Naruto ile toplantı odasına gitmiştik ,içeri girdiğimizde her takmın kendilerine ayrılmış olan masalarda oturduğunu gördüm.Bizde kendi masamıza geçtik ,bizim arkamızdan birkaç kişi daha geldikten sonra kapıdan birkaç kişi daha toplu olarak geldi sanırım görevleri açıklayacak olan kişiler onlardı.
Bir dakika bu adamların arasında niye bizim okul müdürmüz var? OKUL MÜDÜRÜMÜZ KATİL MİYDİ YANİ,TAMAM ANLADIM KATİLLERİ ÇEKİYORUM AMA BU ADAM NE ALAKA.Bize görev verecek diye düşündüğüm kişiler ve okul müdürüm tüm masaların görebileceği yerdeki masaya geçtiler.
Sırayla takımların görevlerini ve teklif edilen miktarları söylüyorlar.Bazı gruplar görevi reddediyordu sanırım reddetme şansımız vardı.Sıra bizim takımdaydı.
"Takım 7 sizin göreviniz bir yetimhanede çalışan birinden geldi,o yetimhanenin müdürü çocukları işçi olarak çalıştırıyor ve yapmazlarsa şiddet uyguluyor sizden istenen yetimhanenin müdürünü öldürmek,kabul ediyor musunuz?"dedi sarı saçlı bir kadın.
Naruto ve Sasuke'ye bakım reddecek şekilde durmuyorlar ,onlar bana baktığında kafamı onaylıyorum anlamında salladım.
"Evet kabul ediyoruz Tsunade-sama"dedi Naruto.
"Yarın saat 6'da yola çıkın ,size yetimhanenin konumu yollanacak,bu görevden alacağanız miktar xxxx" dedi kadın.
...
Sabah 5'de kalkıp hazırlanmaya başladım ,rahat bir şeyler giymeye karar verdim sonuçta adam öldürürken rahatsız bir şeyler giyersem o adamın ölümü değil benim ölümüm olabilir. Durun BEN NASIL İNSAN ÖLDÜRÜLÜR BİLMİYORUM .En azından küçükken kendimi savunmak için ders almıştım yoksa ben şuan boku yemiştim.
Sasuke ve Naruto hazırlanınca bize ayrılan odadan çıktık ve yetimhaneye gitmek için aşağıda olan arabaya gittik.Sasuke şoför koltuğuna oturdu ,diğer ön koltuğa Naruto oturdu, bende arkaya geçtim.O sırada bana İno yazdı .
İno-Sakura yazışması
İno:
Sakuraaaaaaaa ayyy ilk görevimiz heyecanlı mısınn
İno:
Ben heyecandan ölmek üzereyim AĞAAAĞĞĞ
Sakura:
Hem iyi yönden bak Sai ile berabersin
İno:
Arkadaşım heyecenlıyım zaten onu hatırlatarak
beni kesin olarak mı öldürmeye çalışıyorsun ayıp yani
İno:
Neyse benim gitmem lazım görşürüzzz <333
Sakura.
Görüşürüz İno domuzu <33
...
Yetimhanenin oraya geldik ,aklımızda olan plan şuydu iki kişi evli taklidi yapıcaktı kalan bir kişi müdürün kapısında nöbet tutacaktı.Ben Naruto ve Sasuke'nin evli taklidi yapması tarafındaydım çünkü ben kimseyi öldürmedim ,ama onlar kabul etmiyor.
"HAYIR SAKURA BEN BU DUYGUSUZLA EVLİ OLMAM BANA HİÇ SEVGİ VERMEZ, OLMAZ HIHHHH"dedi Naruto.
"Bende sana ölüp bitiyordum kapında sabahlıyordum tabi"dedi Sasuke .
"Yani benim gibi yakışıklı, karizmatik biri için şaşırtıcı değil"dedi Naruto.
"Sen mi karizmatik,yakışıklısın hah güldürme beni aptal"dedi Sasuke.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry
FanfictionHayatımın çoğu döneminde seni sevdim Sasuke. Belki tek kelimen bizi birleştirecekti. Sana seni sevdiğimi ben söylemediğim için özür dilerim. ... Önemli! Hikayenin içinde cinayetler ve katiller yer alır rahatsız olanların okuması tavsiye edilmez. İl...