Sabah pijamamın belimden indirilmesiyle uyandım.Daniel olduğunu düşünüp fazla tepki vermedim ama baktığımda bu kişinin Daniel olmadığını fark ettim.Hemen kendime geldim ve onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.Sakin olmam için bacaklarımı tuttuğunda korktum ve ellerimi kendime çekmeye çalıştım.Olmadı tabii.Sakin olmamı söylüyordu ama,lanet olsun iç çamaşırı giyme huyum yoktu.Eğer altımdakini çıkarırsa,bunun düşüncesi bile korkunçtu.Tekrar altımdakini çıkarmaya çalıştığında çığlık attım.
-DANİEL!KURTAR BENİ DANİEL!
Çığlık atmaya devam ettim ve nihayet adam üzerimden çekildi.Sertçe kapı açılınca gelen kişinin Daniel olmasıyla derin bir nefes aldım,rahatlamıştım doğrusu.Daniel adama birşeyler söyledi.Sonra bana döndü,gülümsedim.Ama onun yüzündeki sırıtışı görünce korkmaya başladım.Yavaşça yanıma geldi ve ayaklarımdaki zincirleri çözdü.Sonra gelip ellerimdeki zincirleri de çözünce tekrar rahatlamıştım.Yanaklarımı okşayınca gelen cesaretle ona sarıldım.
-Sevgilim..
-Seni özledim.
Birden dudaklarımdan kaçan sözlerle şaşkınlıkla bana baktı.Valla ben de şaşkınım.Ona daha da yaklaştım ve yanıma oturmasını sağladım.Hala şaşkınca bana bakıyordu,bunu umursamadan ceketini çıkarttım.Dizlerim üstünde oturdum ve arkasından ona sarıldım.Boynuna minik öpücükler bırakıp omuzlarını ovmaya başladım,bu her zaman onun hoşuna giderdi ve onu yumuşatırdı.Şimdi de hoşuna gitmiş gibiydi.Gülümsedim ve tekrar ona sarıldım.Yumuşamıştı işte, ellerini kollarıma götürüp okşayınca tekrar boynunu öptüm,belki de ileri gitmenin zararı olmazdı.Bulunduğum garip yerden kalktım,Daniel bana sertçe bakınca dudaklarımı büzdüm ve tam önünde durdum.Ellerinden tuttum ve yandaki yatağa yaklaştım.Ellerini sıkıca tuttuğum için kendimi yatağa attığımda o da otomatikman üstüme düşmüştü.Şirince gülümseyip dudağına minik bir öpücük bıraktım.
-Daehwi?
-Efendim sevgilim?
-Konuşalım mi biraz bebeğim?İşte her seferinde böyle yapıyordu,gıcık oluyordum.Yine de başımı evet anlamında salladım.Yataktan kalktı ve ellerimden tutarak beni o garip yere geri götürdü.Yine oraya yatmak istemiyordum bu yüzden direnmeye başladım.Ama beni öpünce yatırmayacağını anladım ve direnmeyi bıraktım.O garip yere oturunca ben de yanına oturdum.
-Bebeğim 1 kez anlatacağım beni dinlemek zorundasın sonra belki de uzun zamandır istediğim ama yapmadığım birşeyi yapabiliriz,bence sen de bunu istiyorsun.
-Seni dinliyorum.
-Seni eve geri götüreceğim ama şartlarım var.
-Neymiş şartların?
-Aslına bakarsak benim asla istemediğim şartlar da var ama uygulamalıyız,sana zarar gelsin istemiyorum.1.Polisi aramak yok.
2.Benden izin olmadan hiçbir şey yapamazsın bunu göreceksin.
3.Çalışacaksın.-Ne çalışması?Saçmalama.
-Bak bunu ben de hiç istemiyorum ama mecburuz tamam mı,zamanla anlayacaksın.Şimdi biraz daha yaklaş bana,seni istiyorum.Ne olduğunu anlamadım,ne çalışmasından bahsediyordu bu herif?Yine de zamanla anlayacaksın şimdilik bir sorun yok demektir.Söylediğini yapıp ona biraz daha yaklaştım.Hemen beni belimden tutup kendine çekti ve kafasını boynuma gömdü,heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum bu yüzden ellerimi omuzlarına koydum.Beni biraz daha kendine çekti ve ellerimi omuzlarından çekip ellerimi tuttu.Kafasını boynumdan çekmeden beni yatağa attı.Ellerimi saçlarına daldırdım ve onu daha da kendime bastırdım.Onu daha da delirtmek istiyordum,bu yüzden inlemeye başladım ve dudaklarımı ısırdım.Daniel deliye dönmüş gibiydi,boynumu daha sert ısırıp emmeye başladı ama odaya birisi girdi.Lanet olsun,tam yerinde cidden.Daniel hala üstümden kalkmamıştı,içeriye giren de çıkıversin yani canım.
-Bay Kang,efendimm
-İşim var Jaehwan sonra gel.
-Ama efendim,bu sizinle ilgili büyük bir sorun var.
-Sikeyim,geliyorum.Daniel üstümden kalkınca sinirle ona baktım ve gömleğimi düzelttim.Ciddennkızmıştım.Jaehwan denen adam gelip benim kolumu tutunca Daniel onu durdurdu.Cidden,cidden çok mutluyum.Çok seviyorum seni Danik.
-Daniel,yengeyi ne yapalım?
Yenge ne lan öküz?Aman neyse hoşuma gidiyor ehehe.
'-Woojin'i de al yanına,yengenizi eve götürün.'
Bu bölüm de böyle oldu ama kimse okumuyor yani çok alındım gücendim yani 🤧 Neyse tek bölümlük Jeongchan veya Hyunin yazabilirim smut olacak büyük ihtimalle ama kitap okunmadığı için ileti olarak atacağım tşkler 💙💙