-5-

49 4 10
                                    

Daniel tekrar psikopatça gülerken sadece korkuyla ona bakıyordum.Saçlarımdan tutup beni yerde sürüklemeye başladı.Saç diplerim çok acırken bağırıyordum,ama beni duymamazlıktan geliyordu.Beni biraz daha sürükledikyen sonra girmem yasak olan odanın kapısını açtı ve beni ayağa kaldırdı.Onun yüzüne bakıyordum,o ise sinirle bana bakıyordu.Birdenbire bana sertçe bir tokat attı,odanın ortasına düştüm.Bana acımadan vurmaya devam etti.Ağlamaya devam ediyordum ama bana acımadan vurmaya devam ediyordu,bu eziyetin bir an önce bitmesini istiyordum.Karnıma tekme atmaya devam edince ağzımdan kan geldi,ama o bunu umursamadan bana vurmaya devam etti.Canım öyle acıyordu ki bu acıyı anlatmaya yetecek kelime yoktu.O ise bana vurmaya devam ediyordu.Artık dayanamayacak hale gelmiştim,ne ağlayacak ne de bağıracak gücüm kalmıştı.Ama o bana acımıyordu,pantolonundan kemerini çıkardı.Bununla bana vurmayacaktı değil mi,yapmamalıydı.Ama o yine benim tahminlerimi boşa çıkardı ve kemeriyle vurmaya başladı.

-Yapma..

Beni dinlemiyordu.Kemerin beyaz tenimde bıraktığı izleri gördükçe canım daha da yanıyordu.Kemer her değdiğinde tenim yanıyordu,sanki başımdan aşağıya kaynar sular dökülüyordu.Kendimi öylece yere bıraktım.Yerdeyken de vurmaya devam etti.Bu kadar insafsız olmamalıydı.Resmen gözü dönmüştü.Kemerini bir kenara fırlattığında bitti diye rahatladım.Nefes almaya çalışıyordum,çok zor nefes alıyordum.Hala sakinleşmemiş gibiydi.Sinirle bana bakmaya devam ediyordu.Köşede duran sopaya bakıyordu.Hayır,bununla vurmamalıydı.Konuşamıyordum acıdan.Yine de sopayı eline aldı ve bana yaklaştı.Ona bakmaya devam ettim ama o psikopatça sırıtmaya devam etti.Sopayı tam da yanıma bıraktı ve bana baktı.Saçlarımdan tutarak beni kaldırdı ve yerde sürükledi.Garip bir yatak vardı.Beni tuttuğu gibi o yatağa fırlattı.Yatağa X şeklinde yatırdı.Karşı gelmeye korkuyordum.Ama zincirlerle beni bağlamaya başlayınca korkarak da olsa karşı çıkmaya başladım.Bana vurunca hareket edemedim.Ellerimi ve ayaklarımı zincirlerle bağladı ve beni odada tek bıraktı.Işıklar kapalıydı,ve oda soğumaya başlamıştı.Yine de çok uykum vardı.Ve gözlerimi kapattım.







Biraz uzun sürdü ama olsun.Biraz işlerim de vardı.Ayrıca okuyun şu hikayeyi nolur çok seviyorum bu kitabı bırakmak istemiyorum 😭

Mafya || NielhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin