Sabah sabah okul mu olur yaa.Ama gitmek zorundayım yani zaten gitmesem ne yapacaktım .En azından İno olurdu onunla eğlenirdim.Hazırlanmaya başladım,okul formasını giydim ve okul çantamı aldım.Sahde yurdumdan çıkıp yürümeye başladım.
Okula geldiğimde gözlerim İno'yu arıyordu ama ortalıkta yoktu.
"Selam Sakura"dedi kızıla yakın saçları olan biri.
"Selam,şey tanışıyor muyuz yani ben tanıyamadım ama ismimi biliyorsunuz?"dedim.
Kim bu çocuk tanıyor muyum, tanımıyorsam ismimi nerden biliyor.
"Yok tanışmıyoruz aslında ismini bilmiyorum sadece saçından dolayı öyle demiştim ama yanlışlıkla ismini tutturmuşum"dedi kızıl çocuk.
"Tanımadığın birine lakapla seslenmek mi vay cesuruz bakıyorum"dedim.
"Biraz cesurum galiba,ben Sasori"dedi elini uzattı.
"Beni biliyormuşsun ama bende Sakura"dedim elini sıktım.
"O zaman tanıştığımıza göre sizi bir kahve içmeye davet edebilirim"dedi.
"Sen biraz cesur olduğuna emin misim, ben sana gelip gelmeyeceğimi haberini veririm sınıfın nerede?"dedim.
"Son kat 4. sınıf "dedi ve gülümseyip ayrıldık.
...
Sınıfa girdiğimde İno'yu gördüm ve yanına gittim.
"GÜNAYDIIIN İNOOOOO" dedim.
"Günaydın Sakura"dedi mutsuz bir ifadeyle.
"İno ne oldu sana neden üzgünsün"dedim.
"Sakura ben tam aptalım ,görevde Sai'ye çok rezil oldum görevi yapıcam derken hem çocuğun üstüne su döktüm hemde adamları kovalarken yere düştüm çocuk benimle ilgilendi o yüzden adamları kaçırdık en azından Shikamaru onları yakaladı ve öldürdü yoksa benim yüzümden görev iptal oluyordu offf"dedi ve kafasını sıraya koydu.
"Yaaaa İno ama bak Sai seninle ilgilenmiş ne güzel"dedim ve ona sarıldım.
"O yandan öyle ama çok rezil oldum"dedi İno.
Aklıma Sasori meselesi geldi belki İno'yu çağrırsam morali yerine gelir.
"İno bir arkadaşım beni kahve içmeye davet etti istersen sende gel belki moralin düzelir"dedim
"Tamam gelirim"dedi.
İno kabul ettiğine göre Sasoriye haber vereyim.
...
Sasori'nin dediği sınıfa geldim ,gözlerimle Sasori'yi ararken Sai'yi gördüm.Aklıma bir plan geldi .Ben ,İno ,Sasori ve Sai 4 kişi olarak kahve içsek.Hem İno ile Sai'nin arası olur belki.Kapının önünde beklerken arkamdan Sasori gelmişti.
"Selamlar kiraz çiçeği,bir şey mi lazımdı?"dedi.
"Şey için gelmiştim kahve işi için ve senden bir şey isteyecektim"dedim.
"Dinliyorum"dedi.
"Benim bir arkadaşım var ve sizin sınıfta olan birine duygular besliyor acaba o ikisini çağırma şansım var mı ?"dedim.Umarım kabul eder.
"Sen nasıl istersen kiraz çiçeği,peki bu arkadaşların isimleri var mı?"dedi.
"İno ve Sai olabilir ,çok teşekkür ederim gerçekten çok çok teşekkür ederim.Şey Sai'ye sen sorabilir misin ?"dedim.
"Hay hay,okul çıkışı kapının önünde bekliyor olucaz"dedi ve gülümsedi.
Sasori hem iyi hemde yakışıklı çocuktu acaba sevgilisi var mıydı neyse İnoya haber vereyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry
FanfictionHayatımın çoğu döneminde seni sevdim Sasuke. Belki tek kelimen bizi birleştirecekti. Sana seni sevdiğimi ben söylemediğim için özür dilerim. ... Önemli! Hikayenin içinde cinayetler ve katiller yer alır rahatsız olanların okuması tavsiye edilmez. İl...