Şarkılar belki biraz alakasız ama
sevdiğim için atıyorummm 😁Dinlemek isterseniz başka şarkı
olarakAnother love
Bodrum
Taehyung
Bay Jeon'un karşısına oturmuştu hemen ve konuşmaya başlamak yerimde dikleştim.
" Şimdi efendim, nasıl başlanır tam bilmiyorum ama " demiştim çekinir bir halde.
" Sen başla evladım gerisi gelir elbette" diye babacan bir tavırla konuşmuştu.
" Efendim, baştan başlıyorum o zaman. Ben küçükken herşey çok güzeldi, nasıl desem hepsi benim üzerime titrerdi , çünkü çok hassas olduğum için beni el üzerinde tutarlardı. Çünkü omega olacağımı düşünüyorlardı , herkes ama ben bile" o zamanları gerçekten özlüyordum çünkü gerçekten değerli hissettiğim o nadir anlardı.
" İşte ergenliğe girdiğim zaman benim omega olacağımdan o kadar emindiler ki çok sevinmişlerdi. Küçük kardeşimi bile bu kadar beklemedikler ." Nefes alma ihtiyacı duymuştum boğazım kurudu . Bunu anlamış olan andres babam ise şu uzatmıştı. Açıp içtim soğuk su boğazımdan geçerken bir rahatlama olmuştu." Gece yarısı olduğunda ise hiç beklemediğimiz birşey oldu, gözlerim bir anda yeşil oldu ve bu neredeyse nadir olan birşey, ya delta olman lazım ya da lanetli."
( Arkadaşlar ben burada bir kaç şey diyeceğim ve bu tamamen benim hayal gücüm:). )
" Ben hem delta olmuştum hem de lanetli , çünkü gözlerimin içinde siyah renklerde varmış. Gerçi ben bunu hiçbir zaman göremedim ama olsun " onlar için lanetli delta bir hiçti olmaması gereken, adı gibi lanetler getirdiğini söylerlerdi.
Ama benim onlara zararım bile olmadı. Bir kaç küçük istisna dışında ama .
" İşte o günden sonra ne olduysa oldu. Hep bir işkence gördüm. Gözlerim gerçek bile değil lens . Çok nadir göz rengim kendini belli eder.
İşte hep omega gibi yetişen ben için bunlar hep fazla geldi kaç gece aç kaldığımı bile bilmiyorum. Annem ise bazı günler sessiz kaldı, bazı günler ise vicdanı el vermedi herhalde yardım etti ama nafile , o da hep zarar gördü sonradan."Bunları anlatırken ağlamaya başlamıştım zaten iyice yorulmuştum , omuzums iyice yük olmuşlardı. Ve ben neredeyse bir saattir tanıdığım kişilere anlatıyordum.
" İşte günlerim onun gözüne gözükmemek üzere iyi geçti tabi bu anlar çok kısıtlıydı ,bazen iş yerinde sinirlenip , bütün sinirini benden çıkarırdı. Deltamı bastırması çok kolay bunu nasıl başarıyor bilmiyorum."
Bay jeon, düşünceli bir şekilde " peki bunu sana nasıl yapıyor, yani garip oldu kusura bakama, ne yaparak bir anda baskılıyor."
Dedi tam cümlesini toparlayamadan , birşey düşünüyor ama ne?
" Ona her çıkıştığımda gözlerime baksa yetiyor , anında kurdum kendini geri çekiyor."
" Büyük ihtimalle sen ilk delta olduğunda birşey yapmış olmalı, yoksa bir deltanın alfadan çekinmesi çok zor "
" Ama yapım biraz çekinik" dedim masumca aslında birazcık utanmış olabilirim.
" Sen ne kadar çekinik olursan ol deltan her zaman güçlü olur çocuğum, o sana yardımcı olan kişi "
Demişti babacan bir tavırla, jeon ailesi çok mu tatlı yoksa bana mı öyle geliyor.
" İşte sonra marsel'in delta olduğunu öğrendik "
Bir anda çığlık atan Andres babam ile yerimden sıçradım.
" Whatt! Bak bak kocam bey, marsel diyor, sen ne gerek var koymayalım demiştin , he boyfriend says , sen ise ne gerek var yeterince uzun ismi var diyodun" ( me kadar doğru emin değilim, 'erkek arkadaşı söylüyor' olacak )
" Tamam kocacığım iyi ki koymuşsun ismini, devam et oğlum"
Böyle bir çıkış beklemiyordum gerçekten birde bu adamı durdurun ani yabancı dil yüklemesi oluyor mal gibi kalıyorum.
" İşte öğrenince benim üstüme daha çok gelmeye başladı. Gücünü göster onunla kavga etmen gerekecek, gerekirse onu öldür demişti" tepkilerine bakmak için kafamı kaldırdım.
Andres babam öylece durmuş suratıma bakıyordu. Dae babam ise yumruklarını sıkmış kendini zor tutuyordu " işte ben bunu yapamayacağımı söylemiştim. Bu konuşma olmadan önce zaten Jungkook ile kavga etmiştik ama önemli bir kavga değildi, yüzümü de görünce o halde , ' senin gibi güçsüz bir oğlum olmasaydı' gibi birkaç şey zırvalayıp beni dönmüştü ve zor kendime gelmiştim. Zaten sonra güçlü olayım diye beni evlendirmeye kalktı. Bugünde düğün günü kaçmıştım onun için gelmiş tüm okulun önünde rezil etmeye gelmişti. Ama Jungkook sağolsun yardım etti "
" Be sizden yardım istemeye geldim bayım "
Andres babam yanıma gelip bana sarıldı. " mi hermosa hijo, seni her şeye rağmen koruyacağız sen hiç merak etme" (benim güzel oğlum)
Bildiğim tek İspanyolca olan kelimemi pek telefuzum olmasa bile söylemek istemiştim " Gracias papá"( sağol, teşekkürler baba )
" Ayy!! baba dedi " diye beni sıkmaya başladı.
" Kim baba dedi, baba? Çünkü benden başka bir çocuğun olduğunu bilmiyordum " dedi sorgular biçimde" sen kimsin be babası kılıklı"
Ne zaman geldi de ne zamandır dinliyordu bizi orada bilmiyorum ama iyi ki geldi.
Yanıma gelip alnımı öptü ve " güzelim şimdilik hatta uzun bir süre babanı göremeyeceksin , yaptığım için de pişman değilimm"
Gülümseyip" pek umrumda değil bebeğim yeterince ben acı çektim biraz da o çeksin "
Anlayışla gülümseyip yanıma oturmuştu ve babasına, sanki elinden oyuncağı alınmış gibi bakmaya başladı. En sonunda Andres babam da dayanamayıp " al yemedik kocanı " diyip beni salmıştı.
Çok kafa dengi bir adamdı gerçekten sevmiştim kendisini fazlasıyla.
Bu sefer ise Jungkook'un kollarının altına girmiştim ve çok güven verici bir yerdi burası hep burada kalsam sorun olmazdı.
Ben biraz daha öyle kalırken konuşulan hiç birşeyi duymamaya başlamıştım. En sonunda ise bilincim yavaşça gitmişti ve derin bir karanlıkta kendimi bulmuştum.
Umarım bölümü beğenirsiniz
Eğer kopukluklar varsa lütfen belirtinizzz düzeltmeye çalışırımmBu arada Instagram hesabım var eklemek isterseniz ya da konuşmak isterseniz hesabımda kullanıcı adım yazıyor
Kendinize iyi bakın sizi seviyorum
Bol bol yorum ve oy verirseniz sevinirim 🥰😘
Naz
25.07.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanfictionyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.