baktıkça...

853 78 7
                                    

İyi okumalarrrr

Jungkook

Omuzumda artan ağrı ile kafamı güzelliğime doğru çevirdim.
Çok yorulmuş olmalı ki uyuya kalmıştı. Belinden tutup düzeltim daha rahat etsin diye. Biraz kıpırdandı ama sonradan uyumaya devam etti. Bakışlarımı onun üzerinden çekip babamlara baktım.

" Baba ne yapacağımızı konuştuk geriye bir tek babasını tutuklatmak kalıyor değil mi?"

Babam bir süre düşündü." Bir kaç sorun çıkabilir çünkü adam güçlü biri ama üstesinden gelebileceğimizi düşünüyorum oğlum"

" Güveniyorum size baba" dedim aldığım güvenden dolayı gülümserken.

" Tabi guvencen gider  mafia española kankilerimi çağırırım daha sağlam olur arkamız bana güvenin" dedi kendinden emin bir şekilde onun bu haline ufak bir kahkaha attım.

" Estoy seguro de que papá confiamos en ti" ( eminim baba sana güveniyoruz)

"Tu estúpido padre es la persona en la que debes confiar de todos modos." ( Aptal baban zaten güvenmen gereken kişi.)  Diye devam etti dae babam ." Çünkü arkası sağlam cidden bazen bir mafya ile evlenmiş olabileceğimi düşünüyorum . Yani babanın böyle tatlış minnoş olduğuna bakma " bana bakış atmıştı. ( Nasıl tarif edeceğimi bilemedim 😃 bu olacak;)

" Abart istersen canım " diyip göz devirmişti.

" Sohbetinize doyum olmuyor canım ailem ama sevgili eşim uyuya kaldı onu götürmem gerek"

" Tabi tabi oğlum gidin siz ,  bir kaç haftaya hallolur belki kısa bile sürebilir işimiz haberin olsun"

Ayağa kalkıp tae'yi kucağıma almıştım. Babama dönüp"tamam baba hadi hasta luego" (sonra görüşürüz)

Arada babamlarka İspanyolca konuşmak hoşuma gidiyordu özellikle Andre babamın kızdığında bir an yabancı dile geçmesi çok hoştu.

Bana da karşılık verdikten sonra güzelime dikkat ederekten odanın kapısına doğru gittim.

Çıktığım gibi sekreterin bakışları üzerime doğru yöneldi. Bana ufak bir gülümseme verip kucağımda olan uyuyan güzelime baktı. Hemen kaşlarım çatıldı.  Bizde andre babam kıskanç biri olduğu için kız sekreter yoktu  sebebi ise eğer babama bakarlarsa kız olduğu için dövemezmiş . Prensip meselesi.

Ona kötü kötü baktığımı anlamış olacak ki. " İyi günler bay jeon" diye eski yerine doğru ilerlemişti.

Asansörün oraya varmıştım düğmesine basınca kapı açıldı iyi şansıma beklemedim.

Asansörden inip çıkışa doğru gittim bir kaç kişinin kucağımda ki güzelliğime kim bu dercesine bakıyordu. Evlenince anlarsınız arkadaşlar.

Arabama varıp onu arka koltuğa yatırdım bende ön tarafa geçip sürücü koltuğuna oturdum.

Dikkat ederekten yola çıktım.
Bugün fazla trafik vardı hatta diğer günlere rağmen daha kalabalıktı.
Yarım saat olmuştu yola çıkalı ama pek bir yol kat edemedik.

Tabi o sırada güzellik bir kaç kez dönenmişti. Aklım çıktı araya düşecek diye ama düşmedi.

Biraz daha yolda oylandıktan sonra evimize gelmiştim. Tabi evimiz olduğunu tae bilmiyordu.
Uyanınca görecekti. Eğer ufak bir pürüz olmasaydı. Ona bugün bu evi söyleyecektim. Evimizin önüne geldiğimde düğmeye basıp açmıştım.   Bu evimizin bahçesine açılan kapıydı bir güvenliği henüz yoktu gerek duymadım çünkü.

Biraz ilerleyince garajın önüne gelmiştim onunda açılmasını beklemiştim. Kamera sistemi ile plakayı algılayıp açılabiliyordu aynı şekilde güzelimin arabası içinde geçerliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Two deltas / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin