İyi okumalaaarr çiçeklerrr
Bölümle çok alakasız sadece dinliyorum diye ekledim 😂🤭
Ve bunun S adlı şarkısı da güzel tavsiye ederimmm 😝Uzaktan böyle bakmak hiç hoş değilmiş. Karşında ama dokunamıyorsun , gülüyor ama sana gülmüyor (tabi şuan gülmüyor ama önemli değil) işte bu durumu fazla kişinin bilmemesi için uzak duruyoruz birbirimizden . Bir kaç dakika sonra kaşları çatıldı birden karşısında ki jimini dinliyordu. Birden kendini dikleştirdi etrafa bakındı birşey arıyormuş gibi.
İçimde garip bir his oldu endişe ve panik. Ne duymuştuda onu bu kadar endişelendirdi.
Tekrar etrafa bakındı ve göz göze geldik. Gözleriyle birşey anlatıyordu ama ben anlamadım.
Tae soyunma odasına gel acil
Kafamın içindeki ses nasıl oldu. Birden panikle kalktım ayağı. Bunu nasıl yaptı lan çok korkunçtu.
"Tae iyi misin?" Diye sormuştu yoongi
Ona iyi olduğum ile ilgili bir kac şey söylemiş ve " benim biraz işim var geleceğim hemen" diyip oradan hemen uzaklaştım.
Ben marsel'in yanından hızlı bir şekilde geçtim ve direkt soyunma odasına gittim.
Aradan bir kaç dakika sonra marsel geldi. Yanıma adımlayıp kollarını belime sardı ve sıkıca sarıldı kafasını boynuma gömdü ve kokumu içine çekti bir yandan da öpmüştü.
"Bebeğim şimdi birşey söyleyeceğim ama panik yapma zaten yapmamalısın önemli değil ama olacakları düşününce endişelendim"
Anlamaz bir şekilde baktım.
"Söyle marsel merak ediyorum"
"Sen böyle marsel deyince bir yükseliyorum ama "
Onun dediğine güldüm ve anlat der gibi kaşlarımı kaldırdım." Güzellik, jimin söyledi buraya iki kişi geliyormuş"
"Ee bunun bizimle ne alakası var ki?"
"İşte orası tam bizi ilgilendiriyor çünkü gelen kişiler Vita"Şokla gözlerim açıldı. Hayır hayır gelemezlerdi.
"Marsel gelmemeliler bak ne olacağını biliyoruz bak gelmesinler"
Dedim panik bir şekilde.Eğer babam öğrenirse kendimden güçlü biriyle birlikte olmam yerine, benim güçlü olmamı isteyip üstüne üstlük Vita'yla evlendirir .
Öyle manyak bir babam var işte.
Güç manyağı bütün dünyanın ona hükmetmesini istiyor. Ve beni bunun için kullanıyor."Bebeğim sakin ol ne için geldiklerini öğrenmemiz lazım. Sonra ona göre hareket ederiz tamam mı?"
Kafamı sallayıp kollarımı boynuna doladım.
"Jeon marsel Jungkook, ve Jeon Louis.
Ne olursa olsun beni ve Victor'u ne olursa olsun bırakmayın, size ihtiyacımız var çünkü " demiştim ilk ciddi ama sonradan kırılgan çıkan sesimle. Belindeki kollar sıkılaştı ve beni içine çekmek ister gibi kendine çekti."Biz size söz veriyoruz ne olursa olsun bırakmayacağız "
Kafasını yüzüme yaklaştırıp.
"Eş sözü " demiş ve dudaklarıma öpücük kondurmuştu.Geri çekilmesine izin vermeden öpücüğü devam ettirdim. Bir süre sonra ayrıldık ve birbirimize daha sıkı sarıldık.
"Hadi bebeğim gidelim geleceklerdi. Bakalım "
O kadar değişik duygular vardı ki içimde nasıl tarif etsem bilemiyorum.
İkimizde ayrı ayrı çıktık ve kantine doğru gitmeye başladık.
Kapının orada marsel durmuş içeri bakıyordu.
Yanına yaklaşıp gittiğimde kantinin ortasında iki tane vita vardı. Herkes ise onlara bakıyor ve ne kadar iyi oldukları ile ilgili konuşuyorlardı.Bir süre sonra birisiyle göz göze geldik ve yanındakini dürtüp onun bize bakmasını sağlamıştı.
Evet güya yüz yılda bir gelen delta ve Vita şuan . İki delta ve iki vita olarak karşılıklı duruyordu.
Bizi neler bekliyor acabaa...
Ayy umarım bölüm olmuştur.a
Ve bu gelen vitalar kim olsun onları da çift yapabilirim ona göre bana bir kaç çift önerir misiniz???
Ve yavaş yavaş olaylara girdim direktte girmiş olabilirimm heheh
Olsun hızlı ilerlemekte iyiiVe bol bol yorum ve oy verirseniz sevinirimmm 😘😘
Kendinize dikkat edinnn💞
26.11.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two deltas / Taekook
Fanfictionyüzyılda bir denk gelen delta'lar , 21. yüzyılda iki tane olursa ne olur? ortalık savaş alanına mı döner yoksa huzur ve barışın bir arada olduğu bir ülke mi olur? Buna ise sadece iki kişi karar verebilirdi.