~🎤 12. 🎤 ~

9 0 0
                                    

- Haza kéne mennem. - Vakarta zavarában Tessa a fejét.

-Haza viszlek!

-Oké, de várnál egy kicsit?

Ethan bólintott majd figyelte ahogy a lány kiszalad a mosdóba. Addig ő vissza vitte a tálcát és kidobta a keletkezett szemetet.

Tia gyorsan előkapta a telefont és Kíra számát tárcsázta, de a lány nem vette fel. Tia már kezdett pánikolni, hiszen öt perce próbálja élerni Kirát, de mikor megszólalt a telefonja megkönnyebülve vette fel.

-Kíra! Ne haragudj otthon vagy?

-Szia Tia. Igen. Baj van?

-Nem csak... Ethan haza akar vinni és...

-Az a helyes fiú? - Kíra hanglejtése izgatott lett. - Hát persze! Gyertek csak! - Meg sem várta Tia válaszát, le tette a telefont.

-Aah! - Forgatta meg szemeit,majd kiment Ethanhoz.

-Minden oké? - Kérdezte tőle a szőkeség.

-Persze.

**

-Hát megjöttünk! - Szállt ki a kocsiból Ethan, hogy kinyissa Tessának az ajtót.

-Ugye tudod hogy nem kell kinyitnod az ajtót? - Sóhajtott a lány.

-Én ilyen vagyok! Mellesleg, szerintem minden lány szereti ha úgy bánnak vele mint egy királylánnyal. - Mosolygott Ethan. De ez a mosoly már már vigyorgássá változott.

-Hát! Köszönöm a mekit. - Köszönte meg Tess.

-Máskor is!

-És ne feledd! Egy randi!

-Igen igen, egy randi.

-Akár jövőhét hétvégén el is vihetnéd. - Vigyorgott Tessa, és ringatni kezdte a testét jobbra, balra. Ethan kínosan nevetni kezdett, és kicsit zavarban érezte magát. Zavarában beletúrt szőke tincseibe, majd az izgatott Tessára vándorolt tekintete.

-Jó éjt Tessa! - Ethan közelebb lépett a lányhoz és lassú puszit nyomott az arcára. Tessa lábai gyökeret vettett. Az egész izomrendszere megfeszült még levegőt sem tudott venni. Ethan forró lehelete végig szaladt Tessa testén. Ethan csak lágyan rámosolygott a lányra majd beszállt a kocsiba. Tess meg sem tudott fordulni, csak hallotta ahogy Ethan elhajt a kocsival.

-Ez meg mi a franc volt?! - Mikor tudatosult benne hogy mi is történt olyan szaporán kezdett verni a szíve hogy érezte a mellkasán. Gyorsan bemenet a házba és azzal a lendülettel levette a parókát. Újra Tia akart lenni, mert tudta hogy Tianak nincs egy Ethan Harper nevű barátja.

-Istenem! - Ugrott a nyakába Kíra. - Megakart csókolni?

-Mi? Nem! Mi? Jézus Kíra! Nem! Azt se tudom ez mi volt.

-Hát ez egyértelmű! Tetszel neki!

-Hát az nem fog össze jönni, mivel én most kerítettem neki valakit. - Kíra erre összehúzta szemöldökét.

-Kerítő nő lettél? És mégis kit?

-Az egyik barátom oda van érte, Lucy.

-Áh! Akiről meséltél. És gondolod Ethan is oda van érte? - Kíra kérdésére válaszolni akart, de inkább elgondolkozott azon, hogy valójában nem. Hiszen ő mondta hogy nem igazán az esete. De kitudja? Lehet ez megváltozik!

A hétvége unalmasan telt Tia számára, jött pár fellépési kérés a hónapra, de a gondolatai nem ezzel foglalkoztak. Sokkal inkább a péntek esti dolgokon. Felment a facebookra és úgy döntött csinál egy profilt Tessa Mils számára.

*

-Ethaaan! - Kiabált Zoe.

-Mi vaaaan?

-Nem láttad a mobilom?

-Te nem tudsz anélkül élni?

-Nagyon vicces. Carter biztos írt.

-Ki az a Carter? - Csúszott fel a szemöldöke az egekbe Ethannek.

-Öö.. - Zoe nem is mondta a tesójának, hogy megismert egy fiút. De sikeresen kikotyogta.
-Hát.. Egy srác? - Tárta szét kezeit.

-Aha.. Egy srác! Itt a mobilod! - Vette elő Ethan. - Na ki ez a Carter? Hány éves?

Zoe csak unottan nézte Ethant, tudta hogy nem szabadul, így leüllt Ethan mellé.

-Carter Benson. 18 éves. A sulimba jár, most fog érettségizni.

-Oh! Simon öccse.... És mikor vinne el bárhova?

-Hát ami azt illeti... Jövőhétvégén lesz egy buli..

-Szóval erről van szó?

-Ethan légyszí! Hagyj menjek! - Zoe próbálta bevetni a boci szemeket, de Ethan nem nagyon hatotta meg.

-Jöjjön el érted, mutatkozzon be és meg látjuk.

-Aah.. Reménytelen vagy.. - Duzzogott Zoe.

-Nem Zoe. Elővigyázatos! Amúgy meg nekem is randin lesz a hétvégén.

Zoénak felcsillant a szeme.
-Csak nem? Tessa?

-Nem..

-Mi? Pénteken is vele voltál, most meg egyből egy másik lányt viszel el? Te nem változol...

-Igazából szívem szerint Tessát vinnem el... De...

-De?

-Az ő kedvéért mást.

Zoe gondolkodni kezdett de inkább rakérdezett.

-Na jó! Ki az?

-Lucy Clark.

-Neeee! - Zoe szája tátva maradt.
-Jaj... - Dörzsölte meg orrnyergét.

-Igen tudom..

-Figyelj legalább mond el neki hogy nem.

-Zoe.. Hányszor mondjam el neki?

Zoe ezen elgondolkodott.

-Azt tudják hogy amikor nála voltunk, mert Emily születésnapja volt konkrétan rád mászott? - Dőlt hátra a kanapén Zoe.

-Nem. Senkinek nem mondtam, csak te tudod. És nem hiszem hogy Lucy is mondta volna másnak. - Vonta meg a vállát Ethan.

Zoe tudta mi történt aznap este. Ethan elmesélte neki. Lucy annyira leidta magát hogy pucérra vetkőzött Ethan előtt, amikor szegény srác csak mosdóba ment. Lucy erőszakosan csókolgatni kezdte Ethant és nem akarta elengedni, de nyilván Ethan erősebb volt. Zoe tudta hogy a bátyja egy nőcsábász, de egy alkoholtól tudatlan pucér nőt nem fog kihasználni. Ennyire nem erkölcstelen. Ez két hónapja történt és Lucy bár szégyenli ami történt nem akarja elfogadni hogy Ethan nem akar tőle semmit.

-Szeretem Lucyt. De nagyon ostoba tudd lenni. - Sóhajtott Zoe.

-Ezt megerősítem.

-Mégis elviszed randira? - Háborodott fel Zoe.
Ethan megvonta a vállát és ajkait kezdte harapdálni.

-Neked tényleg tetszik Tessa... Ha az ő kedvéért elviszed Lucyt. Hova akarod vinni Lucyt?

-Mozi! - Vágta rá Ethan. - El is vittem őt valahova de nem kell sokat foglalkoznom vele.

-Jó ötlet, csak ne horrorra vid. - A két tesó összenézett majd röhögésben tört ki!

-Na kérem a telóm! - Nyújtotta kezét Zoe. Ethan szemét forgatva oda adta neki, ekkor a fiú telefonja rezget. Nem oldotta fel a képernyőt csak az értesítései között látta :

Tessa Mils ismerősnek jelölt.

"



Remélem tetszik nektek a történet! :)

Lila reflektorfény Where stories live. Discover now