-15-

35 3 25
                                    

Yazardan:

-Kararımdan vazgeçeceğim.Sonuçta bebeğimizin babası,onsuz yapacak birşeyim yok.Zaten abim de izin vermiyor boşanmaya,yapacak birşye yok.Yine de çok teşekkür ederim söylediğin için.

Seongwoo ağlayarak odadan çıktığında Daniel odaya girdi.Daehwi ona hala kırgındı,bunu belli etmek için kafasını başka tarafa çevirdi.Daniel kafasını kendi tarafına çekince itiraz etmedi,özlediği dudaklara baktı.Daniel gülümsedi ve ona sarıldı.Kendini geri çekmedi Daehwi,sevdiği adamın kokusunu iyice içine çekti.Daniel bunu anladığında güldü,sonra Daehwi'den uzaklaştı.

-Nasılsın?

-Çok iyiyim,hemen eve gitmek istiyorum?Sen?

-Ben de senin gibiyim meleğim.

Daehwi kafasını salladı,bir kaç dakika sonra doktor taburcu olacağını söylediğinde bebekleri tekrardan tekme atmıştı.Daehwi acı içinde Daniel'in koluna tutundu ve ağlamaya başladı.Doktor sakin olmasını söyleyince biraz daha kendine gelmişti.Birkaç dakika sonra eve gitmek için arabaya bindiler.Benzinliğin önüne geldiklerinde Daniel ve Daehwi de arabadan indi.Woojin kapının önünde ikiliyi beklerken Jaehwan ve Minhyun arabada oturuyorlardı.Benzinliğe birkaç tane siyah araç yaklaştı,Woojin şüphelendi bu yüzden hemen belindeki silaha gitti eli.Tam Daniel ve Daehwi birşyeler alıp çıkmışken siyah arabadan bir kaç tane adam çıktı ve onlara doğru ateş etti.Woojin tahmin etmişti böyle olacağını,bu yüzden anında karşılık verdi.Sungwoon ve Jaehwan da arabadan inip silahlarını çekti.Daniel Daehwi'nin rüyasında bu anı gördüğünü hatırladı,Daehwi ağlıyordu bu yüzden.Daniel silahını çekti ve Daehwi'nin yanından uzaklaşmaya çalıştı,ama dediğimiz gibi sadece çalıştı.Daehwi onu sıkıca tutmuş ve yanına çekmişti.

-Sakın gitme.

-Sizin için gideceğim,korkma birtanem.Hiçbir şey olmayacak.Ben arkamı döndüğüm anda Sungwoon'un yanına git.Bebeğimizin iyiliği için tamam mı?

-Daniel lütfen gitme,ya vurulursan?Rüyamdaki gibi olursa?Ne yaparım ben?

-Öyle birşye olmayacak,sen dediğimi yap.

Daniel arkasını döndüğü anda Daehwi'nin rüyasında gördüğü gibi,adamlar onlara doğru sıktı.Ama bu sefer Daniel vurulmamıştı.

Onları korumak isteyen Woojin vurulmuştu..














Bombayı bırakıp kaçıyorum ben.Umarım beğenirsiniz.

Forever Wannable 🤞

Mafya || NielhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin