Yazardan;
-Daehwi onunla evlenmek için yalvardın,ne boşanması?
-Abi ben şey..
-Minhyun hyung konuşalım mı biraz?
Jihoon Minhyun'u kantine doğru götürdü.Woojin de Daehwi'nin yanına gitti.Minhyun kantinde Daniel'i görünce yanına doğru ilerledi,Jihoon onu tutmaya çalışsa da Minhyun durmadı ve Kuanlin'le Daniel'in yanına vardı.
-Oo damat bey?
-Minhyun hyung?
-Jihoon'um Daniel de çok özür diliyor hadi affet bizi,gerçi benim bir suçum yok ama.Hadi minik kedim benim barışalım sensiz nefes bile alamam seni çok seviyorum hem de herşeyden çok lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen..
Jihoon şaşkınca Kuanlin'e bakarken Daniel Minhyun'un elini öptü.Minhyun etrafa bakarken Jaehwan'ı gördü.Gözünü ondan çevirmeden Jihoon'a doğru ilerledi.
-Jihoon.
-Efendim hyung?
-Kim bu fıstık?
-Jaehwan,Daniel ve Daehwi'nin koruması.Da fıstık ne ya hyung?
Minhyun birşey demedi ve Jaehwan'ın yanına ilerledi.Kuanlin hala Jihoon'a yalvarırken,Daniel Daehwi'nin yanına gitti.Daehwi sessizce Woojin'in yanında oturuyordu.Daniel odaya girdi ve Daehwi'nin yanına oturdu.
-Git buradan.
-Daehwi dinle beni lütfen.
-Boşanmak istiyorum.
-Hayır Daehwi,öyle bir şey yok.
-Ben de bir insanım ve benim de fikirlerim var,biraz da beni düşün.
-Sana hayır dedim anladın mı beni?Kendine gelince anlatacağım sana.
-İkiniz de çıkın odadan.
Woojin ve Daniel sessizce odadan çıktı.Daehwi biraz dinlendikten sonra odaya birisinin girdiğini duydu,gözleri kapalı olduğundan kimin geldiğini bilmiyordu.Daniel olduğunu düşünüp sinirle nefes verdi.
-Defol Daniel!
-Ben Seongwoo.
-Ne oldu Seongwoo?
-Konuşabilir miyiz?
-Tabiki,gel.
-Ben Daniel'in çocukluk arkadaşıyım,ama onu çok seviyorum.Bugün olanlar onun değil benim suçumdu,ona kızma Daehwi.Sonuçta bebeğiniz olacak,affet beni lütfen.Boşanırsanız vicdan azabı çekerim.Lütfen.
-Seongwoo o suçsuz mu yani?
-Evet.
-Teşekkür ederim,bunları itiraf ettiğin için.Kararımdan...
Dididididi bok gibi bir bölüm sorry psikolojim biraz kötü.Oy verip yorum yapmayı unutmayın tşk.
Forever Wannable 🤞