~🎤 15. 🎤 ~

18 0 0
                                    

-Tessa.. Te mit csinálsz itt?

-Hogy hogy mit csinálok? Mondtam hogy Simon elvisz moziba.

-Pont oda ahova én is hoztam Lucyt? - Még mindig az ajtóban álltak.

Tessa kimászott az ajtó és Ethan közül majd kiviharzott a frisslevegőre.
Ethan követte őt.

-Miért ide hoztad Lucyt?

-Te miért jöttél el Simonnal? Alig ismered.

-Mert téged olyan régóta ismerlek?! - Akadt ki a lány.

-Teljesen mindegy, Simon nem olyan mint aminek kinéz.

-Mert te talán igen?!

-Én őszinte vagyok veled!

-Honnan tudod hogy ő nem az? - Tessa feldúlt volt.
-Mi bajod van vele? Azt mondtad, jó fej. Akkor meg?!- Emelte meg hangját Tess.

-Igen jó fej, a haverokkal! De a lányokat csak ki használja!

-Te talán különb vagy?

Ethan erre nem tudott mit mondani. Kicsit megbántva érezte magát. Mégis miből gondolja hogy ő ilyen? Talán volt pár futó kalandja, de sosem használt ki senkit. Amit még jobban nem értett, hogy miért feltételezi róla ezt sok mindenki.

-Ne haragudj... - Vett egy mély levegőt Tessa. - Én csak... Én csak eljöttem Simonnal. Aztán átölelt és simogatni kezdett és... Teljesen kiakadtam. - Tessa már zihálta a levegőt.
Ethan kikerekedett szemekkel nézte a lányt, azért mert pontosan ezt érezte mikor Lucy megfogta a kezét.

-Én csak... - Tessa nem tudta befejezni amit elkezdet. Ethan elkapta csuklóját és szorosan magához húzta a lányt. Úgy ölelte, mintha nem lenne holnap. Tessa szíve megállt majd újra dobogni kezdett, hogy már a torkán akart kiugrani. Szabadulnia kell ebből az ölelésből, ha most Lucy kijön és meg látja ezt azt sosem bocsátja meg neki. Még sem tudott kimenekülni. Simon érintése visszataszító volt Tessának, de Ethané... Ethané meleg volt, és annyira kellemes hogy azt sem tudja mennyi idő telt el a fiú karjaiközt.
Ethan idő érzéke is megszűnt, amikor érezte, hogy a lány fázik még szorosabban ölelte Tessát.

*

A filmnek már majdnem vége volt. Simon unottan nézte a filmet, nem volt már hozzá kedve. Tudta hogy Tessa már nem fog vissza jönni.

Lucy tekintete üveges lett. Ethan után akart menni, de ha utána megy lehet még jobban csak felsül. Túl szép volt ez ahhoz hogy igaz legyen. A könnyeivel küzködött, de az is lehet... Hogy Ethan csak rosszul lett. Ez a gondolat ahogy átfutott az agyán, fel pattant és úgy döntött megnézni a fiút, hogy jól van e.

*

Sem Tessa sem Ethan nem szóltak egymáshoz, csak csendben ölelték egymást. Majdnem egy órán keresztül. Ethan lassan elengedte a szőkeséget majd végig simított az arcán.

-Ethan... Ne csináld. - Hunyta be szemeit Tessa. - Neked Lucyvel kéne lenned.

-De nekem nem ő kell! - Ethan nem hagyta hogy a lány elmeneküljön. A kétségbe esett Tessának, aki eddig a fiú mellkasát mereven figyelte, most lágyan megemelte arcát. Ujjai finoman simogatták a puhabőrét ami Tessa egész testében bizsergetést keltett, a lábújjáig érezte. Ethan egyre jobban közelebb hajolt amitől az illata is egyre bódítóbb és mámorítóbb volt.
-De nem lehet.... - Távolodott el a lány Ethantól.

-Miért nem?

Tessa ekkor pillantotta meg a kocsit ami ő rá várt. Ezzel együtt pedig eszébe jutott az is miért nem lehet együtt Ethanel. Nem csak Lucy miatt, hanem az élete miatt. Talán Tessa Milsnek belefér az életébe Ethan Harper, de Tiana Nelson életébe nem. Az ő világa túl kemény. És bár tagadja hogy érezz valamit a fiú iránt , a legkevésbé sem akarja hogy rászáljanak a paparazzik, vagy bárki más. Ráadásul... Meddig tudja ezt csinálni? Nem élhet egyszerre két életet.

Lila reflektorfény Donde viven las historias. Descúbrelo ahora