Hétfőn reggel Tia alig bírt kikellni az ágyból. Kinyitotta szekrényét majd azon agyalt mit vegyen fel. Túl sok ruhája volt, túl sok és ezek közül most egyiksem felelt meg számára. Aztán egy gondolat átfutott az agyán. Igazából nem kell iskolába mennie. Ha akar nem megy. De... Lucy.. Emily.. Ethan.. Na jó mégis csak felöltözik! Mindjárt itt az október szóval valami melegebb ruhára lesz szüksége. A kedvenc zöld pulcsija olyan jól menne barna hajához...jaj hogy szőke parókát fog viselni? Akkor ez így lényegtelen.
Tessa ismét kiszállt a kocsiból a suli előtt. Cipőfűzője kioldódott ezért lehajolt volna hogy bekösse azt, de valaki megelőzte.
-Tudod, így kora reggel kicsit lehetnél óvatosabb. Ha elesel akkor mit csinálsz?
-Ethan!!? - Tessa annyira megijedt a fiútól hogy elvesztette egyensúlyát, de Ethan utána kapott.
-Béna! - Mondta két vigyor között.
-Ez miattad van! Ha nem ijesztesz meg ez nem történik. - Tépi ki a kezét Ethanéból.
-Ja persze, miközben már a cipőfűződet tapostad.
-Betudom egyedül is kötni! - Ütött a vállára, de Ethan meg sem érezte.
-Igen igen, na menjünk órára.
-Hol vannak a többiek? Elhivtad már Lucyt?
-Hétfő reggel fél nyolc van. Mégis mikor hívtam volna?!
-Mondjuk most! - Pimaszul nézett Ethanre, ő pedig kérdő jelek százai keringtek körülötte, de mikor maga mögé nézett látta hogy Lucy és a többiek megérkeztek.
-Szia Ethan! - Köszönt Lucy. - Szia Tessa.
Ethan fel sem fogta mi van most, de ami ezután történt, hát azt végképp nem.
-Szia Tessa, Ethan. - Jött oda Emily.
-Sziasztok! Lucy, maradj egy kicsit, jó? Emily! - Karolt bele, aki zavarodottan hagyta hogy Tessa elhúzza őt onnan.
-Gyere menjünk! - Mondta Emilynek, de közbe gyilkos pillantást tett Ethan felé.-Tessa... Mi folyik itt? - Suttogta Emily.
-Majd meglátod! - Kuncogott.
-Lucy... - Ethan kezdett bele, Lucy pedig annyira megfeszült hogy már szédülni kezdett.
-I-Igen? - Halkan nyögte ki a kérdést.
-Lenne... - A fiúnak meg kellet erőltetni magát. Nagyon nem akarta ezt. Nem Lucyt akarta és ez gátat ébresztett benne.
De ő egy pasi. Nem ijed be!-Lenne kedved a hétvégén eljönni velem moziba? - Köszörülte meg a torkát végül.
Lucy arca fehérből vörösbe váltott. Csipkedni kezdte magát hogy Ethan most... Randira hívja?-Ethan...
-Péntek este 7re érted megyek.
-Csak te és... Én? - Mutatott magára. Ethan bólintott egyet majd ott hagyta a lányt. Lucy még mindig magára mutatott, azt se tudta hol van. Be igazolódott! Érezte, hogy mostantól minden jó lesz!
-Tessa, mond már el hogy Ethan és Lucy miről beszélnek?! - Emily nem bírta kivárni hogy Lucy mikor jön már órára. Igaz még van 5 perce ide érni, de akkor is!
Tessa már szóra emelte volna a száját, mikor egy erős lökést érzett a hátán, gyönge kezek átkarolták vállait.-Istenem Tessa! - Kiabálta Lucy.
-Úristen, el sem hiszem!-Na jó! Mi folyik itt?! - Türelmetlenkedett Emily.
YOU ARE READING
Lila reflektorfény
RomanceTiana Nelson egy nem átlagos lány. Kicsi kora óta csak az éneklésről szól az élete. 20 évesen már világszerte ismert és híres énekes. Ott vannak a szerető szülők és egy féltő báty, mégis magányossan telnek napjai. Egy nap úgy dönt, hétköznapi embe...