7 (M)

58 4 65
                                    

Ellerimi gömleğinin düğmelerine attım ve hızlıca açtım.Kaslarını görünce yutkundum.Bana sırıttı ve elini belime attı,yapma be adam acıyor amına koyayım.Beni kucağına aldı,gömleğini omuzlarından indirdim ve ellerimi göğüslerine koydum.Boynumu öpmeye başladı,eh biraz yaramazlığın zararı olmaz.Tam penisinin üstüne oturdum ve sürtünmeye başladım.Derince inledi ve ellerini kalçalarıma attı.Üzerimdekini çıkardım ve kafasını göğsüme getirdim.Bir bebekmiş gibi göğüs uçlarımı emmeye başladı,garip bir histi.Yatağa yatırdı ve emmeye devam etti.Yavaş be öküz.Yine de onu bu şekilde görmek harika hissettiriyor.Tam onun üstüne çıkacakken çat diye Woojin öküzü odaya girdi.Ya ama ben böyle işin taa.

-Daniel,Sungwoon bastığımız bardaki adamlar zorluk çıkarınca depoya götürmüş ne yapalım?

-Şuan siktir olup gitsen iyi olur yoksa o depoya sen de gidersin Woojin!

Woojin odadan çıkınca Daniel tekrar göğüslerimi emmeye başladı,yeminle bu adam vampir.Onu üstümden ittim ve üzerine oturdum.Hemen altımdakini çıkardım,Daniel heyecanla yerinde doğruldu ve kalçalarıma dokundu.İlk kez bana bu şekilde dokunuyordu,heyecandan yerimde duramıyordum.Pantolonunu indirdim ve penisini okşadım.Derince inleyip elini elimi üstüne koydu.İç çamaşırını indirmeye korkuyordum bu yüzden sadece ona bakıyordum.Daniel korktuğumu anlayıp kendisi iç çamaşırını indirdi.Kafamı penisine bastırdı,ne istediğini anladım ve penisini ağzıma aldım.Bir an gelen cesaretle hepsini ağzıma aldım.Ama tabiki hemen kafamı geri çektim.Nefes alamadım ve öksürdüm.Daniel tekrar kafamı bastırdı.

Bu sefer yavaşça ağzıma aldım.Zevk aldığına dair sesler çıkarınca daha fazlasını ağzıma aldım ve gelgitlere başladım.Daniel parmağını deliğime itince inledim ve kendimi onun baldırlarına bıraktım.Elini hızlandırmaya devam ederken ellerimi geniş omuzlarına yerleştirdim.Aynı zamanda penisini ağzıma aldım.Bu benim için cidden zordu.Daniel zorlandığımı anlayınca beni tekrar yatağa yatırdı ve göğüs uçlarımı tekrardan emmeye başladı.Ellerimi saçlarına daldırdım ve inledim.Tekrar odaya çat diye Jaehwan girince cidden çok utandım ve Daniel'i üstümden itmeye çalıştım.Ama kalkmadı tabii.

-Daniel.

-Çık odadan Jaehwan.

-Ama bu cidden önemliydi.

-Geldiğim zaman Sungwoon'u geberteceğim.Şimdi Defol!

Jaehwan odadan çıkınca Daniel kapıya doğru ilerledi ve kapıyı kilitledi.Oh be sonunda aklına geldi yani zahmet oldu.Tekrar göğüslerime eğilince onu durdurdum.Yeter artık oradan süt çıkmıyor yani.

-Yeter artık Daniel göğüslerim acıyor.

Daniel kafasını salladı ve kendini deliğime doğru itmeye başladı.Hemen geri çekildim,ne yani hazırlamıyor musun?Daniel tekrar kelepçeleri bileklerime geçirdi ve beni sabitledi.Hareket edemiyordum ve bu yüzden çok korkuyordum.Gözlerime de bir kumaş bağlayınca cidden korkudan ne yapacağımı bilemiyordum.Tekrar kendini içime doğru itmeye başlayınca derince nefes aldım.Penisinin içime girdiğini hissediyordum ama o kadar da acıtmıyordu şuan.Ta ki içime tamamen girinceye kadar.Büyük bir çığlık attım,elini ağzıma bastırdı.Yine de bağırmaya devam ettim.Bir süre sonra elini ağzımdan çekti.

-Daniel dur.

-Kes sesini.

Daniel beni umursamadan hareket etmeye başlamıştı.Aşırı derecede canım yanıyordu.Deli gibi hareket ediyordu ve zevk alacağımı fısıldıyordu.İlkimi hiç böyle olacağını hayal etmemiştim.Daniel yavaşladı ve dudaklarıma eğildi.Beni öpecekken kafamı kaldırdım ve kafamı omzuma sürdüm.Bu sayede gözümdeki siyah şey düştü.Daniel gülümseyerek bana baktı.Bense gözlerimi ondan kaçırdım.Daniel daha da hızlandı,bu sefer zevk alıyordum.

Hızlanmasını söyledim,ama inadına yavaşladı.Omuzlarına tırnaklarımı batırdım ve bağırdım.Daniel bu sefer hızlanmıştı.İlk seferim için canım çok yandı bir de bundan sonrası var.Daniel kulağıma eğilip boşalacağını söylüyordu.Zevkten onu duymazdan geliyordum.İçimdeki bir noktaya vurunca derince inleyip daha sıkı tutundum ona.Daniel zevk noktamı bulduğunu anlayıp oraya doğru hareket etti.Boşalacağımı anladığımda ona baktım.Benimle aynı durumdaydı.

Birkaç gelgitten sonra kendini içime bırakınca farklı bir acı daha hissettim.Sonrasında ben de boşaldım,Daniel dudaklarını yaladı ve bana baktı.İçimden çıktığında canım biraz daha acımaya başladı,ağrısını şimdi hissediyordum.Ellerimi çözdü ve yanıma uzandı.Gülümseyerek bana bakıyordu.Ah canım kocam benim.

-Daehwi.

-Efendim?

-Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi bebeğim..?

-Bilmez olur muyum hiç.Önce beni kaçırttın ve garip bir yere bağlattın sonra göğüs uçlarıma sigara bastırdın ki sigara içtiğini bile bilmiyordum.Sonra beni eve getirdin ve öldüresiye dövdün.Ayrıca başımdan aşağıya kaynar sular döktürttün uyandırmak için.Beni çok seviyorsun yani.Ama biliyor musun Daniel,ben seni küçücük bir sinek ısırsa çok korkuyorum.Aramızdaki farka baksana.Sana hala çok aşığım bunlara rağmen.Maalesef.

Daniel hiçbir şey söyleyemedi.Sadece bana baktı.Öyle sustururlar işte adamı.Yanağımı okşadı ve yanımdan kalktı.Bir kere de gitme be adam.Üstünü giyindi ve tekrar bana yaklaştı.Dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve gülümsedi.

-Bebeğim şimdi gitmem gerek.İşlerim için değil,sana krem alacağım.Sonra banyo yapman için suyu hazırlayacağım.Seni bağlamıyorum,iyi niyetimi suistimal etme.Ayrıca bileklerin için kullandığın kremin ne olduğunu biliyorum bu konuda endişelenme.Ayrıca sanırım deliğin için de krem almamız gerekiyor.

-Neden ki?

-Biraz kanadı ama korkmanı gerektirecek bir şey yok.Acilen gitmem gerektiği için hızlı yaptım.Özür dilerim.Şimdi gidiyorum,kıyafetlerini üzerine geçir Woojin ve Jaehwan gelebilir.Biraz zorlarsak Sungwoon bile gelebilir.O yüzden çıplak durma sakın.Ben gelene kadar da uyu ben gelince seni uyandırım.Seni seviyorum.

-Ben de.

Daniel odadan çıkınca kıyafetlerimi giyindim.Tabiki kan akarken öylece giyemezdim bu yüzden gözüme bağladığı bezle biraz kendimi temizledim.Uyumak istesemde kalçamdaki ağrı yüzünden biraz zor oluyordu.Yine de gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.















Bok gibi bir smutla karşınızdayım gençler.Baya kötü oldu,neden mi?

ÇÜNKÜ BENİM OĞLUMUN ADI DA DANİEL AMK 🤧

Aklıma hep o geldiği için aşırı zorlandım ve saçmaladım.Yine de yazdığım en uzun smuttu amk.Utançtan gebercem şimdi.Neyse smut sessizliği olmasın nolur.Oy verip yorum yapmayı unutmayın dicem de kimse oy vermeyecek.Yine de verin ya bu eller 800 kelime smut yazdı size yani ayıptır günahtır.

Neyse sizi seviyorum Wanna One ile kalın!

Forever Wannable 🤞

Mafya || NielhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin