Tia utolsó számához érkezett ezen az estén. Olyan hangulatot teremtett hogy még ő is meglepődött. Mikor vége lett a koncertnek szemei könnyesek lettek, nem győzte köszöni közönségének ezt a tapsvihart amit kapott. Egy csókot küldött rajongóinak majd lesétált a színpadról.
-Jaj drágám! - Ölelte meg Alex. - Annyira jó voltál!
-Alex. - Meghatódva elszökött pár könnycsepp.
-Jaj ne sírj már mert én is sírok. - Száritgatta szemeit kezeivel Alex. - Elfolyik a sminkem.
-Az már nem számít! - Nevet a lány.
-Ha ha ha. A sminkem a mindenem.
-Igen tudom. Na gyere. Farkas éhes vagyok. - Korgott a gyomra Tiának.
-Itt van! - Jeremy egy saláta boxot nyújtott Tiának.
Tia öröme eddig tartott. Érezte hogy megint fel megy benne a pumpa, de itt nem rendezhet jelentetett. Nem foglalkozva a bátyájával, elsétált mellette ügyet sem vetve arra a saláta boxra.-Éhen akarsz halni?
-Nem eszek ilyet.
-Mert?!
-Mert nem kell a szaros salátád!- Tia durvábban szólt mint előtte.
-Tiana!
-Nem Jeremy. Nem fogom megenni! - Tia nem nézett a tesójára csak elsétált mellette. Alex is így tett de ő óvatosan, ne hogy valami családi parádéba csöppenyen. Már értette Tia miért akadt ki annyira a bátyára.
-Mit eszünk? - Kérdezte Alex.
-Ad a parókát!
-A mit? Már mint Tessa parókáját?
-Igen! És kicsit szedj le a sminkemből.
-Dehát most miért akarsz Tessa lenni?
-Mert hátha tudok a barátaimmal lenni. Kérlek Alex, mielőtt még elmennek! - Tia hangja könyörgésnek hangzott, de nem tudott ellenállni neki, hiszen tudta hogy ő erre vágyik. Bár szívesen lett volna a lánnyal. Alex is magányos volt valahol. Sokan Elítélték mert meleg és nem voltak nagyon barátai. Minden volt de önző nem, így teljesítette a lány kérését.
-Ez annyira jó volt! - Zoe szögdécselve ment kifelé a többiekkel.
-Igen nekem is nagyon tetszett! - Lucy is fel volt villanyozva, bátorságot vett és átkarolta Ethan karját. A fiú kifejezéstelen arcal meredt rá, szándéka volt kihúzni a kezét a fogságból, de ekkor egy szőke hajú lányt pillantott meg szemesarkából. Sportosan volt felöltözve, piros pulcsija kiemelte szőke haját amitől csak még feltűnőbb lett. Ethan kifejezéstelen arca hirtelen megcsillant az éjszakában. Ajkai mosolyra húzódtak és Lucy kezei közül kihúzva magát indult meg a lányhoz.
-Hát te? - Mosolygot rá a fiú.
-El jöttem a koncertre. - Tessa kissé szégyenlősen válaszolt, de a többiek is oda mentek hozzá hogy üdvözljék.
-Tessa! - Örült meg neki Matt. - Miért nem jöttél oda hozzánk?
Hát na vajon miért? Mert mondjuk énekelt a színpadon.
-Bocsi, nem igazán vagyok ebben a legjobb, de igyekszem barátkozni. - Jobb ötlete nem volt így ezt mondta.
-Szóval te vagy Tessa? - Tessa előtt egy vállig erő aranybarna hajú lány lépett ki. Fél fejjel alacsonyabb volt mint ő, így kissé lefelé kellet néznie.
-Zoe! Ne támadt már így le. - Lucy lépett szintén oda hogy megnyugtassa Tessát.
-Szia. - Köszönt neki Tess. - Igen én vagyok Tessa. - Zavarodottan elvigyorodott mert nem igazán értette a helyzetet. Tehát a többiek beszéltek róla? Akkor ezek szerint hiányolták.
-Te pedig...?
STAI LEGGENDO
Lila reflektorfény
Storie d'amoreTiana Nelson egy nem átlagos lány. Kicsi kora óta csak az éneklésről szól az élete. 20 évesen már világszerte ismert és híres énekes. Ott vannak a szerető szülők és egy féltő báty, mégis magányossan telnek napjai. Egy nap úgy dönt, hétköznapi embe...