~🎤 2. 🎤 ~

35 0 0
                                    

Egy hónappal később:

Minden készen állt.
A színpad, a táncosok a hangszerek. Minden. Már csak Tiana Nelsonra várt mindenki. Az énekesnő aki először 8 évesen énekelt nagy közönség előtt. Amerikai énekesnő és zeneproduceri karrierje a csúcson van és még csak 20 éves. Pop és R&B zenék királynője, akinek a mai koncertjére több mint 10 ezren jöttek el.
Csinos volt mint mindig, határozottan lépkedett végig a folyosón. Magassarkú cipője hangosan kopogott. Sokszor elesett már fellépése közben, de mindig csak nevetett magán. Egy őszinte lány volt aki nem félt megmutatni érzéseit rajongóinak. Talán ezért szerették őt annyira.

Tiana már a felvonó fokon állt. Vett egy mély levegőt, és egy picit bent tartotta.

-Még mindig izgulsz? Pedig ez már a sokadik fellépésed. - Adta a mikrofont a lány kezébe, Tiana bátyja. Jeremy.

-Még mindig. Pedig már régóta nem számolom, hogy hanyadjára állok színpadra. - Fújta ki lassan addig bent tartott levegőjét.

-Jó leszel, mint mindig. - Kacsintott rá szerető testvére, majd egy nagy vigyoral Tiana emelkedni kezdet.
Úrrá lett a hangzavar, a sikitások és ujjongások hangja.
Elhangzott az első hang és onnantól kezdve megőrültek érte az emberek.

***

-Azta! Az én kicsikém! - Ugrott az énekesnő nyakába az anyukája. Elena.

-Köszi anyu.

-Na itt az idő, hogy pihenj egy kicsit. - Hozta a cukros colát lányának Brian.

-Apa, ez most nagyon kell. Farkas éhes vagyok.

-Tudom. Megyünk már. Nem is ettél rendesen.

-Nincs rá időm. - Korgott a gyomra Tia-nak.

Végre beülhetett a kocsiba ahol biztonsági örök kísérték.

-Tessék! - Tolta oda a salátáját Tianak Jeremy.

-Már megint?

-Vigyáznod kell az alakodra. - Csámcsogta Jeremy miközben a bigmaces sajt szétolvadt a szájában. Tia is azt akart. De a testvére mindig azt mondta hogy így eladható. Tia imádta az éneklést, de sokszor vágyott arra hogy egy nap azt csinálhasson amit akar. Mondjuk meg egyen egy bigmacet és ne foglalkozzon azzal mennyi deka megy a csipőjére vagy hogy kicsit pattanásos lesz csillogó bőre. Korgó gyomorral ette a salátáját, amit már finytorral tudott lenyelni.

Végre haza értek, Tia pedig fáradtan huppant le a bőr kanapéra. Csodálatos házuk volt, de alig várta hogy be töltse a 21 életévét és új életet kezdjen egy másik otthonba. Így is magányos, nem voltak barátai, csak a családja, akik bár mindig mellette voltak, Jeremy sokszor szigorú volt vele, hiszen ő a managere is.

-Menj zuhanyozz le. Holnap kicsit lazíthatsz. - Ült mellé Jeremy. Tia kicsit flegmán de tette amit Jeremy mondott.

***

Tiana egy hosszú zuhany után magára vette a köntösét majd kijött a fürdőből. Depressziós hangulatban huppant le az ágyára, az éjjeli szekrényén lévő családi fényképen pihentette szemeit.

-Olyan jó lenne ha... - Sóhajtott egyet, de nem fejezte be azt ami a fejében zajlott. Hátradőlt az ágyon és elnyomta az álom.

Álmában csupa lilafények világították meg a szobát. Talán azért mert lila volt a kedvenc színe. Nem tudta kinek a szobájában van de azt igen hogy ez nem volt az övé. Egy szőke hajú srác jelent meg, arcát nem látta tisztán, de leheletét érezte a porcikáin.
-Tia... - Szólalt meg az ismeretlen.
A fiú kezei Tia arcára vándoroltak, lassan hajolt a lány felé, enyhe mentolos illata hatalmába kerítette Tiát. Aztán a következő pillanatban Tia a színpadon énekelt, és látta ahogy fiú egyre jobban távolodik tőle.
Végül már csak a körvonalait látta.
-Hazudtál...

-Haaaaa! - Felriadt az álomból. - Mi a... Mi volt ez? - Dörzsölte meg homlokát. Ránézett az órára ami délelőtt 8at mutatott.

-Remek! Egyszer aludnék tovább és akkor sem sikerül! - Mérgelődve kimászott az ágyból, majd a fürdőbe zárkózott.
Fenekéig érő barna tincsei most kicsit kuszán álltak. Megmosta arcát, majd kifésülte selymes haját is.

-Hmm...vajon hogy állna más hajszín? - Nézegette magát a tükörben. Ez az álom és az amire gondolt mielőtt elaludt.. Teljesen elveszítette kontroll képességét. Kirontott a fürdőből és egyenesen a szüleihez vette az irányt.

-Anya! Apa! - Ront rájuk.

-Jesszus Tia! Mi a baj?

-Hagyj járjak iskolába!

-Hogy mi?

-Egyetemre.

-Tia, miről beszélsz? Énekesnő vagy nem tudsz csak úgy el vonulni a világ elől. - Magyarázta neki az Apja.

-Majd felveszek egy parókát. De normális életre vágyom. Csak egy kicsit. Magányos vagyok.

-De hát itt vagyunk neked. - Lépett hozzá közelebb az anyja.

-Nekem az nem elég. Nincsenek barátaim. Kérlek.... - Tia szemei már már könnyesek voltak. Elena és Brian aggódva pillantottak egymásra. Elena kérdőn nézett férjére, aki halkan felsóhajtott majd magához ölelte a lányát.

-Figyelj kicsim... - Törölte le Tia könnyeit. - Ez elég kockázatos. Még egy jó parókával is nehéz lenne elfedni hogy ki is vagy valójában. Ha pedig rájönnek ki vagy, abból még nagyobb baj lesz. - Simogatta meg buksiját.
A lánynak csak még jobban könnyesek lettek szemei.
Brian aggódva nézett Elenára, aki szintén közelebb lépett a lányához.

-Figyelj. - Tia erre rá emelte tekintetét. - Nem bánom.

-Tényleg?

-Tényleg?

Csodálkoztak együtt apja és lánya.

-Igen. Alex az egyik legjobb styles. Szerintem ő ki tudd hozni valamit amivel nem leszel felismerhető. De.. Csak úgy ha a testőreid melletted lesznek. Vagy legalábbis messziről figyelnek rád.

-Anya...

-Máshogy nem engedem. Ha távolról is, de ott lesznek.

-Anya! - Tiana Elena nyakába ugrott. - Köszönöm.

-Micsoda? - Állt az ajtóban Jeremy. - Ez most komoly?

-Igen. - Válaszolta neki Brian.

-Ki van zárva! Nem.

-Ezt nem te döntöd el fiam.

-Eszednél vagy? Bármi történhet vele. Plusz a fellépések nem marahatnak el. - Dühöngött Jeremy.

-Hát majd fellépek. De én jelenleg erre vágyom. - Vágott vissza Tia.

-Nem Tia. Nem vágysz. És ezt hagyd abba.

-Elég Jeremy.-Szólt rá az anyja. - Legalább egy pár hónapot hagyj élvezzen ki.

-Ch! Csináljátok amit akartok. - Jeremy elviharzott, Tianak ez rosszul esett.

-Majd megbékél! - Nézett rá kedvesen Brian.

-Megyek elintézem a sulit. Remélem nem baj ha a Newton-ra iratlak be?

-Nem apa, köszönöm! Ti vagytok a legjobbak. - Hálás volt Tia, nagyon is.

-Én meg szólok Alexnek hogy alkosson valamit a külsődel. - Kacsintot Elena. Alex Beelfore az egyik legjobb stylis. Nagyon sok színész és énekest ő öltöztet és sminkel.
Tia izgatott volt és boldog. Nem hitte el hogy ez valóra válik. Ettől a naptól kezdve pedig teljesen megváltozott az élete.

És itt van!! Remélem tetszeni fog!! ❤️❤️😍

Lila reflektorfény Where stories live. Discover now