~🎤 17. 🎤 ~

10 0 0
                                    

-Na, mit szeretnétek enni?

-Meki! - Visított a kocsiban Zoe, hátul ült és nagyon kényelmesnek találta.

Tessa mosolyogva megindult. Izgult kicsit mert nem igazán vezetett mások előtt. De ügyes volt. Észre vette hogy Ethan csak őt nézi.

-Mi az? - Nevetett Tessa.

-Csak ez! - Mutatott mindenre Ethan.
-Nem tudtam hogy van jogsid, azt meg pláne nem hogy kocsid is.

-Igazából ez apu kocsija.

-Pedig jól áll! - Szólt közbe hátulról Zoe.

-Mik ki nem derülnek rólad. - Mosolygott Ethan. - Mit nem tudok még ? - Nevetett tovább Ethan.
Tessa nem tudta hogy most pánikoljon, vagy nevessen.

-Ha te azt tudnád... - Mondta végül.

-Szívesen! - Vágta rá a fiú. Tessa ekkor egy pillanatra a fiúra nézett majd vissza az útra.

Na persze! - Sóhajtott. De a száján végig ott ült az a kis mosoly, amit azóta nem tud lehervasztani magáról amióta Ethannel van.

-Uh ezt hangosítsd fel! - Szólt Zoe, mert a rádióba egy Tiana Nelson szám szólalt meg. Tessa adott rá hangot, majd Zoe boldogan énekelte a dalt. Tessa megint mosolygott. Fura volt saját magát hallania, az meg még furább, hogy Zoe és Ethan dalra fakadt.

-Gyerünk Tessa énekelj! - Bátorította Zoe.

-Inkább ne. Nem tud. - Piszkálta őt Ethan. De Tessa énekelni kezdett. Igaz nem a saját hangján, de képes volt kicsit más stílusban énekelni. Zoe és Ethan mereven nézték Tessát, akinek így is jó hangja volt.

-Mi... - Sápadt le és nevetett egyszerre Ethan.
-Te tudsz énekelni?

Tessa erre csak megvonta a vállát.

-Na jó! Tudni szeretnék mindent rólad! Most már érdekel! - Vigyorgott a fiú.

-Csak azt hiszed, hogy tudni akarod, de nem akarod. - Köszörülte meg a torkát.

-Engem is érdekelne! - Vihogott Zoe.

-Megjöttünk! - Állította le a kocsit Tessa.

-Kajaaaa! - Pattant ki Zoe. Tessa és Ethan is kiszállt,majd bementek végre kaját rendelni.

*

-Egyébként honnan jöttél? - Tömte magába a Burgert Zoe.

-Itt születtem Floridában. De sok felé laktam.. - Hát igen... Tiana Nelson már sok helyen lakott. Szinte a világot is bejárta.

-Te ilyen sokat költöztél? - Nézett furcsán Zoe.

-Sokat... -

Ethan észre vette hogy valami bántja a lányt.

-Hé.. - Érintette meg a vállát amitől Tessa megint összerezzent.

-Bocsi.. Csak... Régóta nem voltam így.

-Hogy érted?

-Nem igazán voltak barátaim.

-Pedig nagyszerű lány vagy Tessa. - Ethan újra mosolyt csalt az arcára. Tessa talán az. És Tia? Nem olyan régóta lett Tessa, de egyre nehezebb ezt a nevet viselnie.

Olyan sok mindenről beszélgettek, hogy csak repült az idő. Például Ethan kedvenc színe a lila volt, Tessa kikérte magának hogy az az ő kedvenc színe. És hogy ez nem is fiús szín. De a lilának több árnyalata van. Még Tessa a melegebb lila szint kedvelte addig Ethan a kékes lilát. Zoe imádta a narancsárgát, és citromsárgát is. Ebben a pár órás beszélgetésben megismerték egymást. Zoe erősen hitt abban hogy tesója és ez a lány egymásra talál. Zoe csak nézte őket és csak mosolygott. Jó lenne ha egy olyan nővére lenne mint Tessa. Vicces, okos és tele van vágyakkal. Olyan sok mindent nem próbált, pedig mesélte hogy sok pénzük van. Nekik is volt, de azért nem voltak milliomosok.
Ethan nagyon jól érezte magát. Őrült hogy a húga ilyen jól szórakozik Tessával. Egymásra találtak. Bár a húga erős, és büszke volt rá hogy apukájuk halála után ők igazi testvérek maradtak. Szerették egymást, de már nagyon régóta nem látta így nevetni a testvérét.

Lila reflektorfény Donde viven las historias. Descúbrelo ahora