Yazardan;
-Ne Jihoon?Ne oldu?
-Bebek iyi ama Daehwi biraz kötü.Birkaç gün hastanede kalmalısınız.Sana söyleyecek başka bir şeyim olduğunu da zannetmiyorum Kang Beyinsiz Daniel.
Daniel Jihoon'un ona söylediklerinden sonra derince bir nefes aldı ve gözyaşlarını sildi.Seongwoo'nun yanına gitti ve ona sarıldı,şuan tek ihtiyacı olan minik bir sarılmaydı.Seongwoo ona sarıldı, saçlarını okşadı.Daniel kendine gelemiyordu,daha fazla ağlamaya başladı.Seongwoo onu koltuğa oturttu,saçlarını okşamaya devam etti.Daniel biraz da olsa rahatladığını hissediyordu.
Daehwi'yi odaya aldıklarında Daniel koşarak odaya girdi.Daehwi masumca uyuyordu,Daniel tekrar ağlamaya başladı.-Beni affedebilecek misin?
*********************************
Daehwi uyandığında etrafına baktı.Daniel yastığına kafasını koymuş,bir elini saçlarına daldırmış uyuyordu.Daehwi aptal gibi hissetti kendini,yerinde doğrulmaya çalıştı ama ağrıları yüzünden tekrar yatağa düştü.Aklına bebek geldiğinde yerinde huysuzca kıpırdandı ve ellerini karnına koydu,bebeğinin yaşadığını hissetmeye çalışıyordu.Aklına gelen şeyle ağlamaya başladı.Seongwoo ve Jinyoung onun olduğu odaya girdi.Seongwoo'nun gözleri Daniel'i bulduğunda hemen dönüp Jinyoung'a baktı.Bu sırada Daniel uyanmıştı.
-Bebeğim neden ağlıyorsun?-Defol git,dokunma bana.
-BEBEĞİMDEN UZAK DUR KANG DANİEL!
- Jihoon o benim eşim-
-Beni aldatırken de o benim eşim dedin mi Kang?
Daniel Seongwoo'ya baktı.Seongwoo odadan çıktı,Jinyoung peşinden gitti.Daniel Daehwi'ye bakarken Jihoon aralarına girdi ve Daniel'i kapının önüne,Kuanlin'in yanına bıraktı ve kapıyı ikilinin yüzüne kapattı.Bu Daehwi'nin gülümsemesine sebep olurken Kuanlin'in sesini duydu ;
"Ama hayatım benim ne suçum var ki?"
Jihoon da Kuanlin'in sesini duyunca gülmeden edemedi.Sonra ağlayan Daehwi'nin yanına geldi.Daehwi hemen ona sarılınca Jihoon onun ne kadar üzgün olduğunu anladı.Hemen o da Daehwi'ye sarıldı.
-Daehwi bebeğiniz iyi,ağlama artık.
-Peki Daniel'in yaptığı ne olacak?Herşeyi gördüm Jihoon.
-Ne gördün Daehwi?
-Tanımadığım biri ile beraberdiler,Daniel'in gömleği yoktu ve eli o çocuğun kalçalarındaydı.
-Daehwi herşeyi gördüğüne emin misin?Belki de yanlış anlamışsındır yani.
-Hamileyin diye yanlış mı anlayacağım herşeyi?Daha ne olsun Jihoon?
-Bak Daehwi,belki Daniel istememiştir?Belki sen tam Daniel onu üstünden iterken girip yanlış anlamışsındır?Ona bir şans ver,o herşeyden önce bebeğinin babası.
-Evet bebeğimin babası ve sorumlulukları var.Mesela şimdiden bebeğimize birşeyler almaya başlayabilirdi, veya benimle daha çok ilgilenebilirdi?Haksız miyim yani Jihoon?
-Daehwi haklısın ama,ona da şans vermelisin..
-Herşey bitti Jihoon,ondan boşanacağım.
-Daehwi?
-Abi?
Ehehehe nasıl bir yerde bitirdim ama 😜 Biliyom bana sövüyorsunuz şuan ama yapacak birşey yok işte kader.
Sizce Daehwi'nin abisi kimdir? 😄
Oy verip yorum yapmayı unutmayın tşk.
YORUM VAR AMA OY YOK NASIL OLACAK O AAA
Neyse sizi seviyorum Wanna One ile kalın!
Forever Wannable 🤞