~🎤 16. 🎤 ~

11 0 0
                                    

Lucy az este álomba sirta magát. Próbálta felhivni Tessát, de nem vette fel a telefont. Másnap reggel is az egereket itatta. Egésznap nem mozdult ki a szobájából. Néha néha rápillantott Ethan profiljára, írni akart neki, de ettől csak mégjobban sírt.

*

Tia a szombat reggelét egy adag müzlivel kezdte.

-Te mit eszel? - Nézett csodálkozva Jeremy.

-Müzlit.

-Na jó! Elég ebből! - Ült le vele szembe!

-Nem Jeremy. Nekem volt ebből elég!

-Mit mondtál?

-Jól hallottad! Most befejezném a reggelim. - Jeremy sok mindent mondott volna a húgának. De látta rajta hogy bántja valami, így inkább ott hagyta őt.

-Szia Tia. - Elena lépett be az ajtón. Vásárolni volt. Hogy milyen egy sztár anyukájának elmenni vásárolni? Nos Tiana családját annyira nem ismerik meg az emberek ami azért jó dolog.

-Anya. Beszélnünk kell! - Fejezte be reggelijét Tia.

-Baj van?

-Van. Vagyis nincs. Csak...

-Ismerem ezt a nézést... - Sóhajtott Elena. - Mit szeretnél?

-Tudom hogy csak Júniusban leszek nagykorú, de... - Tia végig gondolta ezt. Egész este ezen gondolkodott, de tudta hogy a szülei nem fognak ennek örülni.

-De itt az ideje hogy elköltözzek.

-Tia... - Elena majdnem leejtette a kezében lévő tejet, majd remegő kézzel letette. Tudta hogy a lánya már nem olyan kicsi, és azt is hogy jól meg lesz, mégis... Az ő lánya.

-Biztos kicsim? Itt nem lenne jobb? Hiszen veled vagyunk. Egy új házban egyedül éreznéd magad.

-Igen lehet. De azt is hogy.. Most erre van szükségem.

-Jaj, gyere ide! - Elena könnyes szemekkel ötlete meg lányát.

-Ez biztos? - Jött be apukája.

-Igen apa. De ne aggódjatok, jövök sokszor. De most már úgy érzem külön akarok lenni.

-Ez normális. Hiszen ugyan olyan ember vagy. - Ölelte meg Brian. - Segítek keresni jó?

-Köszi apa.

Nem számított a pénz hiszen Tianák volt. Ó neki rengeteg pénze volt, ahogy kocsija és jogsija is, de nem igazán szeretett vezetni. Annyira beletemetkeztek a méreg drága házak keresésébe, hogy észre sem vette mennyire elment az idő.

*pity - pity*

Ethan: Szia Tessa.

Egy óra múlva :

Ethan: Nézd, tudom hogy haragszol rám, de örülnék ha beszélnénk.

Tessa: Nem haragszom rád, de nem hiszem hogy jó ötlet ha beszélnénk.

Ethan: Ha nem akarsz nem erőltettem.. Csak...

Tessa sokáig azt a Csak szót nézte. Hazugság hogy nem akar vele beszélni, mert arra vágyott hogy beszéljenek.

-Megtaláltam!-Brian örömében felugrott! Oda vitte Tiának a tabletett azzal a ház hirdetéssel ami megvolt nyitva.

-Azta! - Tianak nagyon tetszett a ház. Három emeletes volt és nem is ház volt hanem egy villa. Ez lesz az!!

*pity - pity*

Ethan: Jó éjt!

Hagynia kellet volna. Hagynia hogy többet ne írjon neki, ne keresse, de Tia szíve erre a gondolatra kettészakadt.

Lila reflektorfény Onde histórias criam vida. Descubra agora