kavga

2K 142 11
                                    

İyi okumalarrr

Taehyung

Jungkook'la neredeyse bir haftadır karşılaşmıyorduk. Ailem bu durumu öğrendiğinden beri üzerime baskı uyguluyordu. Neymiş bütün herkese gerçek delta'nın kim olduğunu göstermem gerekiyormuş. Sanki bir kaç yıl öncesine kadar çocuklarının nasıl biri olduğunu unutmuşlardı.

Herkes gösterişin köpeği olmuştu.

Sana katılıyorum taetae ama bizim tam gücümüzü göstermemiz için bir eşe ihtiyacımız var .

Eş şuan düşüneceğim en son sey Victor. Zaten yeterince düşmanım vardı birde benim gibi bir delta daha var. Sence sağ çıkar mıyım?

Herşeyin bir zamanı var taetae

Victor'la ne kadar konuştuk bilmiyorum. Onunla ne zaman konuşmaya başlasam istemsizce feremon yayıyordum. Bu genelde stresli olduğumda kendimj rahatlatmak için ortaya çıkıyordu.
Yani bir nevi Victor yardımcı oluyordu.

Yine bu durumlardan birindeyedik ki şansa bakın okuldayız.
Bir tane alfa " yeter artık kes şu siktiğimin kokusunu" diye bana bağırmıştı.
"Hayırdır bir sorun mu vardı?" Dedim ters bir şekilde.

Ayağı kalkıp " evet dedim ki şu siktiğimin kokusunu çek dedim var mı bir sorun" ya sabır ya sabır.

"Kurdum ile senin sonunu nasıl getirirdik diye konusuyuruz. "

Üstüme üstüme yürümeye başladı hir şey yapmayacaktım ama o kaşınıyor . Genelde okuldakiler kokuma alışıktı
Ne yaptığımı bilirlerdi çünkü.

Geldiği gibi suratıma yumruk atmaya çalıştı.
Anında kendimi geri çekip suratına yumruk geçirdim. Vurduğum gibi yere düştü salak.
" Ne oldu alfacık. Yapıştın yere iki seksen" dedim gülerek kalktı ve beni feremonlarıyla baskılamaya  çalıştı.

Tabi benim canım kurdum durur mu göz renginin ortaya çıkartıp kokusunun keskinliğini arttırmıştı.

Alfanın arkadaşları gelip bana saldırmaya başladı. Bire karşı beş biraz haksızlık ama yapacak birşey yok. Bir kaç yumruğun nasibini almıştım. Ama siz birde karşı tarafı görün hehe. Pertleri çıktı.

" DELTA!" diye adeta biri bana seslenmişti. Arkama baktığımda Jungkook endişeli bir şekilde benim yanıma gelmişti. " Kim iyi misin ne oldu " ona baktım biraz yorgun bakışlarla, sonra yerde yatan alfalara baktım " ya birşey olmadı saldırdı neymiş kokumu salmayacak mışım salak"

Bana ciddi misin bakışları attı. Evet gerçekten çok sacma bir kavgaydı. Ve ben aksama boşuna ailemden azar
Yiyecektim. Off of

" Evet jeon kendini bir bok sandı üstümde üstünlük tasladı"
"Şerefsiz tamam sende baska bir sey yoksa gek içeri gidelim " dedi bende onu onaylayıp içeri geçtim . Neredeyse bütün bahçe film izler gibi bizi izliyordu.


Arkadaşlar selammm
Bir şey fark ettim hiç kaos yazamıyorum. Şimdi gidip koskoca deltaları da bebişe çevirmek istemiyorum bana yardım edinn nsnsbbsb

Nasıl bunları sert yapacağım benim mizahcima terss (ay bu böyle mi yazılıyordu neyseh) işte kısacası kitap nasıl gidiyorrrr

Umarım beğenirsinizzz😇

Bol bol yorum ve oy veriniz

Kendinize dikkat edinn😘💕😇😇😘

-naz
24 08.2022

2022

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Two deltas / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin