12.bölüm final

60 8 63
                                    


"Lee'yi orda bıraktıktan sonra tutuklandı , Sasuke orayı Lee'yi takip ederek bulmuş ardından Lee'nin katil olduğunu bildiği için polise ihbar etmiş.

Benim Lee ile kalmamdan önce olay şu şekildeymiş;

Ben çığlığın olduğu yere gittim karşımda ağzından kan gelerek yatan biri vardı.

Sasuke'nin "Sakura"diye bağırışından sonra arkamı döndüm. Arkamda duran kişi Lee'di , onu gördükten sonra kafama darbe almam bir olmuş.

3 günün ardından asıl suçlunun Lee olduğunu öğrenmiştim ve sonunda senelerdir sevdiğim adamla aynı hissleri paylaştığımı öğrendim. Sasuke ile."

"Anne şu kızıl saçlı ağabeye ne oldu" dedi Sarada.

"Onu en son babanla düğünümüzde gördüm. Ona karşı hislerim olmayışını zorluk çıkarmadan kabullendi. Şuan ne yapıyor bilmiyorum"

"Peki babam seni sevdiğini neden söylememiş?" diye sordu Sarada.

Kapının açılma sesi gelmişti.

"Neden kendisine sormuyorsun" dedim.

Baba diyerek babasının üzerine zıpladı küçük kız.

"Baba neden annemi daha önce sevdiğini söylememişsin eğer söyleseydin o kızıl ağebey ve siyah saçlı ağabey aranıza girmeyecekti" dedi.

Yaşına göre fazla olgundu. 5 yaşında olan bir çocuk nasıl bunları düşünürdü.

"Küçük hanım büyümüşte bizi azarlıyor" dedi Sasuke.

"Sus konuşma ben sana çok kızgınım" dedi Sarada.

"Ne oldu prenses neden kızgınsın" dedi Sasuke.

"Bana prenses deme ben şövalye olucağım , annem prenses olsun ayrıca sen benimle bugün uçurtma uçuracağını söyledin ama eve bile çok geç saatte geldin, annem en sonunda daha fazla beklemeyeyim diye eskiden olan olayları anlattı" dedi Sarada.

"Kızıl saçlılarıda anlattın mı , bilsin çocuk annesinin çok iyi tercihler yapıp beni seçtiğini" dedi.

"Bir kere kızıl  saçlı ağabey çok iyi biri , belki o beni uçurtma uçurmaya götürürdü ya da eve erken gelir annem ve benimle ilgilenirdi" dedi Sarada

"Gelmiş bana kızıl kafayı savunuyor ciddi anlamda boynumda yılan beslemişim" dedi.

"Ama o ağebeyi sevdim ben "dedi Sarada.

"Demek beni sevdiğinden fazla seviyorsun" dedi.

Sarada'yı koltuğa koyarak gıdıklamaya başladı.

"Ya baba dur ben artık büyük bir kızım gıdıklanmamam lazım benim" dedi gülen Sarada.

"5 yaşındasın Sarada hanım, nereniz büyük acaba" dedi Sasuke.

"Baba ya "dedi Sarada.

"Tek şartla bırakırım yarın annenide ikna et bizimkilerle buluşalım, sende Boruto ile falan oynarsın "dedi.

"Beni hiç bulaştırmayın yarın hiç dışarı çıkamam"

"Bak senide Sarada gibi cezalandırım "dedi Sasuke.

"Yok teşekkür ederim ceza sevmem ben , en iyisi bende geleyim"

...

Naruto ile Hinata , Neji ile Tenten ,İno ile Sai ve hepsinin çocukları ile bir kafeye gelmiştik. En son ne zaman görülmüştük bilemiyorum. Kızlarla mesajlaşarak fazla konuşuyorduk fakat yüzyüze görüşmeyeli uzun zaman olmuştu.

Kafede keyifli vakit geçirdikten sonra ben eve tek başıma dönmüştüm Sasuke ile Sarada benden sonra geleceklerdi.

1 saat oldu gelmediler. 2 saat oldu hâlâ yoklar.

3 . saatin sonunda bir telefon geldi. Açmaya korkuyordum çünkü olanları tahmin edebiliyorum. Telefonu açtığımda tahmin ettiğim o haber geldi.

Trafik kazası.

Ölmüşler miydi , yaralanmışlar mıydı.

Hayır böyle bitemez benim mutluluğumun sonu bu olamaz. Kızımı ve eşimi kaybetmiş olamam.

Bu son böyle değildi bir hata olmalı bir şeylerde sorun olmalı ,hayır , bunları gerçek olamaz ,değil,değil.

Bu son kötü bitmedi, bu son doğru olan değil.

...

Çığlık atarak uyanmıştım. Sasuke yanıma koşarak geldi. Onu gördükten sonra göz yaşlarımu tutamadım. Rüyaydı hepsi rüyaydı, ölmedi Sasuke ölmedi. Ama hâlâ Sasuke'yi kaybetme korkusu vardı içimde. Sasuke ise korkumu anlamış ve bana sarılmıştı.

"Tamam bir şey yok sadece bir rüyaydı, ben burdayım içerdede Naruto var , biz burdayız sakin" derken saçımı okşuyordu.

"Sadece iğrenç , rezalet bir kâbustu. Sen ve kızımızın öldüğünü gördüm" dedim göz yaşlarımı silerek.

"Kızımız ha , adı neymiş , ne zaman doğuyormuş bu kız" dedi sırıtarak Sasuke.

"İsmini sen bulucaksın ve sen neden bundan bu kadar mutluluk duydun asıl sen ona cevap ver" dedim.

"Kızımız varsa evliyiz demektir, o yüzden gülüyorum, sen rüyalarında bizi evli görmeye başlamışsın"dedi Sasuke.

"Hmm öyle mi oluyormuş , hemen heves etme belki teklifini kabul etmem" dedim.

"Bak yine öldüğümü görürsün ama bu sefer rüya olmaz" dedi Sasuke.

"Bak kafana yastık geçirim deme öyle şeyler, bir daha ağzından öyle şeyler duyarsam geçen sefer gerçekleştiremediğim yastıkla boğma işini gerçekleştireceğim" dedim.

"Tamam karıcım sen korkma yapmam öyle bir şey" dedi .

"Bak fazla havalara giriyorsun inadına kabul etmem öyle ortada kalırsın" dedim.

"O zaman ortada kalmamak için teklifi erkenden yapalım . Sakura Haruno okulumuz bittikten sonra Uchihaların ilk pembe saçlı gelini olur musunuz?" dedi.

"Tabii ki Bay Uchiha , seve seve olurum" dedim.

Asıl doğru son buydu. Ben ve sevgili nişanlımın mutlu sonu.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Selamlarrr final bölümü ile karşınızdayım.

Biliyorum hikaye güzel olmadı yani bir mantığı olmadı ama ben sizi uyardım ilk yazım diye.

Bundan sonra tüm hikaye bölümlerini Philophobia'ya ayıracağım. O hikayenin kurgusu daha iyi gibi geldi eğer isterseniz onu da okumanızı isterim.

Şuana kadar okumuş , yorum yazmış ya da oy vermiş herkese teşekkür ederim.

Kendinize çok iyi bakın💕💞🌸💖

Sorry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin