Yazardan;
Daehwi merdivenin son basamağına geldiğinde Bebeğini kaybettiğinden emindi,ama düşmemişti.Belinde bir el hissetti.Daniel zannetti sinirle arkasını döndüğünde Daniel'i değil,tanımadığı bir adamı gördü.Derin bir nefes aldı ve adama tutunarak ayağa kalktı.
-Teşekkür ederim,ben iyiyim gitsem iyi olur sanırım.
-Gidemezsin.
-Neden?
-Karnından kan geliyor çünkü.
Daehwi karnına baktı,gerçekten kanıyordu ve feci şekilde acı hissediyordu.Öyle bir acıydı ki kendini tutamadı ve çığlık attı.Tanımadığı adam onu kucağına aldı ve hastaneye götürdü.Yolda giderken Daehwi'nin gözlerini kapatmaması için onunla konuşmaya başladı.
-Ben Bae Jinyoung.Bay Kang'ın şirketinde çalışıyorum.Sen sanırım onun eşisin?
-Maalesef öyleyim.Biraz çabuk ol dayanamıyorum Baejin.
Jinyoung arabayı daha hızlı sürmeye başladı.Daehwi'nin gözleri yavaşça kapanmaya başlayınca hastaneye gelmişlerdi.Jinyoung onu kucağına aldı ve sedyeye yatırdı.Jihoon ve Kuanlin Daehwi'yi görünce koşarak yanına gitti.Daehwi ameliyathaneye götürülürken Jinyoung telefonunu çıkardı ve Daniel'i aradı.
Daniel ve Seongwoo;
-YAPTIĞINI BEĞENDİN Mİ SEONGWOO?
-Daniel bana bağırma lütfen..
Daniel aşağı kattan gelen çığlığı duyunca Seongwoo'yu üzerinden itti ve kapıya doğru koştu ama Seongwoo yere düşüp ağlamaya başlayınca Daniel onun yanına gitti istemeden de olsa.Seongwoo Daniel'i yanından itti ve ağlayarak dışarıya çıktı.Daehwi'yi görünce Daniel'in odasına doğru ilerledi,ona haber vermek istiyordu.Ama Daniel'e gerçekten sinirlenmişti bu yüzden Jinyoung ve Daehwi'yi takip etti.Hastaneye geldiklerinde Jinyoung'un Daehwi'yi kucağına aldığını görünce durumun ciddi olduğunu anladı ve Daniel'i aradı.
-Ne var yine lan ne istiyorsun?
-Daehwi ve Jinyoung hastaneye geldi bunu söyleyecektim sana çok meraklı değilim,pislik herif.
-Seongwoo beklesene ne oldu anlat hadi yalvarırım.
-Umrumda değilsin ne yaparsan yap sana anlatmayacağım.
-Seongwoo ne istersen yapacağım söyle.
-Merdivenden düştü hastaneye gel.Konum atacağım birazdan.
-Birşey istemeyecek misin yani?
-Öncelik bebeğiniz ve Daehwi,bunu daha sonra konuşuruz uzatma da hastaneye gel konumu atıyorum.
Seongwoo sinirle telefonu kapattı.Ağlamaya başladı,sevdiği adam başkası için endişeleniyordu ve o iğrenç hissediyordu.Daniel birkaç dakika sonra hastaneye geldi ve Seongwoo'nun yanına geldi.
-İyi mi o?
-Ameliyatta nereden bilebilirim ben?
Daniel ameliyathanenin önüne geldi ve ağlamaya başladı.Onun yüzünden herşey mahvolmuştu.Sadece dua ediyordu,bebeklerine birşey olmasını istemiyordu.Birkaç dakika sonra ameliyathaneden Jihoon çıktı.Daniel hemen kendine geldi ve Jihoon'un yanına gitti.
-Birşey şöyle Jihoon.İyiler mi?
-Daniel şey..
Sizce angst mi bitsin yoksa mutlu sonla mı?Bebek ölsün mü sizce ne dersiniz?Ben ölmesini istemiyorum ama yine de siz bilirsiniz.Okuduğunuz için teşekkürler.
Wanna One ile kalın!
Oy verip yorum yapmayı unutmayın minik tilkilerim 🦊❤️💙