"Selam Sakura"
"Sende kimsin" dedim.
"Sakura seni kurtaran insana bu sorulur mu ayıp ama ya" dedi kalın bir ses.
Oda aydınlıktı fakat görünürde kimse yoktu. Yattığım yataktan kalkıp oturur pozisyona geçtim.
İçeri biri girdi kapıdan.
Lee!?
"Lee?" dedim.
"İsmimi hatırlayabilmen ne hoş Sakura" dedi Lee
"Yani katil sen misin?" dedim.
"Sakura az önce seni o katilden kurtaranın ben olduğumu söyledim" dedi Lee.
Katil Lee değilse kimdi, Sasori olabilir miydi?
"Katil kim peki" dedim.
"Sasuke" dedi Lee.
"Hayır sana inanmıyorum o olamaz, o yapmaz" dedim
Hayır, yalandı Sasuke bunu yapmaz. Ya yaptıysa ve ben sadece ona aşık olduğum için farketmediysem.
"Sakura ,Sasuke senin gözünü kör etmiş anla artık, katil o" dedi Lee.
"O yüzden sürekli birilerine suç atıyordu Sakura" dedi Lee.
"Sen onun kimlere suç atığını nasıl biliyorsun?" dedim.
Katil kesin olarak Lee başka bir seçenek olamaz.Burdan acilen çıkmalıyım.
"Sakura bana inan" dedi Lee.
"Sana inanmamı mı istiyorsun o zaman beni Sasuke'nin yanına götür" dedim.
"HAYIR, neden bir katilin yanına götüreyimki seni" dedi
"Lee sana inanmamın tek alternatifi bu ,yoksa senin katil olduğunu düşüneceğim" dedim.
"Sakura bu nasıl benim katil olup olmadığımı anlamana yardımcı olabilir ben seni korumaya çalışıyorum" dedi Lee.
"Sana inanmak istiyorum ,sanırım onun katil olmasını kaldıramam, daha doğrusu benim yüzümden birilerini öldüren" dedim ve Lee nin yanına oturdum.
Gözlerine baktım , dertlerimi konuşmadan gözlerine anlattım. Gözlerim anlatırken dayanamadı ve göz yaşlarını bıraktı.
"Üzgünüm Sakura" dedi ve bana sarıldı Lee.
...
Aradan 3 gün geçmişti. Lee ile iyi anlaşıyordum, tabii kii Sasuke'yi özlüyorum fakat onun neler yaptığını hatırladığımda özlemim sinire dönüşüyor.
Birden kapıya vurulan yumrukların sesleri geldi kulağıma.
"Sakura sen dur ben bakarım "dedi Lee.
Kapıyı açan Lee'yi salonun kapı eşiğinden izliyordum.
Sasuke.
" Sakura'ya ne yaptın lan sikik herif"dedi Sasuke ve Lee'nin yakasına yapıştı.
Kafasını bana doğru döndü.
"Sakura" dedi rahatlamışcasına bir sesle.
"Sasuke" dedim sadece.
Lee'yi yere doğru iten Sasuke bana doğru geldi. Karşıma geçti ,ellerini yanaklarıma koydu.
"Yapma" dedim.Ona artık güvenmiyorum.
Ellerini çekti.
"İyi misin ,sana bir şey yaptı mı "dedi Sasuke.
"Sen mi soruyorsun bu soruyu" dedim sinirli bir ses tonuyla.
"Sakura ne diyorsun ben hiçbir şey anlamıyorum" dedi, bir adım atarak bana daha fazla yaklaştı ben ise bir adım uzaklaştım.
"Sasuke ben senin kim olduğunu biliyorum, artık benden bir şey gizleme" dedim.
"Senden tek gizlediğim şuanda şu şerefsizi öldürme isteğim" dedi.
"Sasuke nasıl yaptın, ben sana güvendim" dedim.
"Sakura ne diyorsun, ne oluyor , ne güvenmesi" dedi.
Lee kalkarak ,biraz dengesiz bir halde yanıma geldi.
"Sasuke ,Sakura seninle gelmeyecek" dedi.
"Ya dur iki dakika kızla konuşuyorum, zaten ayakta duramıyorsun gelmişsin buraya ahkam kesiyorsun" dedi.
"Sasuke git lütfen, beni daha fazla üzme" dedim.
"Sakura sen ne saçmalıyorsun ,ne yaptımda üzdüzüldün tamam birkaç gün geç kaldım o sürede bu şerefsizle seni tek bırakmamalıydım da üzmek falan abartı değil mi?" dedi.
"Sasuke yeter anlamamazlıktan gelme ,biliyorum o katilin sen olduğunu biliyorum "dedim.
"Sakura bu adam sana ne içirdi sen iyice saçmalıyorsun, ben neden katil olayım ,sana neden zarar vermek isteyeyim" dedi.
"Sasuke" dedi Lee ve Sasuke den bir yumruk yedi.
"Sende bir susmadın be" dedi Sasuke.
"Katil sen değil misin Sasuke" dedim.
"Kızım sen mal mısın 3gündür seni arıyorum bu katil mi psikopat mı ne haltsa ondan seni kurtarmaya çalışıyorum" dedi.
"Ama o "dedim.
Sanra Lee'nin kafasına birazcık sert bir şekilde tekme attım.
"SENİN YÜZÜNDEN SEVDİĞİM ADAMI MANYAK SANIYORUM BEN SENİ ŞİMDİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRMEZ MİYİM "dedim ve Lee'ye doğru eğildim.
"Tamam atarlı çiçek şimdi gidelim" dedi ve beni sırtına aldı.
"SASUKE BIRAK BENİ ÖLDÜRÜCEM BEN BU ADAMI KELLESİNİ KOPARICAM" derken Sasuke'yi elimden geldiğince yumruklarım ve tekmelerimle dönüyordum.
"Sakura adama olan sinirini benden çıkarma lütfen" dedi Sasuke.
"OFF iyi be" dedim.
...
Arabaya bindiğimizde Sasuke sırıtarak bana baktı.
"Ne gülüyorsun , zaten sinirim
tepemde adamı dövemedim" dedim."Sevdiğim adam dedin ya bana ona gülüyorum" dedi.
"Şuan yastık olsaydı kafana o yastığı fırlatmış olurdum" dedim.
"Haa doğru ya o gün,sen beni öpmüştün değil mi?" dedi.
"Hayıııııır o Naruto falandır" dedim.
"Yok o pembe saçlı, yeşil gözlü ,inanılmaz güzel, aşkından öldüğüm bir kızdı" dedi .
"Sasuke" dedim.
"Efendim Sakura" dedi .
Bana o kadar güzel bakıyordu ki delirecektim. Anlatılamaz denilen bakıştı bu.
"Sen beni gerçekten seviyor musun?" dedim.
"Sakura ben senin için ölürüm diyorum sence sevmiyor muyum" dedi.
"Bende senin için ölürüm" dedim.
"Benim için öldüğün zaman benide öldür sevgilim" dedi.
"Beni sensiz bırakma Sasuke, söz ver "dedim.
"Emredersiniz kiraz çiçeğim" dedi.
Ellerini tekrar yanaklarıma koydu. Bu sefer durdurmadım.
İyikide durdurmadım, durdursaydım Sasuke'nin bana bahşettiği öpücüğü alamazdım.
"Eve gidelim mi artık" dedi Sasuke.
"Eve gidelim"
🌸🌸🌸🌸🌸
Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalarr.
Çok yakında final olucak o yüzden artık çiflerimiz yavaş yavaş sevgili oluyor.
Umarım beğenmişsinizir.
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorummm.
Görüşürüzzzz💞💕💖🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry
FanfictionHayatımın çoğu döneminde seni sevdim Sasuke. Belki tek kelimen bizi birleştirecekti. Sana seni sevdiğimi ben söylemediğim için özür dilerim. ... Önemli! Hikayenin içinde cinayetler ve katiller yer alır rahatsız olanların okuması tavsiye edilmez. İl...