-17-

31 1 60
                                    

Yazardan:

Daehwi saşkınca Baejin'e bakarken Daniel ona göz kırptı.Daehwi bunu umursamadan Baejin'e sertçe tokat attı.

-Terbiyesiz ahlaksız,sen kimsinde benimle bu şekilde konuşuyorsun?

Arabadaki herkes ona şaşkına bakarken Daehwi hiçbirini umursamamış,Seongwoo'nun saçlarını çekmeye başlamıştı.Herkes onu durdurmaya çalışırken Daehwi'nin sinirleri daha da bozulmuştu.Seongwoo'yu arabanın içinde neredeyse öldüresiye dövdükten sonra arabadan inip Seongwoo ve Baejin'i arabadan atmıştı.

Herkes ona şaşkına bakarken Daehwi Daniel'in yanına binip ona sarıldı.Jaehwan arabayı sürerken Daniel hala olayın şokunu atlatamamıştı,bu yüzden ona bir tepki veremiyordu.Eve geldiklerinde Daniel Woojin'in durumunu öğrenmek için hastaneye gidince evde Daehwi ve Jaehwan kalmıştı.Bunu fırsat bilen Daehwi,Jaehwan'ı yanına çağırdı.

-Gel dedikodu yapalım.

-Ne dedikodusu?

-Abimin dedikodusu.Hadi çekinme Woojin gibi rahat ol içini dök ben sizin yengenizmişim ya.

-Yani ben söylemesem birşey olmaz mı..

-Olmaz.Söylemezsen seni Daniel'e şikayet ederim.

-Yani şimdi Minhyun aşırı yakışıklı ve haşmetli birisi.Benim çok hoşuma gitti,sevgilim olsa çok şanslı olurdum.Galiba ilk görüşte aşık oldum çünkü o cidden taş gibi Yani dibim düştü.Bana onu ayarlar mısınn..?

Daehwi Jaehwan'ın söyledikleriyle şok olurken gülerek kafasını salladı.Biraz daha konuştuktan sonra Damiel eve geldi.Woojin'in durumunun iyi olduğunu öğrendiklerinde derin bir nefes aldılar.Daehwi onlar yüzünden Woojin'in başına birşey gelseydi vicdan azabından ölürdü.Daniel yarına eve geleceğini söyleyince daha da rahatladı.Mutfağa doğru giderken karnındaki ani sancı yüzünden bir çığlık attı.Daniel korkuyla yanına gelince sancısı biraz daha hafiflemişti.Akşam yemeklerini yedikten sonra Daehwi abisini eve çağırdı.

Minhyun ve Jaehwan'ı alt kattaki bir odaya kilitledikten sonra bebek gibi koşarak Daniel'in yanına geldi.Daniel eşinin böyle bebek gibi davranmasına şaşırırken Daehwi onu bahçeye doğru sürükledi.Daniel üstündeki siyah gömleğin düğmelerinden iki tanesini açarken Daehwi hala bebek gibi onu peşinden sürüklüyordu.

Bahçeye çıktıklarında Daehwi'nin hazırladığı büyük ve güzel sofraya baktı Daniel,ölesiye hoşuna gitmişti Daehwi'nin bu yaptıkları.Gülümseyip onu kendine çekti ve boynuna minik bir öpücük kondurdu.Daehwi onu sofraya oturttu.İkili birbirine bakıp gülümsedi.Daniel onun ellerini tuttu ve yaptıklarını düşündü.

Önce onun güzelliğini ve asilliğini düşündü.Sonra narin vücudu geldi aklına.Minicik bedenindeki yaraları düşündü,ne kadar da acımasız davranmıştı ona.Karnında bebeğini taşıyan masum bebeğine neler çektirmişti Daniel.Daehwi'nin çığlıkları kulağına dolarken,o görüntüler gözünün önüne geliyordu.Kendine gelmeye çalışsa bile olmuyordu,nefesinin daraldığı hissediyordu Daniel.Daehwi şüpheyle ona bakıyordu,sandalyede oturan Daehwi.Ona sesleniyordu.Ama Daniel sandalyede oturan Daehwi'yi değil de kemeriyle vurduğu,her yerini kanlar içinde bıraktığı Daehwi'yi görüyordu.Ona iyi misin diye seslenen Daehwi'yi değil,ona yalvaran Daehwi'yi duyuyordu.

Daniel nefes almakta daha da zorlanıyordu,Daehwi korkuyla yerinden kalkıp yanına gelmişti.Daniel'in aklından gitmiyordu o görüntüler,Daehwi kanlar içinde yerde yatıyordu şimdi,korkuyla ona bakıyordu.Yalvarıyordu,yapma diyordu.Daniel nefes almakta daha da zorlanınca gömleğinin düğmelerini açmaya çalıştı,titreyen elleri ona izin vermiyordu.Sanki vücudu onun acı çekmesi için uğraşıyordu,herşey üstüne geliyordu.Daniel son kez Daehwi'nin yüzüne baktı,Daehwi ona şefkatle ve korkuyla bakıyordu,ama daha çok aşkla.Daniel ellerini Daehwi'nin karnına koydu,sonra bir anda nefesi kesildi ve gözleri kapandı.En son hatırladığı şey ise,Daehwi'nin kollarında olduğuydu..














Bölüm biraz karışık oldu kusura bakmayın moralim hem bozuk,hem de çok mutluyum.Bu yüzden kötü olmuş olabilir kusura bakmayın.Oy verip yorum yapın lütfen ellerim koptu sizi seviyorum tşk.

Forever Wannable 🤞

Mafya || NielhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin