~🎤 18. 🎤 ~

10 0 0
                                    

A következő hét érdekesen telt el Tia számára. Három fellépése is volt ami miatt ki kellet hagynia a sulit. Vagyis részben, mert azokon a napokon csak egy kicsit volt bent a suliban. Teljesen kivolt merülve, alig aludt, 2 vagy 3 órákat és az előadásokon is meg kellet erőltetni magát, hogy ébren maradjon.

-Hé Tessa! - Szólt neki Lucy. A lány azóta kisírta a lelkét Tessának, ráadásul Ethan nem igazán kerülte Tessát, ami fel is tűnt például Emilynek. Simon Bennson pedig továbbra is próbálkozott nála.

-Igen? - Emelte Lucyre fáradt tekintetét.

-Szerinted Ethan sajnálja? Már mint ti sokat vagytok együtt, mert azt mondtad barátok lettetek, de nem szokott rólam beszélni? -

Most erre mit lehet mondani? Lucy nem engedte el ezt a dolgot. Látszott rajta hogy neki Ethan kell és senki más.

-Beszélni? - Tessa hangja szakaszos volt, nem igazán találta mit is akar mondani.
-Szoktunk rólad beszélni. Adj neki egy kis időt.

-De hát mire?

-Lehet átkell gondolnia. Az ember nem mindig tudja mit is érezz. - Tessa ezen elgondolkodott. Most tényleg másoknak osztogat tanácsot, mikor saját magán nem tud segíteni? Bár most ehhez túl fáradt.

-Hé, megint csinálhatnánk valamit a hétvégén? Mehetnék bulizni. - Vetette fel az ötletet Lewis.

-Amúgy igen, már rég csináltunk valamit. - Bólogatott hevesen Matt.

-Nem tudom, nekem most nincs hozzá kedvem. Megint inni? - Forgatta szemeit Emily.

-Simon megint tart bulit. - Vakarta a fejét Lewis. - Kár hogy múltkor nem voltál Ethan, tök jó volt.

-Áh, csak felidegesítettem volna magam... - Mondta unottan.

-Ugyan min? - Kíváncsiskodott Matt.

-Hát először is Carter Benson ráhajtott a hugomra.

-Nahát! A kis Zoe! De cuki. - Olvadozott Emily.

-Oké és ezen kívül? - Fordult felé Lewis.

-Ez elég indok nem?!

-Hát annyira nem. Na menjünk már el! Így legalább ha jön a hugod akkor tudsz rá figyelni. - Tárja szét kezeit Lewis.

-Felőlem...

-Tessa neked van kedved? - Kérdezte tőle Matt.

-Hát... - Erre mindenki felé nézett. A héten már háromszor mondott le közös programokat. Például egy közös vacsit a többekkel. Vagy biliárdozást suli után. De muszáj volt mert mennie kellet koncertezni. Ráadásul a házat is intézni kellet. Igaz abban segített neki Jeremy, de így sok mindent kell csinálni. Vasárnap már be is költözhet. Nagyon várta már azt a pillanatot. Saját ház, saját légkör, saját idő, saját pénz.... Minden az övé! Na nem mintha önző lenne, de szüksége van arra hogy egyedül folytassa a felnőtté válást. Talán ezért is alkotta meg Tessa Milset. Kiakarta élvezni hogy suliba jár, és vannak barátai. Magántanulónak lenni nem túl szerencsés. Jó egy kicsit átlagosnak éreznie magát.

-Szóval? - Kérdezte türelmetlenül Emily.

-Igazából...

-Le ne mond! Már ez lenne a negyedik alkalom a héten.

Hoppá! Hát mondjuk úgy nehéz barátkozni ha a közös eseményekre nem megy el az ember.

-Igazatok van ne haragudjatok! Megyek.

-Ez az! - Ölelte meg őt Emily.

-Na akkor szombaton tali Bensonéknál! - Őrült meg nagyon Lewis.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jun 03 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Lila reflektorfény Où les histoires vivent. Découvrez maintenant