-Kérlek ne akard össze hozni Lucyt a bátyámmal.
Tess kitágult szemekkel nézte a lányt. Mégis honnan tudott erről?
-Nem igazán értem..
-Nézd én bírom Lucyt. Egy remek lány. De nem Ethan számára a megfelelő.
-Ezt honnan tudod? Adni kell nekik egy esélyt. - Állt ki emellet Tessa. Zoe csak sóhajtott és bár mondani akart még valamit, akkor már Ethan ott állt.
-Még mindig itt vagy? Menj már be! Anya engem is kinyír.
-Jó jó! Köszi bátyus! - Ököl pacsira nyújtotta kezét amit Ethan viszonzott.
-Szia Tessa.
-Szia Zoe.
-Remélem nem támadott le! Zoe néha túlzásba esik. - Inditotta újra a kocsit Ethan.
-Nem! Cuki lány.
-Ja. Meg az idegeimre megy.
-Ilyen ez a tesói szeretett. - Nevetett Tess.
-Jó lesz a meki?
-Tessék?
-Éhes vagy nem?
-Igen de...
-Jaj azt ne mond hogy te mindig csak egészséges kajákat eszel? - Kicsit lenéző volt a hangja a fiúnak, ami inkább bántotta Tessát mint hogy fel idegesítette. Ethan meg is bánta és hangosan vett egy mély levegőt, ezt lehet nem kellet volna így mondania, ezért inkább most nem szólt semmit csak vezetett.
Megérkezve a gyorsétteremhez Ethan leállította motort, majd mereven nézett maga elé.
-Ne haragudj. - Szólalt meg végül.
Tessa ránézett a srácra aki még mindig maga elé bámult.-Igazából nincs miért bocsánatot kérned. - Tessa hangja bánatos volt amire Ethan már felemelte fejét.
-Igazad van. Nagyon vágyom arra a mekire. - Nevetett. Bár keserű volt ez a kacaj mégis Ethannak is mosolyt csalt arcára.-Akkor menjünk!
-Bent fogunk enni? - Szálltak ki a kocsiból.
-Nem akarsz?
-De.. Csak... - Elakadt ennél a résznél. Soha nem ült be sehová, mekit meg nagyjából életében egyszer evett és már arra sem emlékszik milyen volt az íze.
Ethan minden idegszálával a lányra figyelt.-Nem voltam még ilyen helyen. - Tessa olyan piros lett hogy ezt bevallotta, kezével takarta az arcát. Nem volt különbség pulcsija és arcának színéje között.
-Te most ugratsz? - Nevetve lépett a lányhoz.
-A-a.
Ethan megfogta a lány mind két csuklóját majd lassan elhúzta őket a lány arca elől.
-Nem tudom honnan jöttél Tessa Mils. - Tessa erre fel emelte a fejét. Ethan közel volt hozzá. Nagyon közel. Érezte a meleg levegőt amit kifújt és simogaták arcát.
-De mindig felkelted az érdeklődésem. - Ethan mosolya újabb szívritmus zavart okozott Tessánál. Ekkor eszmélt rá, hogy a fiú még mindig az ő csuklóját fogja, gyorsan kihúzta kezeit majd hátra lépett egy lépést.-Akkor mehetünk? - Vigyorgott zavarában.
Ethan pontosan tudta hogy a lány zavarban volt és azt is hogy ő váltotta ezt ki nála. Legszívesebben magához húzná a lányt, de tartotta magát. Tetszett neki ez a játék. Nagyon.-Mit kérsz? - Nézett rá kérdőn Ethan.
-Hmm.. - Tessa a kínálatot vizslatta, de nem igazán tudta mit kérjen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lila reflektorfény
RomansaTiana Nelson egy nem átlagos lány. Kicsi kora óta csak az éneklésről szól az élete. 20 évesen már világszerte ismert és híres énekes. Ott vannak a szerető szülők és egy féltő báty, mégis magányossan telnek napjai. Egy nap úgy dönt, hétköznapi embe...