Saat 5'de olan görevden önce kızlarla buluşacaktık bu yüzden hazırlanmaya başladım.Kızların yanına gelip bir sandalye çekip oturdum.
"Sai'ye yolda yememiz için bir şey yapmak istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum"dedi İno.
"Neden,eli ayağı yok mu bu çocuğun kendi yapamıyor mu"dedim.
"Senide biliyoruz Sakura,Sasori'ye yapabilirsin mesela"dedi İno.
"Hayellerini bozmak istemem ama Sasori ile benim aramda Sai ve senin gibi bir şey yok"dedim.
"Yani varmış gibi duruyor en azından Sasori'yi görünce insan öyle düşünmeden edemiyor"dedi Hinata.
"Ama yok ve ayrıca ben hâlâ Sasuke'yi seviyorum ama platonik bir şekilde"dedim sonda dediğimden dolayı biraz moralim bozulmuştu.
"Ben platonik olduğunu düşünmüyorum hem onu sevdiğini bilmesem tam tersi düşünürüm"dedi Tenten.
"Tam tersi düşünürüm derken?"dedi Hinata.
"Yani Sakura onun dışında herkese samimi ,sevmiyor gibi ama Sasuke ise gözlerini alamıyor gibi duruyor"dedi Tenten.
"Sakura hep böyleydi eskiden Lee diye bir çocuk vardı ve Sakura'yı severdi Sakura ise Sasuke'yi ama asıl Lee'yi seviyormuş gibi davranırdı"dedi İno.
"Uyduruyor öyle davranmıyordum sadece arkadaşım olduğu içindi"dedim.
"Bir saniye Lee dediğiniz çocuk siyah saçlı ve kalın kaşlı biri mi?"dedi Tenten.
"Evet"dedi İno.
"O bizim takımda "dedi Tenten.
"Aaaa öyle mi bir gün görüşmek isterim uzun zaman oldu"dedim
"Ben bu kızın şansını anlamıyorum tüm erkekler buna yürüyor ,dürüst ol büyü mü yapıyorsun,Sai'ye yapmadın dimi yaptıysan kalpten giderim"dedi İno.
"Aynen İno büyü yaptım ,hatta görevleri büyüyle yapıyorum İno,artık bunu öğrendiğine göre seni bir sincaba çevirmem gerek"dedim alaycı bir tavırla.
Aynı anda hepimizin telefonuna bildirim gelmişti.Bildirimi açtığımda şöyle yazıyordu;
A görevi alan grubların görevleri iptal edildi acil görev ofisine bekleniyorlar.
Kızlarla birbirimize bakıp resmen tek kelime etmeden anlaştık.Hesabı ödeyip hızlıca Konoha'ya gittik önemli bir şey olmasa görevleri iptal etmezlerdi.Sasuke ile Naruto ile karşılaştım ve onların yanına gittim.
"Ne oldu biliyor musunuz?"dedim
"Görev veren baş katillerden biri öldürülmüş ve cesedi paramparça bulunmuş daha fazlasını bilmiyoruz "dedi Naruto.
İçeriye girdik ve yerimize geçtik.
"Baş katillerimizden biri öldürüldü , cesedi paramparçaydı ve bazı organları alınmıştı,cesedin yakınında bir not bulduk içinde daha başlangıç olduğunu ve koleksiyonunu arttırmak istediği yazıyordu .Sizler en yüksek rütbeye sahip katillersiniz o kişi bulmanızı istiyoruz"dedi Tsunade.
"Bu sefer görev hakkında bir bilgi veremeyeceğiz kim ve nerde olduğunu bilmiyoruz bu yüzden işiniz daha zor"dedi sarı saçlı bir adam.
...
Takım odamıza geldiğimizde direkt olarak plan yapmaya başladık.
"Hangi manyak insan parçalarından koleksiyon yapar"dedim
"Orochimaru,Sasuke,Kabuto daha saymamı ister misin?"dedi Naruto.
"Ben insan koleksiyonu yapmıyorum aptal"dedi Sasuke.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry
FanficHayatımın çoğu döneminde seni sevdim Sasuke. Belki tek kelimen bizi birleştirecekti. Sana seni sevdiğimi ben söylemediğim için özür dilerim. ... Önemli! Hikayenin içinde cinayetler ve katiller yer alır rahatsız olanların okuması tavsiye edilmez. İl...