Yazardan:
Daniel hiçbir şeyi umursamadan Woojin'in tam yanına çöktü,yarası ağır değildi.Hemen onu sırtına aldı ve arabaya koştu.Daehwi arabada ağlayarak onları bekliyordu.Daniel ve Woojin arabaya binince Daehwi rahat bir nefes aldı,Woojin kolundan vurulmuştu sadece.Jaehwan ve Sungwoon da arabaya binince hastaneye doğru sürdü Sungwoon.Daehwi hala gözyaşlarına engel olamıyorsun,Daniel ve Woojin onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Nihayet hastanenin önüne geldiklerinde Daniel Woojin ve Sungwoon'u arabadan indirdi.Daehwi'ye arabada kalmasını tembihledi.Jaehwan,Minhyun ve Daehwi arabada boş boş oturuyordu.Birkaç dakika sonra Seongwoo,Baejin ve Daniel hastaneden çıktı.Tek ayrıntı vardı,Seongwoo Daniel'in koluna girmişti ve Baejin arada bir Daehwi'ye bakıp sırıtıyordu.Jaehwan sürücü koltuğuna geçince Daehwi onun yanına bindi.Minhyun işi olduğunu söyleyip arabadan inince Daniel,Seongwoo ve Baejin en arka koltuğa oturdu.Jaehwan ve Daehwi olanlara anlam veremezken,Seongwoo'nun Daniel'i öpmesiyle herkes şaşkına döndü.Daehwi bir açıklama istercesine Daniel'e döndüğündeyse,Baejin onun ellerini sıkıca tutmuştu.
-Artık sen benimsin,Daniel de onun.
Biraz olayları ekşınliyım istedim olmuş mu HDVAFQRQGS
Umarım beğenirsiniz oy verip yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.
Forever Wannable 🤞