1.bölüm

219 13 60
                                    

Selamlar açıklamayı okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim🌸tekrar söyleyeceğim ilk kez böyle bir şey deniyorum yazım hataları olabilir bunun için şimdiden özür dilerim .Hikaye tutarsızlığı ya da kafanız karışırsa söyleyin daha farklı bir yazma unsuruyla deneyeyim🌸

Onun gözleri benim için çok farklıydı herkesin gördüğü siyahlıktan ziyade sanki gözlerinde duyguları yazıyor ve onu okuyordum .Ama yaptığım aptallıktı sadece o gözler için değil onun her şeyi için arkadaşlarımdan vazgeçtim ve hiçbir neden yokken ya da hiçbir umut yokken onun için vazgeçtim saftım, şuan hayatında ne değiştirmek isterdiniz deseler İno ile yaptığım anlamsız kavga derdim.Evet küçüktük ortaokuldaydık ama bu bir erkek için, ikimizinde ulaşamadığı bir erkek için değmeyecek bir kavgaydı.Şuan üzerinden 4 yıl geçti ama hâlâ aramız bozuk konuşmuyoruz ve bu beni çok yaralıyor.Her normal insan gibi liseye geçtik yani ben anlamıyorum ne oluyorsa lisede oluyor galiba çünkü İno gelip bugün benimle konuştu . "Artık bu saçma soğukluğa son mu versek, Sakura  sen benim en yakın arkadaşımsın biliyorum ikimizde çok saçma bir nedenden kavga ettik ama bunu çözmeye çalışmadık da ,ben böyle olsun istemiyorum" dedi .Bu kız benim aklımı kesin okuyor çünkü başka bir açıklama olamaz.Bende en yakın arkadaşıma kızgın kalacak değilim, o da farkında hatamızın düzeltelim işte diye hemen sarıldım normalde pek sarılmayı seven biri değilim ."Aramızda olan bu soğukluk bittiğine göre akşam bize gelsene eskisi gibi laflarız hem belki anlatacağım şeyler olabilir" dedi İno."Evet tabii ki okul çıkışı eve uğrarım annemlere söyler sonra gelirimmm "dedim ve evet m uzun çünkü soğuk davrandığımı düşünsün istemiyorum.

...

Okul saatleri bittiğine göre artık İno ile eğlenceli ,bol kahkahalı bir akşama kavuşabilirim.Hazırlandım ve aileme haber verdim bir şey demezler diye düşündüm çünkü İno ile aramın bozuk olduğunu biliyorlar ve bence düzelmesi için bir şey demezlerdi ve demediler.İno' nun evine resmen koşar adımlarla gittim. EVET BENİM GİBİ ŞANSLI BİRİNİN KARŞISINA BİLİN BAKALIM KİM ÇIKAR ,bulamadınız mı tabii ki soğuklar prensi diye kısaltabiliriz evet Uchiha Sasuke tamam biliyorum soğuklar prensi daha kısa değil ama işte lafın gelişi ahh şuan takılmamız gereken o değil o yüzden o kısımı atlayalım .Selam verip vermemek arasında kaldım yani çünkü onunla aşırı iyi bir sohbetimiz yoktu selam vermemeye karar verdim. AMA O AYNI DÜŞÜNMÜYOR GALİBA selam verdi işte şimdi sıçtım, selam vermezsem niye vermedi diyecek ve belki çok yanlış şeyler düşünecek aaağğğ olamaz olamaz selam vereyim yani hem aynı sınıftayız yani normal böyle şeyler.EVET ARKADAŞLAR BEN SALAĞIM ben bunları düşünene kadar çocuk gitti ne kadar güzel. İno ağzıma sıçcak çünkü çok oyalandım neyse artık azcık azarlanırım sorun değil.

Eve geldim sonunda İno'nun fazla telaşlı hâli yüzünden 25 dakika boyunca başıma bir şey mi geldi o yüzden mi bu kadar geç geldim diye geçti.Böyle gecelerin vazgeçilmezi  korku filmilerinden açtık ama izleyemedik çünkü İno aşırı kortu ve ben gülmekten 10 dakika içinde olan hiçbir şeyi kavrayamadım.Sıra geldi benim favorime İno ile dedikodu .İno bana "ben Sai'ye aşık oldum "dediğinde küt diye bayılıyordum .İno ile Sai ne zaman konuştu ,İno ne zamandır aşık ,sevgililer mi diye 1000 tane sorunun ardından hâlâ şaşkınlık içindeyim eski İno Sai'yi sevmez hatta sinir olurdu demek ki aşk aniden ve en anlamsız kişiye oluyormuş.Uzun sohbetimizin ardından gecemiz İno'nun sırtı ağrıdığı için uzanması ardından 1.5 dakika geçmeden uykuya dalmasıyla son buldu.

...

Okul için erken kalkmıştık,İno ile hazırlanmış ve evden çıkmıştık.İno'nun evi benim evime kıyasla okula daha uzaktı , daha boş ve ıssızdı.Yavaş yavaş ilerlerken arkamızdan birinin geldiğini anlayabiliyorduk çünkü bizim yürüme hızımızdan kaynaklı adım sesleri yavaş ama arkamızda olan kişinin ise çok hızlı adımlarla geldiğinden ses ile anlamıştık ya da ben anlamıştım.
İno'yu kolumla dürttüm ama sanırım arkada olan adamı anlamamış ki yüzüme anlamsızca baktı.Ben İno'açıklama yapmaya kalmadan adam dibimizde bitti.
Adamın yüzü görünmüyor sadece tek gözünü ve beyaz saçlarını görebiliyorduk.

"Merhaba ben Kakashi ,sizinle bir anlaşma yapmak isterim bunun için konuşalım bu kartım" dedi.LAN BU ADAM SAPIK MI NİYE KARTINI VERDİ AAĞĞĞĞĞ.Kartı aldım üzerinde adamın ismi ve soyadı yazıyordu."Hatake Kakashi yaktım seni ,sen beni kendi emellerin için kullanabileceğin bir fahişe mi sandın lan"diye üzerine atlayıp pataklamak istiyordum ama medeni bir insanım yapmayacağım.

Elimde bulunan kartı incelemeye devam ettim BEKLE KATİL Mİ SERİ Mİ NEEE!!!!

Evet şaşırmadık çünkü ben ve benim şansımla böyle şeyler normal.Adam bizimle konuşmaya devam etti "Sakura, İno sizden bir isteğim var bizimle çalışın" dedi.
Mafya olmadığımız kalmıştı o da olsun tam olsun.Ne yani tanımadığım bir adam tamam diyip katil olacak hâlim yok ."İyi günler"dedim ve ağzı açık olan İno'yu alıp okula yürüdüm .

...

Sırama oturdum ve sarı civcivim geldi .Naruto benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi ve beraber büyüdük denebilirdi.Naruto'nun yanında duran Sasuke dün olan karşılaşmamızın ardından çok değişmiş yüzü gülüyordu ama garip bir gülümseme hatta şüpheli bir gülümseme.Korkmalı mıyım ne oluyor sarı civciv hep yanıma gelirdi de bu ördek götü saçlının ne işi vardı tamam çocuğa bir dönem hoşlantı duydum ama BİTTİ
ahh kimi kandırıyorum bitmedi ama gözümde onu kötüleyerek bitirmeye çalışıyorum ."Sakura ,Kakashi bugün karşına çıktı mı ?" dedi.Ama nasıl onu nerden tanıyordu NARUTO KATİL Mİ bayılıyorum galiba tamam tamam bayılmıyorum ."Naruto sen onlardan mısın?"

"Evet Sakura bizden ,şimdi şunu açığa kavuşturalım biz eğlencesine öldürmüyoruz bi- "derken Sasuke 'nin sözünü Naruto kesti
" Kıza doğruyu söyle sen insanlara sinir olup öldürüyorsun ya da görev için ama ben sadece görev için ,ve Evet Sakura bende onlarlayım ve seninde bizimle olmanı istiyoruz sadece gel ve ortamı incele olur mu sonra karar sen" dedi Naruto .Bekleyin bekleyin madem beni yanlarına alacaklardı niye İno vardı hmmm düşündürücüüü.

"Naruto madem beni yanınızda olmam için istediniz peki İno onun bu işle ne alakası var?" dedim"Eee şey aslında onu biz değil başka biri istedi ismini vermeyeyim ama s harfi ile başlıyo yani tahmin edebilirsin"dedi.Yoksa yoksa SASUKE İNO YU MU SEVİYOR NEEEE! Şimdi cidden bayılıyorum.

Bayılmadım.

Bu bölümlük bu kadar olsun her şey karışmış olabilir ama olmayadabilir yani bilemedim.
Öptüm siz görüşürüzzzz🌸🌸💕💞

Sorry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin