Yazardan:
Daehwi ne yapacağını bilmiyordu,sadece Daniel'in hareketsiz bedenine bakıyordu.Gözyaşlarına hakim olamıyordu aklı karışmıştı.Daniel'i taşıyamazdı,bu yüzden ambulansı aradı.Aklına abisi ve Jaehwan gelmemişti bile.
Ambulans gelene kadar Daniel'in gömleğinin düğmelerini açtı,rahatça nefes almasını sağladı.Ambulans geldiğinde de Daniel'in elini bırakmadı.Hastaneye vardıklarında Daniel'i yoğun bakıma aldılar.Daehwi ne yapacağını bilmiyordu,sadece ağlıyordu.Daniel'in son kez ona bakışları aklına geldi,nasıl da aşkla bakıyordu ona.Daehwi kendine hakim olamıyordu.Kuanlin ve Jihoon yanına geldi.Jihoon onun yanına oturdu ve ellerini tuttu.
-Daehwi,Daniel kalp krizi geçirdi.Bir süre uyanamayabilir,sadece sakin olmalısın ve güçlü kalmalısın.O iyi olacak,inan bana.
Daehwi duyduklarıyla kendini tutamadı ve daha şiddetli ağlamaya başladı,sevdiği adam uyanamayabilirdi.Daehwi kendini toplayamıyordu,elleri ve ayakları titriyordu.Woojin'i gördü,yanına doğru geliyordu.Daehwi kendini onun kollarına bıraktı,Woojin ağrıyan omzu yüzünden yüzünü buruşturdu ama hemen Daehwi'nin yanına oturdu.Sakinleştirmeye çalışıyordu,ama pek işe yaramıyordu.Daehwi bir süre sonra ağlamayı bıraktı,saat gece 4 olmuştu.Woojin'in gözlerinin içine baktı ve başını eğdi.
-Abim ve Jaehwan'ı kilitlemiştim,onların kilidini açar mısın Woojin?
-Neden kilitledin onları acaba?
-Birbirlerinden hoşlanıyorlardı,aralarını yapacaktım.Sonra onları kilitledim.Daniel'le bahçeye çıktık,güzel bir sofra hazırlamıştım başbaşa otururuz diye.Ama o kalp krizi geçirdi.
-Tamam,anladım sakın ağlama.Ben onları bulurum sen de uyu saat gecenin 4'ü oldu.
Daehwi tamam dedi,ama biliyordu uyuyamayacağını.Yoğun bakımın önüne geldi,Daniel camdan gözüküyordu.Biraz onu izledi,sonra baba olacağını duyduğu anki tepkisi geldi aklına.Tekrar gözlerinden yaşlar akmaya başladı,ama bu sefer kendini durdurdu.Woojin'e söz vermişi çünkü.
Biraz daha izledi Daniel'i,sonra nefes alışlqrının yavaşladığını gördü.Woojin gelince de Daniel'e bakmayı sürdürdü.Yüksek olan değerler,hızlı bir şekilde azalıyordu.Sonra izlediği dizilerdeki gibi,dıt sesini duydu.Panikle doktorlara bağırdı.Woojin onu oradan uzaklaştırdı,bir saat sonra Kuanlin yanına geldi.
-Daniel komada,ama sen sakın üzülme,bebeğin için iyi düşünmelisin.O çok güçlü seni bırakmayacak.
Finale sin 2 Bölüm kaldı hazır olun.
Forever Wannable 🤞