na úchyla vypadal jen v ten moment co chtěl slyšet že sem s nikým nespala. Asi se ptáte proč sem mu neřekla pravdu. Na jeho první otázku, na to jestli s někým nechodím, tak sem řekla žádnej, protože ty předešlý krátký "vztahy" jsem nechtěla počítat. A u tý další jsem nechtěla být za kurvu a cítila jsem že to vlastně slyšet chtěl. Bylo to fakt dost divný ale ukázalo se že je vlastně v pohodě. Nechal mě u něj přespat, pak mi udělal i snídani, byl dost starostlivej a milej. A mám mu napsat až dorazím domů.
Už sem konečně doma. Dneska mě chce Sam vezít někam na večeři. A Nika jsem od včerejška neviděla, asi se naštval možná bych se měla omluvit. Napíšu mu až si uklidím, chci vyhodit všechno čím bych si mohla ublížit. Je těžký to vyhazovat, když to vidím mám chuť udělat si ještě pár ran. Ale jestli to vyhodim a zvládnu to tak budu moct napsat Nikovy. Mohla bych mu tím udělat radost. A proč se vlastně včera naštval? To-to mu na mě záleží nebo co? To je až moc velká pičovina. ANI NA TO NEMYSLI! JE TO BLBOST. Nemysli na to nebo ti na něm taky bude záležet.
No nic napíšu mu.~Chat~
Nataša: Ahoj Niku, teď sem vyhodila vše čím bych si mohla ublížit. Bylo to docela těžký měla jsem na to to udělat zas hodně velkou chuť ale neudělala. Chtěla jsem se ti ještě omluvit za včerejšek byla že jsem se asi chovala docela hnusně. Mrzí mě to. A taky ti chci mooooc poděkovat za to že mi chceš pomoct s tím skončit. Díky a ahoj
Neodepsal jen hodil zobrazeno. Asi sem se chovala fakt hrozně. A opravdu mě to mrzí.
YOU ARE READING
Sestra | Milion+ fanfikce
FanfictionJsem Natálie Vlčková a jo byla jsem sestra toho rappera Yzomandiase, ne příbuzná toho debilního pedofilního youtubera Ondry Vlčka. Od tý doby co Jakub odešel do Pardubic, když mu bylo 18, odešel z domu a opustil mě, když jsem ho potřebovala. Ikdyž v...