"Karaoke"
Ez biztos hogy nem jó ötlet.
Egyből felismerik a hangját. Ráadásul Lucy már megemlítette hogy hasonlít valakire. Ezt pedig már nem magyarázná ki.***
-Na milyen a suli? - Jeremy jelent meg tesója szobája ajtajánál.
-Kellemes. Képzeld már szereztem is barátokat.
-Ennyi idő alatt?
-Jó hát még csak ismerkedünk, de hétvégén elhívtak egy kis szórakozásra.
-Még pedig? - Hát nem lett volna jó ötlet elmodani Jeremynek hogy hova.
-Csak egy kosár meccsre. - Vont vállat Tia.
-Még mindig akarod ezt?
-Mit?
-Ezt a suli, meg barátok témát?
-Igen. Jeremy. Neked talán vannak barátaid. De ha Tiaként ismerkedtem az emberek csak ki használtak.
-Ez igaz... - Egy kis csend után Jeremy ismét folytatta.
-Tudtad hogy a Newton egyetem ahol most vagy, jótékonysági estét szervezz a beteg gyerekeknek? - Támaszkodott az ajtónak.
-Tényleg?! - Tia nagyon kedves ember volt, sokat jótékonykodott, még akkor is ha Jeremynek ez nem tetszett.
-Igen és képzeld kit hívtak el rá? Tiana Nelsont!
-Tessék? Na várjunk, most tényleg fel kéne lépnem a suliba ahol másnak adom ki magam?
-Igen.
-Ez mikor lesz?
-Egy hét múlva. Persze nem mondtam nekik még semmit, rajtad áll akarod e, de ha igent mondasz azzal megnövelnéd a bevételt.
-Oké... - Ez most nehéz volt. Tia akarta, persze hogy akarta és bár sem Lucy sem a többiek nem tudták ki ő valójában, ez akkor is teher volt számára. - Mondj igent nekik. - Zárta le a beszélgetést Tia. A testvére csak bólintott majd elhagyta a szobát.
-Holyshit! - Dőlt hátra a ki párnázott ágyában.
***
Másnap a suliban Emily egyből letámadta Tesst.
-Neked hogy hogy nincs Facebookod?! Már végig nyálaztam de nem tudtalak megjelölni. - Óh erre miért nem gondolt. Egy kamu Facebook jól jött volna.
-Bocsi régimódi vagyok. - Mosolygott kicsit zavartan.
-Valóban? - Lépett mellé Ethan. Valamiért egy fehér inget viselt ami eléggé jól állt neki. Hanyagul szét volt gombolva felül, kissé átlátszón simult izmos felsőtestére. Rengeteg tetoválás volt a fiún, bár nem látta tisztán őket, de a fekete és színes minták egyből kitűntek. Tessa azon kapta magát hogy őt bámulja de szerencsére időben elvette még a tekintét.
-Tetszik valami? - Nem, még sem időben. Meg ez a kéjes ördögi mosoly... Amitől a körülötte lévő lányok már olvadozni kezdtek. Ebből Lucy sem volt kivétel.
-Annyira nem. - Menti a menthetőt, de Ethan mosolya nem hervadt le.
-Nos akkor este? 7kor tali. - Pattogott az izgalomtól Emily.
-Szokott helyre megyünk? Én iszok is. - Támaszkodott meg Matt Emily vállán.
-Szerinted mi nem? Ennyi tanulás mellett ránk fér. -
Tia szíve egyre jobban kalapált. Már késő ezt lemondani. Majd valahogy eltorzítja a hangját. Lehet beég vele de most ez sem számít. Ha ez kiderül egyből ott lesznek az újságírok, meg a paparazzi. Biztos valami baromságot írnának meg, hogy Tia miért takargatja magát. Ehhez pedig nem igazán volt kedve. Amikor a szakítás eset is volt abba is belebetegedett. Nem is ismerték vagy tudták azt hogy mit is érez, magányt akart, de az emberek mégis ítélkeztek felette, na meg hogy milyen visszamaradott mert nem akar szexelni a fiújával.
YOU ARE READING
Lila reflektorfény
RomanceTiana Nelson egy nem átlagos lány. Kicsi kora óta csak az éneklésről szól az élete. 20 évesen már világszerte ismert és híres énekes. Ott vannak a szerető szülők és egy féltő báty, mégis magányossan telnek napjai. Egy nap úgy dönt, hétköznapi embe...