~🎤 14. 🎤 ~

16 1 0
                                    

"Simon Benson ismerősnek jelölt. "

Jött az értesítés Tessa telefonjára.
Eljött a pénteki nap is. Suli utána moziba megy... Egy sráccal akit alig ismer. Bár... Igazából mindenkit nagyjából egy hónapja ismer szóval nem fog ezen aggódni.

-Látom megismerted Simont. - Zavarta meg Ethan az éppen ebédjét evő Tessát.

-Oh. Igen. És képzeld még el is hívott moziba. Ma suli után megyünk.

-Mi? - Ethan mellkasa valahogy szúrni kezdett. Ő sem értette miért de ideges lett. - Alig ismered!

-És?

-És??!

-Te mondtad hogy jó fej! Akkor meg?

-Igen de..!! - Ethan hangja félbe szakadt egy sóhajtással. Igen azt mondta, mert Simonnal nem volt semmi baj, vagyis részben, de nem azért hogy el hívja randira! Tessa értetlen arckifejezését nézve csak még jobban ideges lett, úgy hogy inkább mérgelődve ott hagyta a lányt.

-Ennek mi baja van? - Ment oda Emily.

-Azt én sem tudom. Biztos megjött neki. - Nézett maga elé Tessa majd megvonta a vállát.

-Ma megy Lucy randira. Neked nincs kedved csinálni valamit?

-De, viszont ma én is randira megyek.

-Mi? - Sápadt le Emily. - Kivel?

-Simon Benson.

-Na neee! - Emily szeme felcsillant. - Ez de jó! Akkor hagyad, majd csinálok valamit Lewisal. - Legyintett Emily.

-Hihi. De amúgy nem tudom...helyes srác a Simon, de..

-Más tetszik? - Kérdezte lágyan Emily.
Tessa nem tudta mit mondjon rá. Csak bólintott.

-Uh ki az? - Emily nagyon kíváncsi volt, de Tessa csak forgatta a szemét, mert ő sem tudta igazából.

-Figyelj, szerintem jó ez így. Mindenki érdemel egy esélyt. Lehet hogy tetszeni fog a srác. - Mosolygott Emily.

-Ez igaz... - Hát persze, ugyanezt mondta Ethannek, mikor arra kérte hívja el Lucyt.

-Na jó! Mennem kell! 7re kész kell hogy legyek. - Köszönt el Tessa Emilytől.

-Jó, de majd mesélj. - Egy ölelés kísérve búcsúztak el egymástól, majd Tessa haza ment.

Ahogy belépett az ajtón, már szedte le magáról a parókáját.

-Szia drágám. - Köszönt neki az apukája. - Milyen napod volt?

-Fárasztó. - Sóhajtott.

-Beilleszkedtél?

-Fogjuk rá. Ma későn jövök haza.

-Jó, de vigyázz magadra.

-Ne aggódj, így is vigyáznak rám. - Adott puszit apukájának majd felszaladt a szobájába.

"Pity-Pity"

Szólalt meg a telefonja.

Lucy: Szia, annyira izgulok hogy nem tudom mit vegyek fel.

Tessa: Valami csinosat.

Lucy: De eddig mindig olyat vettem fel, és Ethan nem figyelt rám. Biztos hogy el akar vinni randira?

Tia hirtelen elgondolkodott ezen. Mert valójában nem akarta elvinni Lucyt, de ezt nem mondhatja meg neki.

Tessa: Különben miért hívott volna el?

Lila reflektorfény Où les histoires vivent. Découvrez maintenant