Yazardan:
1 Ay Sonra;
Daniel 1 aydır komadaydı,uyanamamıştı.Daehwi bir kez olsun evde kalmamış,her gece onunla kalmıştı.Sadece banyo yapmak için ve yedek kıyafet almak için gidiyordu ve hemen geri dönüyordu.Doğuma çok az kalmıştı.Bu yüzden daha da zorlanıyordu.Sabaha karşı sancısı vardı ama o kadar ciddi değildir diye düşündü,uykusuna devam etti.Ama öğlen çok kötü bir sancıyla uyandı.Kendine gelmek için derin nefesler aldı.
Ama kendine gelemiyordu.Hemen Woojin'e seslendi.Woojin doktorları çağırdı,Daehwi'nin gözü hala Daniel'deydi.Jihoon ve Kuanlin onu sedyeye yatırıp ameliyathaneye doğru götürdü.Woojin arkasından koşuyordu.Daehwi ameliyathaneye geldiğinde daha da gerilmişti.Aklı Daniel'deydi.
Woojin ameliyathanenin önünde onu bekliyordu,Daehwi'nin çığlıklarını duyuyordu sadece.1 saate yakın bir süre sonra bir bebek ağlaması duydu, yerinde duramıyordu.Sanki kendi bebeği doğmuş gibiydi.Woojin bebek gibi hareketler yaparken bir tane çocuğun gülerek onu izlediğini fark etti.Sonra utanarak ameliyathaneye daha da yaklaştı.Jihoon kucağında bir bebekle ameliyathaneden çıkmıştı.
Woojin bebeğe baktı bir süre,Daniel'e benzetti başta.Ama dikkatli bakınca Daehwi'ye de çık benzediğini fark etti.Henüz gözleri açılmayan minicik bebek ağlayarak kafasını sağa sola çeviriyordu.Woojin Daehwi'yi sorunca Jihoon ona beklemesini söyledi.
Woojin sanki çok iyi bir şye olacakmış gibi hissediyordu,bu yüzden içi kıpır kıpırdı.Birkaç dakika sonra Daehwi'yi odaya aldıklarında,Woojin hemen odaya girdi.Daehwi uyuyordu,bebeği işe yanındaydı.Woojin bebeğe dokunmamıştı,Daehwi'den sonra ilk olarak babasının dokunmasını istiyordu.Ama bebek sevimlice hareket ettikçe Woojin kendine hakim olamadan ona doğru ilerliyordu.
Woojin bebeğin elindeki eldivenlerden birini çıkardı,bebeğin kokusu sinmişti eldivene.Sessizce odadan çıktı ve Damiel'in odasına ilerledi.Odaya vardığında Daniel'in yanına yaklaştı,eldiveni ona yaklaştırdı.
"-Bu senin bebeğinin kokusu,hadi uyan da sev onu.."
Vee sonraki bölüm final.Biraz saçma olmuşsa kusura bakmayın oy verip yorum yaparsanız sevinirim tşk.
Forever Wannable 🤞