İyi okumalarrr
Aşklarım şuan şoktayım bayağıdır bölüm atmamıştım buna ve kimsede dememiş nerede bölüm diye bende attım sandım 🤦🏼♀️
Çok özür dileyerekten size iyi okumalar diliyorummmm😘🥹
Saçma bulursanız lütfen belirtin olmadı bölümü düzeltirimm..
Taehyung
Çıkışa geldiğim gibi yola atladım bir araba durdurmak için ama görünürde hiçbirşey yoktu.Hemen sağa tarafa doğru, durak bulmak umudu ile koştum. Eğer yardım isteyemez isem ya başına birşey gelirse diye iyice panik oluyordum. Ve adımlarımı bu düşünce ile daha da hızlandırıyordum.
Hemen karşıma çıkan sokakla oraya doğru girdim. Hiç mi araba geçmez ya bütün şanssızlıklar beni buluyordu başta ailem olmak üzere...
Tam karşıma çıkan taksi ile daha hızlı koştum ve önüne atladım o sırada bir kaç ses duyup arkamı dönüp baktığımda, babamın adamları olduğunu gördüm. Hiç vakit kaybetmeden taksiye bindim. "Abi çabuk sür! Çabuk çabuk!" Sesim biraz fazla çıkmıştı ama umrumda olduğunu pek söyleyemedim.
Yanımda birinin olduğunu fark ettim ve o tarafa doğru döndüm.
" Selam" demiştim elimi kaldırarak birazda utanmıştım. " Kusura bakmayın acil bir yere yetişmem lazım yoksa binmezdim " dedim hemen kendimi ifade ederek , adam ise sadece bir baş hareketi ile birşey olmadığını belli etmişti sanırım.Şoför aynadan bakarak " nereye gidecektiniz acaba?" Nereye olur nereyee "abi bi saniye" diyip hemen telefonu çıkarttım. Şuan Jungkook'u arayamayacağıma göre , jimini aramıştım.
Bir kaç çalıştan sonra açmıştı" şey jiminshi beni gönderdi ama ben nereye gideceğimi bilmiyorum?"
Diye sordum.
" Delta , büyük ihtimalle şuan şirkette olabilirler istersen oraya git"" Şirketin adı ne söyler misin? "
"Dressandjeons" (sakın anlam aramayın ama bence tatlış oldu 😅 Andres ve jeons)
Onu bir onaylayarak telefonu kapadım.
( Dressandjeons , şirketine gidebilir miyiz lütfen" dedim. Adam beni onaylamasına kalmadan yanımdaki adam konuşmuştu" oraya ne için gidiyorsun çocuk " dedi buralı olmadığı belli olan aksanlı sesiyle . Kendimi hemen toparlayıp.
" Efendim acil bir durum oldu onun için gidiyorum" . Dedim bunu derken kaşları çatıldı. " Şirketimde, benden habersiz nasıl bir acil durum olabilir?" Şirketim mi? Acil mi? Habersiz mi?
Lan
Lan
Karşımdaki Jungkook'un hangi babası acaba , kim daha sert? Buna desem ölme ihtimalim kaç?
şuan desem adam beni öldürür mü? Belki ortakları, dur tae, baba olmak zorunda değil karşında ki." Şey efendim, benim oradaki bay jeon ile görüşmem lazım?" Dedim.
"Hangi bay jeon?" Dedi kaşlarını sorgular biçimde kaldırarak."Efendim şimdi şöyle ki ben tanımıyorum ikisini de " hemen araya girip" o zaman niye gidiyor sen çocuk, bak sinirlenince konuşamıyor ben " derin bir nefes aldı ve benim anlamadığım bir kaç şey söyledi "mantén la calma, cálmate"( sakin ol, sakin ol)
" Bak çocuk , ben Jeon Andres o şirketin sahibi sayılırım. Bana açıkça ne için gittiğini söyle" siktir gerçekten babası . " Şimdi şöyle efendim, ben Delta kim Taehyung, oğlunuz Jeon marsel'in sevgilisi " diye kısa bir tanıtma yaptım.
" Sen , delta! Oğlum sevgilisi? Ne !?"
" Efendim şuan şaşırmanın sırası değil. Jungkook'un başı dertte"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanficyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.